3 perc olvasási idő

Mit tanulhatunk a határokon átnyúló e-vásárlási felmérésből?

Az Egyesült Államokban és az Egyesült Királyságban a fogyasztók a nemzetközi e-boltokhoz fordulnak, hogy jobb áron szerezzenek termékeket. A legfrissebb adatok azt mutatják, hogy a vásárlók 52% -a vásárolt legalább egy terméket így az elmúlt évben.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
Mit tanulhatunk a határokon átnyúló e-vásárlási felmérésből?
Forrás: Depositphotos

Ezek a Nosto által az Egyesült Államokban és az Egyesült Királyságban 2000 fős mintán végzett felmérés eredményei. Bár a külföldön vásárló fogyasztók 41%-a számára az alacsonyabb árak jelentik a fő vonzerőt , más tényezők is döntő szerepet játszanak. Például a vásárlók 23% -át befolyásolta a termékek közösségi médiában való kitettsége, ez a szám jelentősen nőtt a Z generáció (16-24 évesek) körében, akik számára a közösségi média említése volt a fő motiváció.

A fogyasztók közel 16%-a említette a jobb termékminőséget a külföldi vásárlás okaként, ami arra utal, hogy az árak versenyképessége a határokon átnyúló e-kereskedelmi környezetben meggyőzőbb tényező, mint az érzékelt minőség.

Source: Nosto

Van-e hátránya az ügyfelek számára?

Az alacsonyabb árak vonzereje és a közösségi média befolyása ellenére a fogyasztók 92%-a aggódik a határokon átnyúló vásárlás miatt. A válaszadók 50%-a által említett leggyakoribb aggodalom az áruk visszaküldésének lehetséges nehézsége az e-kereskedelemben. Ezt követik a termékminőséggel kapcsolatos aggályok (47%) és a hamisítványokkal kapcsolatos aggodalmak (46%).

Az adatok azt is mutatják, hogy jelentős különbség van a hazai és a nemzetközi webáruházak közötti bizalom tekintetében: a válaszadók 60% -a kevésbé bízik a nemzetközi üzletekben, mint a belföldiekben:

  • Gyanúsan alacsony árak: a fogyasztók 44%-a ódzkodik az olyan áraktól, amelyek túl jónak tűnnek ahhoz, hogy igazak legyenek
  • A díjak átláthatóságának hiánya: 41%-uk aggódik a határokon átnyúló díjakra és jutalékokra vonatkozó nem egyértelmű információk miatt
  • Nem egyértelmű visszaküldési irányelvek: További 41% aggódik a nem egyértelmű visszaküldési és visszatérítési politikák miatt
  • Bizonytalanság a kiszállítással kapcsolatban: a vásárlók 39%-a bizonytalan az országukba történő kiszállítás idejében

Source: Nosto

A határokon átnyúló e-kereskedelembe vetett bizalom kiépítése

A hiteles értékelések és a felhasználók által létrehozott tartalom, azaz a felhasználók által létrehozott tartalom (fényképek, történetek, videók feltöltése, címkézés a közösségi médiában stb.) bemutatása megoldást jelenthet az ügyfelek visszaküldéssel, minőséggel és szállítással kapcsolatos fő aggályaira.

A fogyasztói bizalom kiépítése érdekében a nemzetközi vállalatoknak a társadalmi részvételre és az átláthatóságra kell összpontosítaniuk az online értékesítés során. Ezt támasztja alá a fent említett felmérés is, amely megállapította, hogy a fogyasztók 64% -a nagyobb valószínűséggel bízik meg egy márkában, ha pozitív véleményeket lát más ügyfelektől az országukban . Ezenkívül a fogyasztók 55% -a azt mondta, hogy befolyásolják őket a fényképek és a termékismertetők olyan emberektől, akik már bizonyítottak a vásárlásban, ami az UGC bizonyítéka.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
TikTok keresési hirdetési kampány: Növelje e-kereskedelmi értékesítését
3 perc olvasási idő

TikTok keresési hirdetési kampány: Növelje e-kereskedelmi értékesítését

A TikTok egy új TikTok Search Ads Campaign funkció elindításával bővíti hirdetési lehetőségeit. Célja, hogy elérje azokat a felhasználókat, akik nagy valószínűséggel vásárolnak a TikTok alkalmazás keresési eredményein keresztül. Az emberek egyre inkább a közösségi platformokat használják termékek keresésére a hagyományos keresőmotorok helyett. A TikTok lehetővé kívánja tenni a hirdetők számára, hogy pontosan akkor célozzák […]

Olvasás
Az élő vásárlás Németországban lassan elfogadottá válik
2 perc olvasási idő

Az élő vásárlás Németországban lassan elfogadottá válik

Az ECC Köln közelmúltbeli trendfelmérése azt mutatja, hogy Németországban az élő vásárlás , más néven „in-stream vásárlás” egyre elismertebb. Tízből hat német fogyasztó már érti a koncepciót, ami megduplázta a három évvel ezelőtti tudatossági szintet. Az élő vásárlás elfogadási aránya azonban Németországban továbbra is alacsony.

Olvasás
Az OpenAI bevétele 1700% -kal emelkedik a 7 milliárd dolláros adománygyűjtés közepette
3 perc olvasási idő

Az OpenAI bevétele 1700% -kal emelkedik a 7 milliárd dolláros adománygyűjtés közepette

A havi bevétel 2023 eleje óta bekövetkezett 1700%-os növekedésével az OpenAI igazi sikertörténettel büszkélkedhet. A generatív AI hullámát ügyesen meglovagolva a kaliforniai startup biztosítja, hogy pénzügyei kiváló állapotban vannak, és előkészíti a talajt egy jelentős adománygyűjtő kör biztosítására. Az OpenAI arra készül, hogy új finanszírozási körben szerezzen forrásokat, és a New York Times által vizsgált […]

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+