
A minőség, a következetesség és a közelség a hűségépítés sarokköveinek bizonyulnak. Ezek még az olyan vonzó szempontokat is felülmúlják, mint a kedvezmények és az akciók. Az e-kereskedelemben a bizalom minden mást felülmúl.

Source: Intuit
Ha úgy dönt, hogy ajándékokat ad a vásárlóknak, akkor bizonyára
Az emberek hajlamosak visszaadni azt, amit másoktól kaptak. Természetesen pozitívan reagálnak az ajándékra, még akkor is, ha nem kérték azt. A vásárló és a márka közötti kapcsolat akkor marad erős, ha a fogyasztó úgy érzi, hogy értékcsere történik – hogy kap valamit vissza hűséges viselkedéséért cserébe.
31%-a a fogyasztóknak fontosnak tartja, hogy a márkák különleges ajánlatokkal és kedvezményekkel jutalmazzák őket. A 18-34 évesek 64%-a várja el, hogy a márkák különleges ajánlatokkal és kedvezményekkel jutalmazzák őket (szemben az általános 53%-kal).
A bizalom nem üres frázis
Az identitás a márkaépítésben azért fontos, mert azt tükrözi, hogy a márka hogyan azonosul a vásárlóval. A fogyasztók azokat a márkákat részesítik előnyben, amelyek tükrözik az értékeiket, ami segít elkerülni az értékek közötti konfliktus érzésének kellemetlenségét. Az emberek egyre inkább olyan márkákat választanak, amelyekről úgy érzik, hogy tükrözik önmagukat.
A fogyasztók 35%-a szerint fontos, hogy a márkák jó érzést keltsenek bennük. A 18-24 évesek 23%-a szerint fontos, hogy a márkák tükrözzék személyes értékeiket (szemben az általános 18%-kal).
Az átfogó felmérés az Egyesült Államok, Kanada, Ausztrália és az Egyesült Királyság adatait tartalmazta.