2 perc olvasási idő

Még az Egyesült Államokban működő kisvállalkozások is felkarolják az e-kereskedelem jövőjét

Az e-kereskedelem jelentősége 2024-ben az egekbe szökik a kisvállalkozások számára az Alibaba legfrissebb kutatása szerint.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
Még az Egyesült Államokban működő kisvállalkozások is felkarolják az e-kereskedelem jövőjét
Forrás: Depositphotos

Az Alibaba felmérése az amerikai kiskereskedők mintáján optimista képet ad a kisvállalkozások e-kereskedelmi környezetéről. A válaszadók 84%-a óvatosan optimista az idei kilátásokat illetően, míg 44%-uk nagyon optimista. Ezzel szemben a válaszadók mindössze 6% -a pesszimista az online üzlet növekedésével kapcsolatban.

A kisvállalkozások tulajdonosai online szeretnének

A felmérésből kiderült, hogy jelenleg csak a válaszadók 53% -a foglalkozik online értékesítéssel. Ennek során 44% még nem használta ezt a csatornát, és csak 3% vonakodik még mindig az online értékesítéstől.

Ami a jövőt illeti, a felmérés azt sugallja, hogy a kisvállalkozások stratégiai fókusza jelentősen eltolódik az e-kereskedelem felé. Valójában a válaszadók 75% -a arra számít, hogy az online üzlet jelentősen nagyobb szerepet fog játszani átfogó stratégiájában 2024-re. Ez a tendencia rávilágít a fejlődő digitális környezetre, valamint az e-kereskedelmi platformok által lehetővé tett szélesebb közönség elérésére és üzleti növekedésére vonatkozó kiaknázatlan lehetőségekre.

Source: Alibaba.com

Emellett a mesterséges intelligencia integrációjának integrációja kulcsfontosságú tényezővé válik. A felmérés válaszadóinak körülbelül kétharmada számolt be arról, hogy használja a gépi tanulás valamilyen formáját, míg mások kifejezik szándékukat, hogy változást kezdeményezzenek az AI térben. Érdekes módon az egyértelmű előnyök ellenére a magas jövedelmű vállalatok körében az elfogadási arány továbbra is lassú.

Source: Alibaba.com

„Az elfogadás rendkívül lassú volt a jól kereső vállalatoknál, a több mint 5 millió dollárt kereső vállalatok válaszadóinak 83% -a nem használja az AI-t” – áll a jelentésben.

Az év fele már majdnem véget ért, és az amerikai vállalkozók a következő lépést vállalkozásuk határokon átnyúló online jelenlétének megerősítésében látják.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Hogyan növeli a mobil kereskedelmi közösségi marketing a hagyományos csatornákhoz képest a ROI-t?
5 perc olvasási idő

Hogyan növeli a mobil kereskedelmi közösségi marketing a hagyományos csatornákhoz képest a ROI-t?

A mobilalkalmazások az egyik legstabilabb és egyben legjövedelmezőbb évüket élik. A világjárványos fellendülés és az azt követő korrekció után a piac stabilizálódott. A számok azt mutatják, hogy a felhasználók figyelme és pénze minden eddiginél jobban a mobilra koncentrálódik, így a mobil kereskedelmi közösségi marketing a fenntartható növekedésre törekvő márkák számára kulcsfontosságú megkülönböztető tényezővé válik.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
Bár a B2B reklámköltségvetések nőnek, a marketingesek még mindig küzdenek a hatékonysággal
5 perc olvasási idő

Bár a B2B reklámköltségvetések nőnek, a marketingesek még mindig küzdenek a hatékonysággal

A vállalatok többet költenek reklámra, de az eredmények gyakran elmaradnak. A növekvő digitális reklámköltségvetés önmagában nem elég. A vásárlási döntések egyre összetettebbé válnak, a hagyományos megközelítések már nem működnek, és a reklámok célt tévesztenek. Egy új globális felmérésből kiderül, hogy miért nem térül meg a B2B marketingbe fektetett összeg. Nézzük, mit tehetnek ez ellen a […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+