
Meglepő módon számos területen az idősebb generációk vezetik a töltést; A baby boomerek és az idősek nagyobb valószínűséggel használják a digitális pénztárcák fizetési átjáróit az e-kereskedelemhez, mint a Z generációs tagok.
Ennek ellenére a digitális pénztárcák lehetőségei jóval túlmutatnak az egyszerű fizetéseken és átutalásokon. A mobiltelefonok mindenütt jelenvalósága különleges esélyt kínál arra, hogy ezek az eszközök a mindennapi élet természetes részévé váljanak.
A PYMNTS Intelligence a Google Wallettel közösen végzett kutatása tisztázza ezt a változó terepet. Az év elején 2.302 német fogyasztó körében végzett közvélemény-kutatás alapján a „Digital Wallets Beyond Financial Transactions: Germany Edition” (Digitális pénztárcák a pénzügyi tranzakciókon túl: német kiadás) című tanulmányuk megfigyeléseket tartalmaz.
Azon németországi fogyasztók aránya, akik az elmúlt évben digitálisan tárolt hitelesítő adataikat használták eseményekhez vagy szolgáltatásokhoz való hozzáféréshez, generációk szerinti bontásban

Source: PYMNTS Intelligence
A tanulmány fontos következtetései a következők:
1. Új alkalmazási területek az utazási és közlekedési iparágakban.
2. Lehetséges kényelem, különösen a mobil felhasználók számára.
3. Magas fokú elégedettség azon fogyasztók körében, akik digitális pénztárcákat használtak hitelesítő adatok bemutatására vagy személyazonosság érvényesítésére.
4. Változatos generációs elfogadási arányok néhány meglepő tendenciával.
A jelentés szerint a német piac készen áll a digitális pénztárcák fejlesztésének következő szakaszára. A széles körű elfogadás lehetősége növekszik, mivel a fogyasztók egyre könnyebben használják ezeket az eszközöket a különböző házimunkákhoz, az azonosítók megjelenítésétől az eseményekhez való hozzáférésig.
A teljes kutatás alapos információkkal szolgál annak közelebbi vizsgálatához, hogy a németek hogyan használják a digitális pénztárcákat , és mit tartogat a jövő. Ebben a gyorsan változó digitális környezetben vizsgálja a jelenlegi használati trendeket, a generációs különbségeket és a lehetséges fejlesztési területeket, ezáltal hasznos információkkal látja el a vállalkozásokat és a fogyasztókat egyaránt.