A szoftverek és algoritmusok segítségével az automatizált hirdetés lehetővé teszi a digitális hirdetések automatikus adásvételét. Az automatizált hirdetés nem foglalja magában azt, hogy a hirdetők és a megjelenítők kézzel tárgyalnak egymással. Ehelyett olyan technológiákat használ, amelyek valós időben azonnal a megfelelő emberek elé helyezik a hirdetéseket. A folyamat során adatokat gyűjtünk, és fejlett nyomon követést használunk a hirdetések hatékonyabb és pontosabb megjelenítéséhez annak alapján, hogy a felhasználók mit szeretnek és hogyan viselkednek.
A biztonság a fő téma
A márkabiztonság ma a legfontosabb dolog a marketingesek és ügynökségek 60% -a számára. A legutóbbi hírek, amelyek azt mutatták, hogy dollármilliók vesztek el a rossz hirdetéselhelyezések miatt, még erősebbé tették ezt az aggodalmat. A hirdetések gyakran megszegték a márkabiztonsági szabályokat azáltal, hogy olyan tartalom mellett jelentek meg, amely bántó vagy rasszista lehet.
Fontos, hogy a vállalkozások gondoskodjanak arról, hogy hirdetéseik biztonságos és megbízható helyen jelenjenek meg. Annak érdekében, hogy az ügyfelek bízzanak Önben és márkájában, ez elengedhetetlen.
Annak ellenére, hogy a Google úgy döntött, hogy elhalasztja a harmadik féltől származó cookie-k megszabadulását, valószínűleg továbbra is kisebb szerepet fognak játszani az automatizált hirdetésekben. A WARC jelentése szerint a hirdetőknek csak 25% -a gondolja úgy, hogy készen áll erre a változásra, főleg a célzás, az adatokhoz való hozzáférés és az ügyfelek szegmentálása terén. A válaszadók 76% -a már tesz lépéseket ebbe az irányba, hogy versenyképes maradjon, miközben az adatvédelmet helyezi előtérbe. Az e-kereskedelmi vállalatoknak fel kell gyorsítaniuk a belső adatstratégiák elfogadását.
Csalás és költségvetési pazarlás
A reklámcsalás még mindig nagy probléma. A nyílt weben történő hirdetésekre költött 67 milliárd font negyedét hamis vagy nem túl jó nézetekre pazarolják. A szigorúbb ellenőrzés és a nagyobb nyitottság a médiaellátási láncban segíthet a hirdetőknek abban, hogy bölcsebben költsék el pénzüket, és jobban megtérüljön a befektetésük.
Annak ellenére, hogy a „fenntarthatóság” jelenleg népszerű szó, a legtöbb programozott hirdetést használó vállalkozás azt mondta, hogy a szén-dioxid-kibocsátás csökkentése nem elsődleges prioritás számukra. Annak ellenére, hogy ez az ágazat öt nagy gazdaságban mindössze egy hónap alatt több mint 215 000 tonna szén-dioxidot bocsátott ki, ez még mindig így van. A vállalkozásoknak csak 31%-a kezdte meg a szennyezés nyomon követését és csökkentését.
Az ügyfelek egyre jobban aggódnak a környezet miatt, ezért az e-kereskedelmi vállalkozásoknak el kell gondolkodniuk azon, hogy hirdetési döntéseik hogyan befolyásolják azt.
Pénzeszközök áthelyezése zárt platformokra
A tanulmány egy aggasztó tendenciáról is beszél: kevesebb pénz kerül a nyílt webre, mert több hirdető szereti az olyan zárt platformokat, mint az Amazon, a Google és a Meta. A WARC úgy gondolja, hogy 2024-re az összes hirdetési dollár több mint felét mindössze öt webhelyen költik el.
A vállalkozások 76%-a jelenleg hirdetési kiadásainak legfeljebb 40%-át költi a nyílt weben. A vállalatoknak alaposan át kell gondolniuk, hogy érdemes-e több pénzt fektetni olyan zárt platformokba, mint a Google vagy a Facebook, vagy jobb lenne-e megvizsgálni a nyílt weben található hirdetési lehetőségeket, amelyeket mindenki megtekinthet.
Az e-kereskedelemnek valódi problémákkal kell megküzdenie, mint például a címezhetőség csökkenése, a márkabiztonsággal kapcsolatos aggodalmak és a csalások. A vállalkozások tulajdonosai javíthatják hirdetési terveiket, és jövőre jobb eredményeket érhetnek el, ha figyelemmel kísérik a változásokat és alkalmazkodnak a trendekhez.