2 perc olvasási idő

Még az Egyesült Államokban működő kisvállalkozások is felkarolják az e-kereskedelem jövőjét

Az e-kereskedelem jelentősége 2024-ben az egekbe szökik a kisvállalkozások számára az Alibaba legfrissebb kutatása szerint.

Még az Egyesült Államokban működő kisvállalkozások is felkarolják az e-kereskedelem jövőjét
Forrás: Depositphotos

Az Alibaba felmérése az amerikai kiskereskedők mintáján optimista képet ad a kisvállalkozások e-kereskedelmi környezetéről. A válaszadók 84%-a óvatosan optimista az idei kilátásokat illetően, míg 44%-uk nagyon optimista. Ezzel szemben a válaszadók mindössze 6% -a pesszimista az online üzlet növekedésével kapcsolatban.

A kisvállalkozások tulajdonosai online szeretnének

A felmérésből kiderült, hogy jelenleg csak a válaszadók 53% -a foglalkozik online értékesítéssel. Ennek során 44% még nem használta ezt a csatornát, és csak 3% vonakodik még mindig az online értékesítéstől.

Ami a jövőt illeti, a felmérés azt sugallja, hogy a kisvállalkozások stratégiai fókusza jelentősen eltolódik az e-kereskedelem felé. Valójában a válaszadók 75% -a arra számít, hogy az online üzlet jelentősen nagyobb szerepet fog játszani átfogó stratégiájában 2024-re. Ez a tendencia rávilágít a fejlődő digitális környezetre, valamint az e-kereskedelmi platformok által lehetővé tett szélesebb közönség elérésére és üzleti növekedésére vonatkozó kiaknázatlan lehetőségekre.

Source: Alibaba.com

Emellett a mesterséges intelligencia integrációjának integrációja kulcsfontosságú tényezővé válik. A felmérés válaszadóinak körülbelül kétharmada számolt be arról, hogy használja a gépi tanulás valamilyen formáját, míg mások kifejezik szándékukat, hogy változást kezdeményezzenek az AI térben. Érdekes módon az egyértelmű előnyök ellenére a magas jövedelmű vállalatok körében az elfogadási arány továbbra is lassú.

Source: Alibaba.com

„Az elfogadás rendkívül lassú volt a jól kereső vállalatoknál, a több mint 5 millió dollárt kereső vállalatok válaszadóinak 83% -a nem használja az AI-t” – áll a jelentésben.

Az év fele már majdnem véget ért, és az amerikai vállalkozók a következő lépést vállalkozásuk határokon átnyúló online jelenlétének megerősítésében látják.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Gyakorlati tanácsok a Pinteresten való hirdetéshez
3 perc olvasási idő

Gyakorlati tanácsok a Pinteresten való hirdetéshez

A Pinterest egyre népszerűbb digitális marketing platformmá válik, különösen azon márkák és vállalkozások számára, amelyek vizuálisan szeretnék inspirálni ügyfeleiket. A Pinterest hirdetések számos előnyt kínálnak, amelyek vonzóvá teszik a platformot a hirdetők számára.

Olvasás
Hogyan alakítja át az e-kereskedelmi mesterséges intelligencia az üzletmenetet?
2 perc olvasási idő

Hogyan alakítja át az e-kereskedelmi mesterséges intelligencia az üzletmenetet?

Az e-kereskedelem térnyerése forradalmasította a vállalkozások működését, és a mesterséges intelligencia (AI) kulcsszerepet játszik ennek az új tájnak a kialakításában. Ahogy a fogyasztói magatartás és elvárások folyamatosan fejlődnek, az AI-alapú megoldások segítenek az e-kereskedelmi vállalatoknak abban, hogy a görbe előtt maradjanak és ösztönözzék a növekedést.

Olvasás
Idén várhatóan 121 milliárd fontot költenek kiskereskedelmi médiára
3 perc olvasási idő

Idén várhatóan 121 milliárd fontot költenek kiskereskedelmi médiára

Ahogy a kiskereskedelmi környezet tovább fejlődik, a márkák fogyasztókkal való kapcsolatának módja is változik. A Warc „A digitális kereskedelem jövője” című új jelentéséből kiderül, hogy a kiskereskedelmi médiakiadások várhatóan elérik a 121,1 milliárd fontot (153,3 milliárd dollárt) az év végére, ami 13,7% -os növekedést jelent a tavalyi évhez képest.

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+