Az Alibaba felmérése az amerikai kiskereskedők mintáján optimista képet ad a kisvállalkozások e-kereskedelmi környezetéről. A válaszadók 84%-a óvatosan optimista az idei kilátásokat illetően, míg 44%-uk nagyon optimista. Ezzel szemben a válaszadók mindössze 6% -a pesszimista az online üzlet növekedésével kapcsolatban.
A kisvállalkozások tulajdonosai online szeretnének
A felmérésből kiderült, hogy jelenleg csak a válaszadók 53% -a foglalkozik online értékesítéssel. Ennek során 44% még nem használta ezt a csatornát, és csak 3% vonakodik még mindig az online értékesítéstől.
Ami a jövőt illeti, a felmérés azt sugallja, hogy a kisvállalkozások stratégiai fókusza jelentősen eltolódik az e-kereskedelem felé. Valójában a válaszadók 75% -a arra számít, hogy az online üzlet jelentősen nagyobb szerepet fog játszani átfogó stratégiájában 2024-re. Ez a tendencia rávilágít a fejlődő digitális környezetre, valamint az e-kereskedelmi platformok által lehetővé tett szélesebb közönség elérésére és üzleti növekedésére vonatkozó kiaknázatlan lehetőségekre.
Emellett a mesterséges intelligencia integrációjának integrációja kulcsfontosságú tényezővé válik. A felmérés válaszadóinak körülbelül kétharmada számolt be arról, hogy használja a gépi tanulás valamilyen formáját, míg mások kifejezik szándékukat, hogy változást kezdeményezzenek az AI térben. Érdekes módon az egyértelmű előnyök ellenére a magas jövedelmű vállalatok körében az elfogadási arány továbbra is lassú.
„Az elfogadás rendkívül lassú volt a jól kereső vállalatoknál, a több mint 5 millió dollárt kereső vállalatok válaszadóinak 83% -a nem használja az AI-t” – áll a jelentésben.
Az év fele már majdnem véget ért, és az amerikai vállalkozók a következő lépést vállalkozásuk határokon átnyúló online jelenlétének megerősítésében látják.