3 perc olvasási idő

Mit tanulhatunk a határokon átnyúló e-vásárlási felmérésből?

Az Egyesült Államokban és az Egyesült Királyságban a fogyasztók a nemzetközi e-boltokhoz fordulnak, hogy jobb áron szerezzenek termékeket. A legfrissebb adatok azt mutatják, hogy a vásárlók 52% -a vásárolt legalább egy terméket így az elmúlt évben.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
Mit tanulhatunk a határokon átnyúló e-vásárlási felmérésből?
Forrás: Depositphotos

Ezek a Nosto által az Egyesült Államokban és az Egyesült Királyságban 2000 fős mintán végzett felmérés eredményei. Bár a külföldön vásárló fogyasztók 41%-a számára az alacsonyabb árak jelentik a fő vonzerőt , más tényezők is döntő szerepet játszanak. Például a vásárlók 23% -át befolyásolta a termékek közösségi médiában való kitettsége, ez a szám jelentősen nőtt a Z generáció (16-24 évesek) körében, akik számára a közösségi média említése volt a fő motiváció.

A fogyasztók közel 16%-a említette a jobb termékminőséget a külföldi vásárlás okaként, ami arra utal, hogy az árak versenyképessége a határokon átnyúló e-kereskedelmi környezetben meggyőzőbb tényező, mint az érzékelt minőség.

Source: Nosto

Van-e hátránya az ügyfelek számára?

Az alacsonyabb árak vonzereje és a közösségi média befolyása ellenére a fogyasztók 92%-a aggódik a határokon átnyúló vásárlás miatt. A válaszadók 50%-a által említett leggyakoribb aggodalom az áruk visszaküldésének lehetséges nehézsége az e-kereskedelemben. Ezt követik a termékminőséggel kapcsolatos aggályok (47%) és a hamisítványokkal kapcsolatos aggodalmak (46%).

Az adatok azt is mutatják, hogy jelentős különbség van a hazai és a nemzetközi webáruházak közötti bizalom tekintetében: a válaszadók 60% -a kevésbé bízik a nemzetközi üzletekben, mint a belföldiekben:

  • Gyanúsan alacsony árak: a fogyasztók 44%-a ódzkodik az olyan áraktól, amelyek túl jónak tűnnek ahhoz, hogy igazak legyenek
  • A díjak átláthatóságának hiánya: 41%-uk aggódik a határokon átnyúló díjakra és jutalékokra vonatkozó nem egyértelmű információk miatt
  • Nem egyértelmű visszaküldési irányelvek: További 41% aggódik a nem egyértelmű visszaküldési és visszatérítési politikák miatt
  • Bizonytalanság a kiszállítással kapcsolatban: a vásárlók 39%-a bizonytalan az országukba történő kiszállítás idejében

Source: Nosto

A határokon átnyúló e-kereskedelembe vetett bizalom kiépítése

A hiteles értékelések és a felhasználók által létrehozott tartalom, azaz a felhasználók által létrehozott tartalom (fényképek, történetek, videók feltöltése, címkézés a közösségi médiában stb.) bemutatása megoldást jelenthet az ügyfelek visszaküldéssel, minőséggel és szállítással kapcsolatos fő aggályaira.

A fogyasztói bizalom kiépítése érdekében a nemzetközi vállalatoknak a társadalmi részvételre és az átláthatóságra kell összpontosítaniuk az online értékesítés során. Ezt támasztja alá a fent említett felmérés is, amely megállapította, hogy a fogyasztók 64% -a nagyobb valószínűséggel bízik meg egy márkában, ha pozitív véleményeket lát más ügyfelektől az országukban . Ezenkívül a fogyasztók 55% -a azt mondta, hogy befolyásolják őket a fényképek és a termékismertetők olyan emberektől, akik már bizonyítottak a vásárlásban, ami az UGC bizonyítéka.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Gyakorlati útmutató a jövő heti Balkan Ecommerce Summit résztvevői számára
3 perc olvasási idő

Gyakorlati útmutató a jövő heti Balkan Ecommerce Summit résztvevői számára

Már csak néhány nap van hátra a várva várt Balkan Ecommerce Summit 2025-ig, amely 2025. április 29-30-án az Arena Sofia-ban a balkáni régió e-kereskedelmi központjává teszi Szófiát. Az esemény közeledtével ez a Balkan Ecommerce Summit részvételi útmutatója mindent elmond, amit tudnia kell ahhoz, hogy a lehető legtöbbet hozza ki ebből a legfontosabb digitális kereskedelmi találkozóból.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Olvasás
Az Instagram elindítja a szerkesztéseket: Mit kínál ez az új videószerkesztő eszköz?
3 perc olvasási idő

Az Instagram elindítja a szerkesztéseket: Mit kínál ez az új videószerkesztő eszköz?

Az Instagram hivatalosan is bemutatta Edits – saját videószerkesztő alkalmazását. Ezt különösen a tartalomkészítők és a kis márkák fogják értékelni, akik videókészítésüket szeretnék skálázni. Ez közvetlen válasz a népszerű CapCut eszközre, amely a ByteDance alá tartozik. Miben különböznek ezek az alkalmazások, és milyen potenciál rejlik bennük az e-kereskedelem számára?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
TV Evolution: Márkák: Változó nézési szokások és a márkára gyakorolt hatások
4 perc olvasási idő

TV Evolution: Márkák: Változó nézési szokások és a márkára gyakorolt hatások

Hogyan néznek ma az emberek videótartalmakat? Mit tekintenek „televíziónak”, és hol működik a legjobban a reklám? A CTV (Connected TV) még nem áll az e-kereskedelem középpontjában, de a külföldi fejlemények arra utalnak, hogy ez hamarosan megváltozhat. Az RTL AdAlliance új tanulmánya egyértelmű adatokkal és figyelemre méltó trendekkel szolgál. És azt mutatja, hogy a videók sikerét […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+