A reklám a népszerűsítés formája, amelynek feladatot bemutatni és felkelteni az érdeklődést adott termék vagy szolgáltatás iránt. Ez a fajta kommunikáció a fogyasztókkal általában fizetős, és különböző formáia vannak. Lehet például billboard vagy szórólap, vagy más reklámfelületek. Túlzottan sok reklámfelület egy helyen azonban ún. reklámszmogot idézhet elő. Internetes reklámnak számít például a bannerreklám, a pop-up felugró ablakok, különféle videók vagy PR cikkek. Márkákat, terméket, szolgáltatást egyaránt népszerűsíthetünk vele. A reklámban bemutatják a saját termékük, igyekeznek felkelteni a figyelmet, meggyőzni az adott felhasználót, vagy eszébe juttatni, ha már a terméket egyszer megvásárolta.
Trust flow
A Trust flow egy olyan mutató, amely a weboldal hietelességéről ad képet. A MajesticSEO.com weboldal egyik eszköze – bizalmi mutatója.