2 perc olvasási idő

Német ünnepi vásárlás 2024: 50% tervezi a kiadások fenntartását vagy növelését

Az ünnepi szezon közeledtével egy új jelentés ígéretes trendeket tár fel a német ünnepi vásárlás terén. Mivel a német fogyasztók közel fele tervezi fenntartani vagy növelni karácsonyi ajándékköltségvetését, a kiskereskedők robusztus szezonra készülnek. Ez a német ünnepi vásárlásról szóló átfogó tanulmány , amely 10 000 fogyasztó felmérésén és kiterjedt értékesítési adatokon alapul, értékes betekintést nyújt a fogyasztói magatartásba, és kiemeli a vállalkozások lehetőségeit az ünnepi értékesítési potenciáljuk maximalizálására.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
Német ünnepi vásárlás 2024: 50% tervezi a kiadások fenntartását vagy növelését
Forrás: Depositphotos

A német fogyasztók erős elkötelezettséget mutatnak az üdülési kiadások iránt

Az eBay „Weihnachtsshopping Report 2024” pozitív kilátásokat tár fel a német üdülési kiskereskedelmi piac számára. A német fogyasztók közel fele tervezi, hogy fenntartja vagy növeli karácsonyi ajándékkeretét a tavalyi évhez képest, és csak ötödük szándékozik csökkenteni kiadásait. A jelentés kiemeli, hogy a karácsonyi vásárlási szezon augusztus végén kezdődött, és a fogyasztói érdeklődés a novemberi Cyber Week előtti három hétben tetőzött. Ez a meghosszabbított vásárlási időszak jelentős lehetőséget kínál a kiskereskedőknek az ünnepi eladások megragadására azáltal, hogy stratégiailag időzítik promócióikat és készletgazdálkodásukat.

Az ünnepi vásárlási trendek korai fogyasztói elkötelezettséget mutatnak

A jelentés, amely a Civey 10 000 német fogyasztó körében végzett felmérésén alapult, eBay.de értékesítési adatait is vizsgálta. Ezek az adatok azt mutatták, hogy a kereslet korán megugrott a különböző termékkategóriák, például az elektronika, a divat, a szépségápolási termékek, a sporteszközök, a bútorok és a játékok iránt.

Arnaud Valion Gueutal, az eBay közép-európai hirdetési igazgatója így kommentálta az eredményeket:

„A karácsonyi ajándékok iránti kereslet továbbra is erős, ami jelentős lehetőséget kínál a német kiskereskedők számára a 2024-es ünnepi szezonban.”

Az eBay továbbfejlesztett hirdetési eszközöket és megoldásokat vezetett be az eladók számára, például egy új hirdetési pilótafülkét, hogy kihasználja ezt a tendenciát. Ezeknek a fejlesztéseknek az a célja, hogy segítsék a kereskedőket termékeik láthatóságának növelésében és karácsonyi eladásaik növelésében a platformon.

A jelentés hangsúlyozza a korai előkészítés és a célzott hirdetések jelentőségét az e-kereskedelmi vállalkozások számára a fogyasztói érdeklődés felkeltésében a meghosszabbított ünnepi vásárlási időszakban.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Négy tinédzser letartóztatták a kibertámadások miatt, amelyek 300 millió fontba kerültek az M&S-nek
3 perc olvasási idő

Négy tinédzser letartóztatták a kibertámadások miatt, amelyek 300 millió fontba kerültek az M&S-nek

A rendőrség letartóztatott négy 17-20 éves személyt a nagy brit kiskereskedőket térdre kényszerítő, pusztító kibertámadásokkal összefüggésben. A gyanúsítottak ellen többek között zsarolás, pénzmosás és szervezett bűnözésben való részvétel miatt emeltek vádat.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Az új német törvény lehetővé teszi, hogy az online megrendeléseket egy kattintással töröljék
3 perc olvasási idő

Az új német törvény lehetővé teszi, hogy az online megrendeléseket egy kattintással töröljék

2026 júniusától minden németországi online kiskereskedőnek egy jól látható, egyetlen kattintással működő „Szerződés felmondása” gombot kell elhelyeznie. A német igazságügyi minisztérium ezt fogyasztóvédelemnek nevezi – az e-kereskedelmi vállalkozások azonban felesleges bürokráciának nevezik.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
A TikTok élelmiszerboltok eladásai idén 120%-kal ugrottak meg
3 perc olvasási idő

A TikTok élelmiszerboltok eladásai idén 120%-kal ugrottak meg

Valami vad dolog történt mostanában a TikTok-on. A Lidl, a német diszkont szupermarket limitált termékeket dobott ki a TikTok Shopra, és ezek gyorsabban fogynak, mint valaha. A Dubai csokiszeleteik – azok a pisztáciával töltöttek, amelyekért mindenki megszállottan rajong – másodpercenként 72 táblát adtak el, és 90 perc alatt elfogyott a készlet. Normál áron. Se kedvezmények, […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU