4 perc olvasási idő

Mi az automatizált hirdetések jövője?

Mivel az automatizált hirdetések folyamatosan változnak, az e-kereskedelemnek fel kell készülnie az új trendekre és kihívásokra, amelyek megváltoztatják ezt az iparágat a következő néhány évben. A WARC "A programmatic jövője" című új tanulmánya szerint a programmatic jövőjét számos probléma alakítja, amelyek nagy hatással lesznek az online áruházakra.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
Mi az automatizált hirdetések jövője?
Forrás: Depositphotos

A szoftverek és algoritmusok segítségével az automatizált hirdetés lehetővé teszi a digitális hirdetések automatikus adásvételét. Az automatizált hirdetés nem foglalja magában azt, hogy a hirdetők és a megjelenítők kézzel tárgyalnak egymással. Ehelyett olyan technológiákat használ, amelyek valós időben azonnal a megfelelő emberek elé helyezik a hirdetéseket. A folyamat során adatokat gyűjtünk, és fejlett nyomon követést használunk a hirdetések hatékonyabb és pontosabb megjelenítéséhez annak alapján, hogy a felhasználók mit szeretnek és hogyan viselkednek.

A biztonság a fő téma

A márkabiztonság ma a legfontosabb dolog a marketingesek és ügynökségek 60% -a számára. A legutóbbi hírek, amelyek azt mutatták, hogy dollármilliók vesztek el a rossz hirdetéselhelyezések miatt, még erősebbé tették ezt az aggodalmat. A hirdetések gyakran megszegték a márkabiztonsági szabályokat azáltal, hogy olyan tartalom mellett jelentek meg, amely bántó vagy rasszista lehet.

Source: WARC

Fontos, hogy a vállalkozások gondoskodjanak arról, hogy hirdetéseik biztonságos és megbízható helyen jelenjenek meg. Annak érdekében, hogy az ügyfelek bízzanak Önben és márkájában, ez elengedhetetlen.

Annak ellenére, hogy a Google úgy döntött, hogy elhalasztja a harmadik féltől származó cookie-k megszabadulását, valószínűleg továbbra is kisebb szerepet fognak játszani az automatizált hirdetésekben. A WARC jelentése szerint a hirdetőknek csak 25% -a gondolja úgy, hogy készen áll erre a változásra, főleg a célzás, az adatokhoz való hozzáférés és az ügyfelek szegmentálása terén. A válaszadók 76% -a már tesz lépéseket ebbe az irányba, hogy versenyképes maradjon, miközben az adatvédelmet helyezi előtérbe. Az e-kereskedelmi vállalatoknak fel kell gyorsítaniuk a belső adatstratégiák elfogadását.

Csalás és költségvetési pazarlás

A reklámcsalás még mindig nagy probléma. A nyílt weben történő hirdetésekre költött 67 milliárd font negyedét hamis vagy nem túl jó nézetekre pazarolják. A szigorúbb ellenőrzés és a nagyobb nyitottság a médiaellátási láncban segíthet a hirdetőknek abban, hogy bölcsebben költsék el pénzüket, és jobban megtérüljön a befektetésük.

Annak ellenére, hogy a „fenntarthatóság” jelenleg népszerű szó, a legtöbb programozott hirdetést használó vállalkozás azt mondta, hogy a szén-dioxid-kibocsátás csökkentése nem elsődleges prioritás számukra. Annak ellenére, hogy ez az ágazat öt nagy gazdaságban mindössze egy hónap alatt több mint 215 000 tonna szén-dioxidot bocsátott ki, ez még mindig így van. A vállalkozásoknak csak 31%-a kezdte meg a szennyezés nyomon követését és csökkentését.

Az ügyfelek egyre jobban aggódnak a környezet miatt, ezért az e-kereskedelmi vállalkozásoknak el kell gondolkodniuk azon, hogy hirdetési döntéseik hogyan befolyásolják azt.

Pénzeszközök áthelyezése zárt platformokra

A tanulmány egy aggasztó tendenciáról is beszél: kevesebb pénz kerül a nyílt webre, mert több hirdető szereti az olyan zárt platformokat, mint az Amazon, a Google és a Meta. A WARC úgy gondolja, hogy 2024-re az összes hirdetési dollár több mint felét mindössze öt webhelyen költik el.

A vállalkozások 76%-a jelenleg hirdetési kiadásainak legfeljebb 40%-át költi a nyílt weben. A vállalatoknak alaposan át kell gondolniuk, hogy érdemes-e több pénzt fektetni olyan zárt platformokba, mint a Google vagy a Facebook, vagy jobb lenne-e megvizsgálni a nyílt weben található hirdetési lehetőségeket, amelyeket mindenki megtekinthet.

Az e-kereskedelemnek valódi problémákkal kell megküzdenie, mint például a címezhetőség csökkenése, a márkabiztonsággal kapcsolatos aggodalmak és a csalások. A vállalkozások tulajdonosai javíthatják hirdetési terveiket, és jövőre jobb eredményeket érhetnek el, ha figyelemmel kísérik a változásokat és alkalmazkodnak a trendekhez.

 

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Értékesítés a TikTok-on: Bemutatták a spanyol bolti útmutatót
3 perc olvasási idő

Értékesítés a TikTok-on: Bemutatták a spanyol bolti útmutatót

A TikTok átfogó útmutatót adott ki a TikTokon történő értékesítéshez, miközben felkészül a TikTok Shop elindítására Spanyolországban. Ez a kiterjedt forrás feltárja a TikTok piac belső működését, és kulcsfontosságú betekintést nyújt azoknak a kereskedőknek, akik szívesen kezdenek el értékesíteni a platformon. Azok a spanyol eladók, akik elsajátítják ezeket a kulcsfontosságú funkciókat, jelentős versenyelőnyre tehetnek szert […]

Olvasás
Google keresleti generációs célzás: Új életkor és nemi lehetőségek
2 perc olvasási idő

Google keresleti generációs célzás: Új életkor és nemi lehetőségek

A Google jelentős frissítéssel továbbfejlesztette a Demand Gen célzási képességeit. A Google Demand Gen új célzási funkciói mostantól optimalizált lehetőségeket tartalmaznak adott korcsoportok és nemek számára. A Google Demand Gen célzásának ezen előrelépése lehetővé teszi a hirdetők számára, hogy pontosabban irányítsák közönségüket, lehetővé téve az egyes demográfiai szegmensek hatékonyabb célzását. Ezek a fejlesztések kulcsfontosságúak azoknak […]

Olvasás
A Google új eladói eszközei növelik az értékesítési csúcsidőszak támogatását
3 perc olvasási idő

A Google új eladói eszközei növelik az értékesítési csúcsidőszak támogatását

A Black Friday és a karácsony a sarkon van. A vásárlási szezon közeledtével a Google számos fontos frissítést vezet be, amelyek célja a siker maximalizálása. A Google Merchant Centerben és a Google Ads szolgáltatásban található új eladói eszközeit úgy alakítottuk ki, hogy naprakész információkkal lássák el az eladókat, javítsák az automatizálást és optimalizálják marketingstratégiáikat.

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+