1 perc olvasási idő

4A a marketingben

A 4A modell olyan marketingstratégiára utal, amely meghatározza, hogy egy terméket vagy szolgáltatást érdemes-e felajánlani egy ügyfélcsoportnak. Az első pont a megfizethetőség, amelyet elsősorban az ügyfél szemszögéből nézünk. A második a rendelkezésre állás, amely annak általános hozzáférhetősége, hogy a reklám hogyan segítheti a márkát az ügyfél elérésében. A következő pont a tudatosság, amely arra utal, hogy mennyire ismert a termék. Az utolsó pont az elfogadhatóság, amely vagy a termék tudatossága, vagy a termék vagy szolgáltatás kipróbálására való hajlandóság.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Az Egyesült Királyság kkv-i márkaépítő hirdetési stratégiákkal virágoznak
2 perc olvasási idő

Az Egyesült Királyság kkv-i márkaépítő hirdetési stratégiákkal virágoznak

A legfrissebb adatok feltűnő tendenciát mutatnak az Egyesült Királyság kis- és középvállalkozásai (kkv-k) körében: többségük profitál hirdetési és márkaépítési stratégiáiból. Az Amazon Ads tanulmánya azt mutatja, hogy a kkv-k 86% -a a jelenlegi hirdetési megközelítéseiknek tulajdonítja az új ügyfelek sikeres vonzását és a márka ismertségének növelését az elmúlt évben.

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+