3 perc olvasási idő

Mit tanulhatunk a határokon átnyúló e-vásárlási felmérésből?

Az Egyesült Államokban és az Egyesült Királyságban a fogyasztók a nemzetközi e-boltokhoz fordulnak, hogy jobb áron szerezzenek termékeket. A legfrissebb adatok azt mutatják, hogy a vásárlók 52% -a vásárolt legalább egy terméket így az elmúlt évben.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
Mit tanulhatunk a határokon átnyúló e-vásárlási felmérésből?
Forrás: Depositphotos

Ezek a Nosto által az Egyesült Államokban és az Egyesült Királyságban 2000 fős mintán végzett felmérés eredményei. Bár a külföldön vásárló fogyasztók 41%-a számára az alacsonyabb árak jelentik a fő vonzerőt , más tényezők is döntő szerepet játszanak. Például a vásárlók 23% -át befolyásolta a termékek közösségi médiában való kitettsége, ez a szám jelentősen nőtt a Z generáció (16-24 évesek) körében, akik számára a közösségi média említése volt a fő motiváció.

A fogyasztók közel 16%-a említette a jobb termékminőséget a külföldi vásárlás okaként, ami arra utal, hogy az árak versenyképessége a határokon átnyúló e-kereskedelmi környezetben meggyőzőbb tényező, mint az érzékelt minőség.

Source: Nosto

Van-e hátránya az ügyfelek számára?

Az alacsonyabb árak vonzereje és a közösségi média befolyása ellenére a fogyasztók 92%-a aggódik a határokon átnyúló vásárlás miatt. A válaszadók 50%-a által említett leggyakoribb aggodalom az áruk visszaküldésének lehetséges nehézsége az e-kereskedelemben. Ezt követik a termékminőséggel kapcsolatos aggályok (47%) és a hamisítványokkal kapcsolatos aggodalmak (46%).

Az adatok azt is mutatják, hogy jelentős különbség van a hazai és a nemzetközi webáruházak közötti bizalom tekintetében: a válaszadók 60% -a kevésbé bízik a nemzetközi üzletekben, mint a belföldiekben:

  • Gyanúsan alacsony árak: a fogyasztók 44%-a ódzkodik az olyan áraktól, amelyek túl jónak tűnnek ahhoz, hogy igazak legyenek
  • A díjak átláthatóságának hiánya: 41%-uk aggódik a határokon átnyúló díjakra és jutalékokra vonatkozó nem egyértelmű információk miatt
  • Nem egyértelmű visszaküldési irányelvek: További 41% aggódik a nem egyértelmű visszaküldési és visszatérítési politikák miatt
  • Bizonytalanság a kiszállítással kapcsolatban: a vásárlók 39%-a bizonytalan az országukba történő kiszállítás idejében

Source: Nosto

A határokon átnyúló e-kereskedelembe vetett bizalom kiépítése

A hiteles értékelések és a felhasználók által létrehozott tartalom, azaz a felhasználók által létrehozott tartalom (fényképek, történetek, videók feltöltése, címkézés a közösségi médiában stb.) bemutatása megoldást jelenthet az ügyfelek visszaküldéssel, minőséggel és szállítással kapcsolatos fő aggályaira.

A fogyasztói bizalom kiépítése érdekében a nemzetközi vállalatoknak a társadalmi részvételre és az átláthatóságra kell összpontosítaniuk az online értékesítés során. Ezt támasztja alá a fent említett felmérés is, amely megállapította, hogy a fogyasztók 64% -a nagyobb valószínűséggel bízik meg egy márkában, ha pozitív véleményeket lát más ügyfelektől az országukban . Ezenkívül a fogyasztók 55% -a azt mondta, hogy befolyásolják őket a fényképek és a termékismertetők olyan emberektől, akik már bizonyítottak a vásárlásban, ami az UGC bizonyítéka.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Melyek az omnichannel marketing trendek 2025-ben?
2 perc olvasási idő

Melyek az omnichannel marketing trendek 2025-ben?

2025-ben az online kiskereskedők példátlan kihívással néznek szembe: a fogyasztók figyelme számtalan alkalmazás, platform és eszköz között oszlik meg. A legújabb tanulmányok a fogyasztói magatartás drámai változását mutatják – a lineáris televíziónézés a teljes képernyőidő 50%-a alá esett.

Olvasás
Trump új vámokkal fenyegeti az EU-t
2 perc olvasási idő

Trump új vámokkal fenyegeti az EU-t

A Reuters szerint Donald Trump amerikai elnök „nagyon, nagyon rossznak” nevezte az EU kereskedelmi gyakorlatát az Egyesült Államok számára, és bejelentette, hogy január 21-én újabb vámokat tervez kivetni az EU-ra. Az amerikai-EU kereskedelemben potenciálisan jelentős változást eredményezhet, hogy Trump a Fehér Házban kijelentette, hogy a vámok „az egyetlen mód” a tisztességes kereskedelmi kapcsolatok elérésére.

Olvasás
Miért csak 26% értékeli kiválónak a digitális élményeket, és hogyan lehet javítani rajta?
4 perc olvasási idő

Miért csak 26% értékeli kiválónak a digitális élményeket, és hogyan lehet javítani rajta?

Az ügyfeleknek mindössze 26%-a értékeli kiválónak a digitális élményeket. Mit lehet tenni? A tavalyi évben rengeteg hír szólt az egységesített adatokról és a generatív mesterséges intelligenciáról, amelyek mindkettő képes átalakítani az ügyfélélményt. Miért nem sikerül gyakran a személyre szabás? És mi különbözteti meg a piacvezetőket a többi vállalattól? Az Adobe Digital Trends 2024 jelentés ezekre […]

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+