1 min. čítanie

Pull marketing

A pull marketing olyan marketingstratégia, amely során a márka vonzóvá szeretné tenni önmagát az ügyfél számára, ahelyett, hogy ráerőltetné a termékeit. Stratégiája azon alapszik, hogy megoldást kínál az ügyfél egy adott problémájára.

A pull marketing olyan marketingstratégia, amely során a márka vonzóvá szeretné tenni önmagát az ügyfél számára, ahelyett, hogy ráerőltetné a termékeit. Stratégiája azon alapszik, hogy megoldást kínál az ügyfél egy adott problémájára. Ez a taktika igyekszik elérni, hogy az ügyfelek lojálissá, elkötelezetté váljanak a márka iránt, és a jövőben is visszatérjenek hozzá. A push marketing ellentétje, amelynek célja a termékeket és a szolgáltatásokat az ügyfél felé tolni (erőltetni).

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
1 min. čítanie

Trust flow

A Trust flow egy olyan mutató, amely a weboldal hietelességéről ad képet. A MajesticSEO.com weboldal egyik eszköze – bizalmi mutatója.

Prečítať článok
1 min. čítanie

Upselling

Az upselling, vagy felülértékesítés egy értékesítési technika, amelynek célja, hogy a vásárlónak, aki hajlandóságot mutat egy adott termék megvásárlására, drágább terméket adjunk el, mint amit előre kiválasztott magának. Kínálhatunk neki magasabb termékkategóriát, ezzel együtt magasabb árat, vagy további szolgáltatásokat, mint például biztosítás vagy ingyenes szállítás. Hasonló technika, mint a cross-selling (keresztértékesítés), amelynél azonban nem feltétlenül […]

Prečítať článok
1 min. čítanie

UX

UX, vagyis a user experience, azaz a felhasználói élmény különböző technikákat és módszereket jelent, amelyeket felhasználói felületek tervezésénél használnak. Vizsgálja azt, hogy a felhasználók mit szeretnének, milyen érzéseik vannak a felületből, milyen a hozzáállásuk a különböző termékekhez, szolgáltatásokhoz. A célja, hogy segítségével úgy alakítsuk ki a weboldalt, hogy a felhasználó elégedett legyen, és megtalálja, amit […]

Prečítať článok