2 perc olvasási idő

Mi a márkahűség kulcsa?

Az e-kereskedelem fejlődő világában, ahol minden kattintás számít, a fogyasztói magatartás összetettségének megértése alapvető fontosságú. Az Intuit The Science of Loyalty (A hűség tudománya) című mélyreható jelentése mélyen belemerül a fogyasztói gondolkodásmódba, és feltárja, mi áll a márkahűség hátterében.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
Mi a márkahűség kulcsa?
Forrás: Depositphotos

A minőség, a következetesség és a közelség a hűségépítés sarokköveinek bizonyulnak. Ezek még az olyan vonzó szempontokat is felülmúlják, mint a kedvezmények és az akciók. Az e-kereskedelemben a bizalom minden mást felülmúl.

Source: Intuit

Ha úgy dönt, hogy ajándékokat ad a vásárlóknak, akkor bizonyára

Az emberek hajlamosak visszaadni azt, amit másoktól kaptak. Természetesen pozitívan reagálnak az ajándékra, még akkor is, ha nem kérték azt. A vásárló és a márka közötti kapcsolat akkor marad erős, ha a fogyasztó úgy érzi, hogy értékcsere történik – hogy kap valamit vissza hűséges viselkedéséért cserébe.

31%-a a fogyasztóknak fontosnak tartja, hogy a márkák különleges ajánlatokkal és kedvezményekkel jutalmazzák őket. A 18-34 évesek 64%-a várja el, hogy a márkák különleges ajánlatokkal és kedvezményekkel jutalmazzák őket (szemben az általános 53%-kal).

A bizalom nem üres frázis

Az identitás a márkaépítésben azért fontos, mert azt tükrözi, hogy a márka hogyan azonosul a vásárlóval. A fogyasztók azokat a márkákat részesítik előnyben, amelyek tükrözik az értékeiket, ami segít elkerülni az értékek közötti konfliktus érzésének kellemetlenségét. Az emberek egyre inkább olyan márkákat választanak, amelyekről úgy érzik, hogy tükrözik önmagukat.

A fogyasztók 35%-a szerint fontos, hogy a márkák jó érzést keltsenek bennük. A 18-24 évesek 23%-a szerint fontos, hogy a márkák tükrözzék személyes értékeiket (szemben az általános 18%-kal).

Az átfogó felmérés az Egyesült Államok, Kanada, Ausztrália és az Egyesült Királyság adatait tartalmazta.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Hogyan építsük fel a márka ismertségét?
3 perc olvasási idő

Hogyan építsük fel a márka ismertségét?

A hatékony márkaismertségi stratégiák jelentősen befolyásolhatják a vállalat növekedését, az ügyfelek hűségét és az általános sikert. A márka láthatóságának növelésével nemcsak új ügyfeleket vonz, hanem megerősíti pozícióját a meglévők fejében is. A digitális platformok kihasználásától az emlékezetes élmények létrehozásáig számos módja van a márka jelenlétének növelésének. Fedezzünk fel néhány bevált módszert márkája láthatóságának és elismertségének […]

Olvasás
A PDP hatása az e-kereskedelmi konverziós arányra
2 perc olvasási idő

A PDP hatása az e-kereskedelmi konverziós arányra

A PDP az online értékesítési taktika pillére a modern digitális piacon. Gyakran termékinformációs oldalaknak (PDP) is nevezik őket, ahol a fogyasztók eldönthetik, hogy mit vásárolnak. A bevétel maximalizálása asztali és mobil platformokon először attól függ, hogy optimalizáljuk-e ezeket a webhelyeket a márkák és az üzletek számára egyaránt.

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+