1 min. čítanie

SEO

A SEO rövidítés alatt a Search Engine Optimization fogalmat értjük, azaz a keresőoptimalizálást. Ez egy folyamat, amely befolyásolja, hogy a választott weboldal hol jelenik meg az organikus keresés során az internetes találati listákban.

A SEO rövidítés alatt a Search Engine Optimization fogalmat értjük, azaz a keresőoptimalizálást. Ez egy folyamat, amely befolyásolja, hogy a választott weboldal hol jelenik meg az organikus keresés során az internetes találati listákban. Több tényező alapján működik, amelyeket on-page és off-page kategóriákba sorolunk. On-page tényező például a megfelelő kulcsszók használata a weboldalon, az oldal egyedisége, hogy mennyire releváns, illetve milyen a felhasználói tapasztalat – tehát minden, amelyek konkrétan a weboldalt érintik. Az off-page tényezőket az adott weboldalon kívül találjuk. Ezek közé tartozhatnak a hiteles forrásból származó linkek, vagy a közösségi médiában található linkek száma, vagy épp a linkelt weboldalak relevanciája. Hogy a keresőkben magasabb helyet érjünk, többféle taktikát alkalmazhatunk, amelyek a white hat kategóriába tartoznak – azaz olyan módszereket, amelyeket a maguk a keresők javasolnak, mint például kiváló tartalom készítése vagy az erős backlinkek (visszamutató hivatkozások). Másik lehetőség a black hat taktikák használata, amelyek azonban tiltottak, és használatuk bírságot vonhat maga után. A keresőoptimalizás tehát a weboldal megjelenítését jelenti a kereső találatai között.

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
1 min. čítanie

Trust flow

A Trust flow egy olyan mutató, amely a weboldal hietelességéről ad képet. A MajesticSEO.com weboldal egyik eszköze – bizalmi mutatója.

Prečítať článok
1 min. čítanie

Upselling

Az upselling, vagy felülértékesítés egy értékesítési technika, amelynek célja, hogy a vásárlónak, aki hajlandóságot mutat egy adott termék megvásárlására, drágább terméket adjunk el, mint amit előre kiválasztott magának. Kínálhatunk neki magasabb termékkategóriát, ezzel együtt magasabb árat, vagy további szolgáltatásokat, mint például biztosítás vagy ingyenes szállítás. Hasonló technika, mint a cross-selling (keresztértékesítés), amelynél azonban nem feltétlenül […]

Prečítať článok
1 min. čítanie

UX

UX, vagyis a user experience, azaz a felhasználói élmény különböző technikákat és módszereket jelent, amelyeket felhasználói felületek tervezésénél használnak. Vizsgálja azt, hogy a felhasználók mit szeretnének, milyen érzéseik vannak a felületből, milyen a hozzáállásuk a különböző termékekhez, szolgáltatásokhoz. A célja, hogy segítségével úgy alakítsuk ki a weboldalt, hogy a felhasználó elégedett legyen, és megtalálja, amit […]

Prečítať článok