1 min. čítanie

RTB

RTB, vagyis Real time bidding egy olyan technológia, amely lehetővé teszi a hirdetőnek, hogy valós időben licitáljon banner reklámfelület vásárlására. Ebben az esetben nem a reklám helyéért fizet, hanem a megjelenések számáért, azaz a reklám megjelenítésért konkrét embereknek.

RTB, vagyis Real time bidding egy olyan technológia, amely lehetővé teszi a hirdetőnek, hogy valós időben licitáljon banner reklámfelület vásárlására. Ebben az esetben nem a reklám helyéért fizet, hanem a megjelenések számáért, azaz a reklám megjelenítésért konkrét embereknek. A hirdető kiválaszthatja, hol jelenjen meg a reklám, a megjelenítéseket pedig jobban javíthatja így. Erre nagyon sok reklámhálózat áll a rendelkezésére, amelyek lefedik a weboldalak többségét.

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
1 min. čítanie

Trust flow

A Trust flow egy olyan mutató, amely a weboldal hietelességéről ad képet. A MajesticSEO.com weboldal egyik eszköze – bizalmi mutatója.

Prečítať článok
1 min. čítanie

Upselling

Az upselling, vagy felülértékesítés egy értékesítési technika, amelynek célja, hogy a vásárlónak, aki hajlandóságot mutat egy adott termék megvásárlására, drágább terméket adjunk el, mint amit előre kiválasztott magának. Kínálhatunk neki magasabb termékkategóriát, ezzel együtt magasabb árat, vagy további szolgáltatásokat, mint például biztosítás vagy ingyenes szállítás. Hasonló technika, mint a cross-selling (keresztértékesítés), amelynél azonban nem feltétlenül […]

Prečítať článok
1 min. čítanie

UX

UX, vagyis a user experience, azaz a felhasználói élmény különböző technikákat és módszereket jelent, amelyeket felhasználói felületek tervezésénél használnak. Vizsgálja azt, hogy a felhasználók mit szeretnének, milyen érzéseik vannak a felületből, milyen a hozzáállásuk a különböző termékekhez, szolgáltatásokhoz. A célja, hogy segítségével úgy alakítsuk ki a weboldalt, hogy a felhasználó elégedett legyen, és megtalálja, amit […]

Prečítať článok