4 perc olvasási idő

Mi az automatizált hirdetések jövője?

Mivel az automatizált hirdetések folyamatosan változnak, az e-kereskedelemnek fel kell készülnie az új trendekre és kihívásokra, amelyek megváltoztatják ezt az iparágat a következő néhány évben. A WARC "A programmatic jövője" című új tanulmánya szerint a programmatic jövőjét számos probléma alakítja, amelyek nagy hatással lesznek az online áruházakra.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
Mi az automatizált hirdetések jövője?
Forrás: Depositphotos

A szoftverek és algoritmusok segítségével az automatizált hirdetés lehetővé teszi a digitális hirdetések automatikus adásvételét. Az automatizált hirdetés nem foglalja magában azt, hogy a hirdetők és a megjelenítők kézzel tárgyalnak egymással. Ehelyett olyan technológiákat használ, amelyek valós időben azonnal a megfelelő emberek elé helyezik a hirdetéseket. A folyamat során adatokat gyűjtünk, és fejlett nyomon követést használunk a hirdetések hatékonyabb és pontosabb megjelenítéséhez annak alapján, hogy a felhasználók mit szeretnek és hogyan viselkednek.

A biztonság a fő téma

A márkabiztonság ma a legfontosabb dolog a marketingesek és ügynökségek 60% -a számára. A legutóbbi hírek, amelyek azt mutatták, hogy dollármilliók vesztek el a rossz hirdetéselhelyezések miatt, még erősebbé tették ezt az aggodalmat. A hirdetések gyakran megszegték a márkabiztonsági szabályokat azáltal, hogy olyan tartalom mellett jelentek meg, amely bántó vagy rasszista lehet.

Source: WARC

Fontos, hogy a vállalkozások gondoskodjanak arról, hogy hirdetéseik biztonságos és megbízható helyen jelenjenek meg. Annak érdekében, hogy az ügyfelek bízzanak Önben és márkájában, ez elengedhetetlen.

Annak ellenére, hogy a Google úgy döntött, hogy elhalasztja a harmadik féltől származó cookie-k megszabadulását, valószínűleg továbbra is kisebb szerepet fognak játszani az automatizált hirdetésekben. A WARC jelentése szerint a hirdetőknek csak 25% -a gondolja úgy, hogy készen áll erre a változásra, főleg a célzás, az adatokhoz való hozzáférés és az ügyfelek szegmentálása terén. A válaszadók 76% -a már tesz lépéseket ebbe az irányba, hogy versenyképes maradjon, miközben az adatvédelmet helyezi előtérbe. Az e-kereskedelmi vállalatoknak fel kell gyorsítaniuk a belső adatstratégiák elfogadását.

Csalás és költségvetési pazarlás

A reklámcsalás még mindig nagy probléma. A nyílt weben történő hirdetésekre költött 67 milliárd font negyedét hamis vagy nem túl jó nézetekre pazarolják. A szigorúbb ellenőrzés és a nagyobb nyitottság a médiaellátási láncban segíthet a hirdetőknek abban, hogy bölcsebben költsék el pénzüket, és jobban megtérüljön a befektetésük.

Annak ellenére, hogy a „fenntarthatóság” jelenleg népszerű szó, a legtöbb programozott hirdetést használó vállalkozás azt mondta, hogy a szén-dioxid-kibocsátás csökkentése nem elsődleges prioritás számukra. Annak ellenére, hogy ez az ágazat öt nagy gazdaságban mindössze egy hónap alatt több mint 215 000 tonna szén-dioxidot bocsátott ki, ez még mindig így van. A vállalkozásoknak csak 31%-a kezdte meg a szennyezés nyomon követését és csökkentését.

Az ügyfelek egyre jobban aggódnak a környezet miatt, ezért az e-kereskedelmi vállalkozásoknak el kell gondolkodniuk azon, hogy hirdetési döntéseik hogyan befolyásolják azt.

Pénzeszközök áthelyezése zárt platformokra

A tanulmány egy aggasztó tendenciáról is beszél: kevesebb pénz kerül a nyílt webre, mert több hirdető szereti az olyan zárt platformokat, mint az Amazon, a Google és a Meta. A WARC úgy gondolja, hogy 2024-re az összes hirdetési dollár több mint felét mindössze öt webhelyen költik el.

A vállalkozások 76%-a jelenleg hirdetési kiadásainak legfeljebb 40%-át költi a nyílt weben. A vállalatoknak alaposan át kell gondolniuk, hogy érdemes-e több pénzt fektetni olyan zárt platformokba, mint a Google vagy a Facebook, vagy jobb lenne-e megvizsgálni a nyílt weben található hirdetési lehetőségeket, amelyeket mindenki megtekinthet.

Az e-kereskedelemnek valódi problémákkal kell megküzdenie, mint például a címezhetőség csökkenése, a márkabiztonsággal kapcsolatos aggodalmak és a csalások. A vállalkozások tulajdonosai javíthatják hirdetési terveiket, és jövőre jobb eredményeket érhetnek el, ha figyelemmel kísérik a változásokat és alkalmazkodnak a trendekhez.

 

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Digitális pénztárcabérletek: Fokozza az e-kereskedelmi eladásokat mobilkuponokkal
4 perc olvasási idő

Digitális pénztárcabérletek: Fokozza az e-kereskedelmi eladásokat mobilkuponokkal

Az egyszerű beszállókártyáktól a hatékony marketingeszközökig a digitális társkártyák jelentős fejlődésen mentek keresztül. Az olyan mobiltárca-alkalmazásokon belül, mint az Apple Wallet, a Google Pay és a Samsung Pay, ezek a digitális ábrázolások a beszállókártyáktól és jegyektől kezdve a tagsági kártyákig, hűségkártyákig és kuponokig bármit tartalmazhatnak.

Olvasás
A vásárlók 88%-a szeretne minden csatornát: 5 kulcsstratégia a modern kiskereskedelem sikeréhez
5 perc olvasási idő

A vásárlók 88%-a szeretne minden csatornát: 5 kulcsstratégia a modern kiskereskedelem sikeréhez

A Bazaarvoice Shopper Experience Index (SEI) legújabb éves jelentése új betekintést nyújt abba, hogy merre tartanak a jelenlegi vásárlók elvárásai. A felmérést több mint 8000 vásárló mintáján végezték, többek között az USA, Nagy-Britannia, Franciaország, Németország, Kanada, Ausztrália és India országaiból. Miért az omnichannel napjaink divatos szava? És milyen stratégiákat kell elfogadniuk a márkáknak, hogy lépést […]

Olvasás
Podcastot készítesz videó nélkül? Lemaradsz a nézőkről
4 perc olvasási idő

Podcastot készítesz videó nélkül? Lemaradsz a nézőkről

A podcastok a szórakoztatás meghatározó formájává váltak. Talán nem is gondolnánk, hogy már több mint két évtizede velünk vannak. A kezdeti időkben audiobloggerként ismerték őket – egyszerű, online megosztott hangfájlok. Az elmúlt években a technológia rajongóinak speciális médiumából a mainstream szórakoztatás részévé váltak, és világszerte emberek milliói hallgatják őket. Most pedig, a videóknak köszönhetően, népszerűségük […]

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+