2 perc olvasási idő

Német ünnepi vásárlás 2024: 50% tervezi a kiadások fenntartását vagy növelését

Az ünnepi szezon közeledtével egy új jelentés ígéretes trendeket tár fel a német ünnepi vásárlás terén. Mivel a német fogyasztók közel fele tervezi fenntartani vagy növelni karácsonyi ajándékköltségvetését, a kiskereskedők robusztus szezonra készülnek. Ez a német ünnepi vásárlásról szóló átfogó tanulmány , amely 10 000 fogyasztó felmérésén és kiterjedt értékesítési adatokon alapul, értékes betekintést nyújt a fogyasztói magatartásba, és kiemeli a vállalkozások lehetőségeit az ünnepi értékesítési potenciáljuk maximalizálására.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
Német ünnepi vásárlás 2024: 50% tervezi a kiadások fenntartását vagy növelését
Forrás: Depositphotos

A német fogyasztók erős elkötelezettséget mutatnak az üdülési kiadások iránt

Az eBay „Weihnachtsshopping Report 2024” pozitív kilátásokat tár fel a német üdülési kiskereskedelmi piac számára. A német fogyasztók közel fele tervezi, hogy fenntartja vagy növeli karácsonyi ajándékkeretét a tavalyi évhez képest, és csak ötödük szándékozik csökkenteni kiadásait. A jelentés kiemeli, hogy a karácsonyi vásárlási szezon augusztus végén kezdődött, és a fogyasztói érdeklődés a novemberi Cyber Week előtti három hétben tetőzött. Ez a meghosszabbított vásárlási időszak jelentős lehetőséget kínál a kiskereskedőknek az ünnepi eladások megragadására azáltal, hogy stratégiailag időzítik promócióikat és készletgazdálkodásukat.

Az ünnepi vásárlási trendek korai fogyasztói elkötelezettséget mutatnak

A jelentés, amely a Civey 10 000 német fogyasztó körében végzett felmérésén alapult, eBay.de értékesítési adatait is vizsgálta. Ezek az adatok azt mutatták, hogy a kereslet korán megugrott a különböző termékkategóriák, például az elektronika, a divat, a szépségápolási termékek, a sporteszközök, a bútorok és a játékok iránt.

Arnaud Valion Gueutal, az eBay közép-európai hirdetési igazgatója így kommentálta az eredményeket:

„A karácsonyi ajándékok iránti kereslet továbbra is erős, ami jelentős lehetőséget kínál a német kiskereskedők számára a 2024-es ünnepi szezonban.”

Az eBay továbbfejlesztett hirdetési eszközöket és megoldásokat vezetett be az eladók számára, például egy új hirdetési pilótafülkét, hogy kihasználja ezt a tendenciát. Ezeknek a fejlesztéseknek az a célja, hogy segítsék a kereskedőket termékeik láthatóságának növelésében és karácsonyi eladásaik növelésében a platformon.

A jelentés hangsúlyozza a korai előkészítés és a célzott hirdetések jelentőségét az e-kereskedelmi vállalkozások számára a fogyasztói érdeklődés felkeltésében a meghosszabbított ünnepi vásárlási időszakban.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Költségmegtakarítás #1 Mérőszám: Hogyan mérik a vállalatok az AI automatizálás sikerét
2 perc olvasási idő

Költségmegtakarítás #1 Mérőszám: Hogyan mérik a vállalatok az AI automatizálás sikerét

A TikTok és a NewtonX új kutatása megmutatja, hogy a vállalkozások hogyan használják az AI-automatizálást a marketingben és az értékesítésben. A vezetők 90%-a úgy gondolja, hogy az AI automatizálása elősegíti vállalatuk növekedését. A beruházások gyorsan emelkednek, és mindenki várja az eredményeket.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Mi ösztönzi a mai termékvisszaküldéssel való elégedettséget
4 perc olvasási idő

Mi ösztönzi a mai termékvisszaküldéssel való elégedettséget

Évekig az egyszerű visszaküldés volt a nagyszerű ügyfélszolgálat jellemzője – gyors visszatérítés, nincs kérdés, nincs gond. De ez változik. A visszaküldés ma már a vásárlók és a márkák közötti bizalom próbája. A nemzetközi adatok azt mutatják, hogy miközben a visszaküldési arányok csökkennek, az ügyfelek egyre érzékenyebbek a folyamatra, mint egy évvel ezelőtt.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge