1 min. čítanie

Nofollow linkek

A nofollow egy HTML attribútom, amelyet a visszamutató linkekben használnak arra, hogy a keresők ne vegyék azokat figyelembe. Ha a backlink tartalmaz nofollow-t, az oldal nem kap értékelést, azaz nincs linkértéke (link juice).

A nofollow egy HTML attribútom, amelyet a visszamutató linkekben használnak arra, hogy a keresők ne vegyék azokat figyelembe. Ha a backlink tartalmaz nofollow-t, az oldal nem kap értékelést, azaz nincs linkértéke (link juice). Elsődleges célja a spam backlinkek korlátozása volt, amelyeket csak azért hoztak létre,hogy a weboldalak magasabb rangsorolást érjenek el. Ezt a megjelölést olyan oldalaknál ajánlott használni, amelyek esetében az admin nem biztos annak hitelességében, mint például a vitafórumokon vagy kommentek között.

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
1 min. čítanie

Trust flow

A Trust flow egy olyan mutató, amely a weboldal hietelességéről ad képet. A MajesticSEO.com weboldal egyik eszköze – bizalmi mutatója.

Prečítať článok
1 min. čítanie

Upselling

Az upselling, vagy felülértékesítés egy értékesítési technika, amelynek célja, hogy a vásárlónak, aki hajlandóságot mutat egy adott termék megvásárlására, drágább terméket adjunk el, mint amit előre kiválasztott magának. Kínálhatunk neki magasabb termékkategóriát, ezzel együtt magasabb árat, vagy további szolgáltatásokat, mint például biztosítás vagy ingyenes szállítás. Hasonló technika, mint a cross-selling (keresztértékesítés), amelynél azonban nem feltétlenül […]

Prečítať článok
1 min. čítanie

UX

UX, vagyis a user experience, azaz a felhasználói élmény különböző technikákat és módszereket jelent, amelyeket felhasználói felületek tervezésénél használnak. Vizsgálja azt, hogy a felhasználók mit szeretnének, milyen érzéseik vannak a felületből, milyen a hozzáállásuk a különböző termékekhez, szolgáltatásokhoz. A célja, hogy segítségével úgy alakítsuk ki a weboldalt, hogy a felhasználó elégedett legyen, és megtalálja, amit […]

Prečítať článok