2 perc olvasási idő

Növekszik a digitális tárcák Németországban

Mivel a fogyasztók több mint fele digitális pénztárcát használ online vásárláshoz, egy nemrégiben készült tanulmány azt mutatja, hogy egyre népszerűbbek Németországban.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
Növekszik a digitális tárcák Németországban
Forrás: Depositphotos

Meglepő módon számos területen az idősebb generációk vezetik a töltést; A baby boomerek és az idősek nagyobb valószínűséggel használják a digitális pénztárcák fizetési átjáróit az e-kereskedelemhez, mint a Z generációs tagok.

Ennek ellenére a digitális pénztárcák lehetőségei jóval túlmutatnak az egyszerű fizetéseken és átutalásokon. A mobiltelefonok mindenütt jelenvalósága különleges esélyt kínál arra, hogy ezek az eszközök a mindennapi élet természetes részévé váljanak.

A PYMNTS Intelligence a Google Wallettel közösen végzett kutatása tisztázza ezt a változó terepet. Az év elején 2.302 német fogyasztó körében végzett közvélemény-kutatás alapján a „Digital Wallets Beyond Financial Transactions: Germany Edition” (Digitális pénztárcák a pénzügyi tranzakciókon túl: német kiadás) című tanulmányuk megfigyeléseket tartalmaz.

Azon németországi fogyasztók aránya, akik az elmúlt évben digitálisan tárolt hitelesítő adataikat használták eseményekhez vagy szolgáltatásokhoz való hozzáféréshez, generációk szerinti bontásban

Digital wallets to enter events or services Share of consumers in Germany who have used their digitally stored credentials to access events or services in the past year, by generation

Source: PYMNTS Intelligence

A tanulmány fontos következtetései a következők:

1. Új alkalmazási területek az utazási és közlekedési iparágakban.

2. Lehetséges kényelem, különösen a mobil felhasználók számára.

3. Magas fokú elégedettség azon fogyasztók körében, akik digitális pénztárcákat használtak hitelesítő adatok bemutatására vagy személyazonosság érvényesítésére.

4. Változatos generációs elfogadási arányok néhány meglepő tendenciával.

A jelentés szerint a német piac készen áll a digitális pénztárcák fejlesztésének következő szakaszára. A széles körű elfogadás lehetősége növekszik, mivel a fogyasztók egyre könnyebben használják ezeket az eszközöket a különböző házimunkákhoz, az azonosítók megjelenítésétől az eseményekhez való hozzáférésig.

A teljes kutatás alapos információkkal szolgál annak közelebbi vizsgálatához, hogy a németek hogyan használják a digitális pénztárcákat , és mit tartogat a jövő. Ebben a gyorsan változó digitális környezetben vizsgálja a jelenlegi használati trendeket, a generációs különbségeket és a lehetséges fejlesztési területeket, ezáltal hasznos információkkal látja el a vállalkozásokat és a fogyasztókat egyaránt.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
A szüneteltetéses hirdetések átalakítják az e-kereskedelmet?
3 perc olvasási idő

A szüneteltetéses hirdetések átalakítják az e-kereskedelmet?

A digitális reklám folyamatosan fejlődik és alkalmazkodik a fogyasztói magatartáshoz. A streaming platformokon az online marketinget alakító legújabb trend a szüneteltetéses hirdetések. Ez egy új hirdetési formátum, amely akkor jelenik meg, amikor a nézők szünetet tartanak a nézett tartalomban.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
A legjobb digitális marketing stratégiák a kisvállalkozások számára 2025-ben
22 perc olvasási idő

A legjobb digitális marketing stratégiák a kisvállalkozások számára 2025-ben

A számos webáruházzal szerzett tapasztalatok azt mutatják, hogy a technológia és a kapcsolatok hogyan segítik a növekedést. 2025 esetében a bevált stratégiák közé tartozik a SEO, az AI, a tartalommarketing, a PPC és a közösségépítés – a legtöbbjük csak időt és erőfeszítést igényel, nem pedig nagy költségvetést. Mivel az AI ma már elengedhetetlen a versenyképesség […]

Jan Janouškovec Jan Janouškovec
CEO, Selltoro
Olvasás
58% megosztja az e-mailt a kedvezményekért, de védi a közösségi adatokat
3 perc olvasási idő

58% megosztja az e-mailt a kedvezményekért, de védi a közösségi adatokat

A kiskereskedők azt tapasztalják, hogy bár a vásárlók szeretik a kedvezményeket, személyes adataik megosztásakor aggódnak a magánéletük miatt is. A Daemon digitális transzformációs tanácsadó cég nemrégiben készült tanulmánya szerint a promóciós ajánlatok és a kedvezményekért küldött e-mailek továbbra is nagy vonzerővel bírnak a generációk között; az ezredfordulósok 67%-kal vezetnek, őket követik a Baby Boomerek 65%-kal, […]

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+