4 perc olvasási idő

Mi az automatizált hirdetések jövője?

Mivel az automatizált hirdetések folyamatosan változnak, az e-kereskedelemnek fel kell készülnie az új trendekre és kihívásokra, amelyek megváltoztatják ezt az iparágat a következő néhány évben. A WARC "A programmatic jövője" című új tanulmánya szerint a programmatic jövőjét számos probléma alakítja, amelyek nagy hatással lesznek az online áruházakra.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
Mi az automatizált hirdetések jövője?
Forrás: Depositphotos

A szoftverek és algoritmusok segítségével az automatizált hirdetés lehetővé teszi a digitális hirdetések automatikus adásvételét. Az automatizált hirdetés nem foglalja magában azt, hogy a hirdetők és a megjelenítők kézzel tárgyalnak egymással. Ehelyett olyan technológiákat használ, amelyek valós időben azonnal a megfelelő emberek elé helyezik a hirdetéseket. A folyamat során adatokat gyűjtünk, és fejlett nyomon követést használunk a hirdetések hatékonyabb és pontosabb megjelenítéséhez annak alapján, hogy a felhasználók mit szeretnek és hogyan viselkednek.

A biztonság a fő téma

A márkabiztonság ma a legfontosabb dolog a marketingesek és ügynökségek 60% -a számára. A legutóbbi hírek, amelyek azt mutatták, hogy dollármilliók vesztek el a rossz hirdetéselhelyezések miatt, még erősebbé tették ezt az aggodalmat. A hirdetések gyakran megszegték a márkabiztonsági szabályokat azáltal, hogy olyan tartalom mellett jelentek meg, amely bántó vagy rasszista lehet.

Source: WARC

Fontos, hogy a vállalkozások gondoskodjanak arról, hogy hirdetéseik biztonságos és megbízható helyen jelenjenek meg. Annak érdekében, hogy az ügyfelek bízzanak Önben és márkájában, ez elengedhetetlen.

Annak ellenére, hogy a Google úgy döntött, hogy elhalasztja a harmadik féltől származó cookie-k megszabadulását, valószínűleg továbbra is kisebb szerepet fognak játszani az automatizált hirdetésekben. A WARC jelentése szerint a hirdetőknek csak 25% -a gondolja úgy, hogy készen áll erre a változásra, főleg a célzás, az adatokhoz való hozzáférés és az ügyfelek szegmentálása terén. A válaszadók 76% -a már tesz lépéseket ebbe az irányba, hogy versenyképes maradjon, miközben az adatvédelmet helyezi előtérbe. Az e-kereskedelmi vállalatoknak fel kell gyorsítaniuk a belső adatstratégiák elfogadását.

Csalás és költségvetési pazarlás

A reklámcsalás még mindig nagy probléma. A nyílt weben történő hirdetésekre költött 67 milliárd font negyedét hamis vagy nem túl jó nézetekre pazarolják. A szigorúbb ellenőrzés és a nagyobb nyitottság a médiaellátási láncban segíthet a hirdetőknek abban, hogy bölcsebben költsék el pénzüket, és jobban megtérüljön a befektetésük.

Annak ellenére, hogy a „fenntarthatóság” jelenleg népszerű szó, a legtöbb programozott hirdetést használó vállalkozás azt mondta, hogy a szén-dioxid-kibocsátás csökkentése nem elsődleges prioritás számukra. Annak ellenére, hogy ez az ágazat öt nagy gazdaságban mindössze egy hónap alatt több mint 215 000 tonna szén-dioxidot bocsátott ki, ez még mindig így van. A vállalkozásoknak csak 31%-a kezdte meg a szennyezés nyomon követését és csökkentését.

Az ügyfelek egyre jobban aggódnak a környezet miatt, ezért az e-kereskedelmi vállalkozásoknak el kell gondolkodniuk azon, hogy hirdetési döntéseik hogyan befolyásolják azt.

Pénzeszközök áthelyezése zárt platformokra

A tanulmány egy aggasztó tendenciáról is beszél: kevesebb pénz kerül a nyílt webre, mert több hirdető szereti az olyan zárt platformokat, mint az Amazon, a Google és a Meta. A WARC úgy gondolja, hogy 2024-re az összes hirdetési dollár több mint felét mindössze öt webhelyen költik el.

A vállalkozások 76%-a jelenleg hirdetési kiadásainak legfeljebb 40%-át költi a nyílt weben. A vállalatoknak alaposan át kell gondolniuk, hogy érdemes-e több pénzt fektetni olyan zárt platformokba, mint a Google vagy a Facebook, vagy jobb lenne-e megvizsgálni a nyílt weben található hirdetési lehetőségeket, amelyeket mindenki megtekinthet.

Az e-kereskedelemnek valódi problémákkal kell megküzdenie, mint például a címezhetőség csökkenése, a márkabiztonsággal kapcsolatos aggodalmak és a csalások. A vállalkozások tulajdonosai javíthatják hirdetési terveiket, és jövőre jobb eredményeket érhetnek el, ha figyelemmel kísérik a változásokat és alkalmazkodnak a trendekhez.

 

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
A szüneteltetéses hirdetések átalakítják az e-kereskedelmet?
3 perc olvasási idő

A szüneteltetéses hirdetések átalakítják az e-kereskedelmet?

A digitális reklám folyamatosan fejlődik és alkalmazkodik a fogyasztói magatartáshoz. A streaming platformokon az online marketinget alakító legújabb trend a szüneteltetéses hirdetések. Ez egy új hirdetési formátum, amely akkor jelenik meg, amikor a nézők szünetet tartanak a nézett tartalomban.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
A legjobb digitális marketing stratégiák a kisvállalkozások számára 2025-ben
22 perc olvasási idő

A legjobb digitális marketing stratégiák a kisvállalkozások számára 2025-ben

A számos webáruházzal szerzett tapasztalatok azt mutatják, hogy a technológia és a kapcsolatok hogyan segítik a növekedést. 2025 esetében a bevált stratégiák közé tartozik a SEO, az AI, a tartalommarketing, a PPC és a közösségépítés – a legtöbbjük csak időt és erőfeszítést igényel, nem pedig nagy költségvetést. Mivel az AI ma már elengedhetetlen a versenyképesség […]

Jan Janouškovec Jan Janouškovec
CEO, Selltoro
Olvasás
58% megosztja az e-mailt a kedvezményekért, de védi a közösségi adatokat
3 perc olvasási idő

58% megosztja az e-mailt a kedvezményekért, de védi a közösségi adatokat

A kiskereskedők azt tapasztalják, hogy bár a vásárlók szeretik a kedvezményeket, személyes adataik megosztásakor aggódnak a magánéletük miatt is. A Daemon digitális transzformációs tanácsadó cég nemrégiben készült tanulmánya szerint a promóciós ajánlatok és a kedvezményekért küldött e-mailek továbbra is nagy vonzerővel bírnak a generációk között; az ezredfordulósok 67%-kal vezetnek, őket követik a Baby Boomerek 65%-kal, […]

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+