1 perc olvasási idő

A/B tesztelés

Az A/B tesztelés egy olyan eszköz, amelyet egy online áruház konverziós arányának javítására használnak. Ez magában foglalja az oldal két változatának elkészítését, amelyek mindegyike eltérő kialakítású és különböző módon módosított, hogy megtudja, melyik hatékonyabb. Ezen verziók egyike jelenik meg a látogatók egyik csoportjának, a másik pedig a másiknak. Az eredményt ezután a tervezett cél, azaz a konverziós arány szerint értékelik. Ez lehet például egy űrlap kitöltése vagy a termékek tényleges megvásárlása. Különböző eszközökkel, például a Google Analytics segítségével mérhetők.

 

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Az Egyesült Királyság kkv-i márkaépítő hirdetési stratégiákkal virágoznak
2 perc olvasási idő

Az Egyesült Királyság kkv-i márkaépítő hirdetési stratégiákkal virágoznak

A legfrissebb adatok feltűnő tendenciát mutatnak az Egyesült Királyság kis- és középvállalkozásai (kkv-k) körében: többségük profitál hirdetési és márkaépítési stratégiáiból. Az Amazon Ads tanulmánya azt mutatja, hogy a kkv-k 86% -a a jelenlegi hirdetési megközelítéseiknek tulajdonítja az új ügyfelek sikeres vonzását és a márka ismertségének növelését az elmúlt évben.

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+