1 min. čítanie

Reklám

A reklám a népszerűsítés formája, amelynek feladatot bemutatni és felkelteni az érdeklődést adott termék vagy szolgáltatás iránt. Ez a fajta kommunikáció a fogyasztókkal általában fizetős, és különböző formáia vannak.

A reklám a népszerűsítés formája, amelynek feladatot bemutatni és felkelteni az érdeklődést adott termék vagy szolgáltatás iránt. Ez a fajta kommunikáció a fogyasztókkal általában fizetős, és különböző formáia vannak. Lehet például billboard vagy szórólap, vagy más reklámfelületek. Túlzottan sok reklámfelület egy helyen azonban ún. reklámszmogot idézhet elő. Internetes reklámnak számít például a bannerreklám, a pop-up felugró ablakok, különféle videók vagy PR cikkek. Márkákat, terméket, szolgáltatást egyaránt népszerűsíthetünk vele. A reklámban bemutatják a saját termékük, igyekeznek felkelteni a figyelmet, meggyőzni az adott felhasználót, vagy eszébe juttatni, ha már a terméket egyszer megvásárolta.

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
1 min. čítanie

Trust flow

A Trust flow egy olyan mutató, amely a weboldal hietelességéről ad képet. A MajesticSEO.com weboldal egyik eszköze – bizalmi mutatója.

Prečítať článok
1 min. čítanie

Upselling

Az upselling, vagy felülértékesítés egy értékesítési technika, amelynek célja, hogy a vásárlónak, aki hajlandóságot mutat egy adott termék megvásárlására, drágább terméket adjunk el, mint amit előre kiválasztott magának. Kínálhatunk neki magasabb termékkategóriát, ezzel együtt magasabb árat, vagy további szolgáltatásokat, mint például biztosítás vagy ingyenes szállítás. Hasonló technika, mint a cross-selling (keresztértékesítés), amelynél azonban nem feltétlenül […]

Prečítať článok
1 min. čítanie

UX

UX, vagyis a user experience, azaz a felhasználói élmény különböző technikákat és módszereket jelent, amelyeket felhasználói felületek tervezésénél használnak. Vizsgálja azt, hogy a felhasználók mit szeretnének, milyen érzéseik vannak a felületből, milyen a hozzáállásuk a különböző termékekhez, szolgáltatásokhoz. A célja, hogy segítségével úgy alakítsuk ki a weboldalt, hogy a felhasználó elégedett legyen, és megtalálja, amit […]

Prečítať článok