1 perc olvasási idő

4 P marketing mix

A 4P a terméket, az árat, a promóciót és a helyet jelenti. Ez egy olyan stratégia, amely termékportfóliót, azaz egy szervezet kínálatát hozza létre. Az első az értékesítendő termék, az ár, a minőség vagy a termékhez vagy szolgáltatáshoz kapcsolódó egyéb jellemzők szempontjából. Az ár az árra utal, akár az áru, akár a vállalat általános gazdaságának árára. A promóció a termék promóciója, a Place pedig arra a terjesztési módra utal, amellyel a termék eljut az ügyfélhez.

 

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Az Egyesült Királyság kkv-i márkaépítő hirdetési stratégiákkal virágoznak
2 perc olvasási idő

Az Egyesült Királyság kkv-i márkaépítő hirdetési stratégiákkal virágoznak

A legfrissebb adatok feltűnő tendenciát mutatnak az Egyesült Királyság kis- és középvállalkozásai (kkv-k) körében: többségük profitál hirdetési és márkaépítési stratégiáiból. Az Amazon Ads tanulmánya azt mutatja, hogy a kkv-k 86% -a a jelenlegi hirdetési megközelítéseiknek tulajdonítja az új ügyfelek sikeres vonzását és a márka ismertségének növelését az elmúlt évben.

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+