2 perc olvasási idő

Még az Egyesült Államokban működő kisvállalkozások is felkarolják az e-kereskedelem jövőjét

Az e-kereskedelem jelentősége 2024-ben az egekbe szökik a kisvállalkozások számára az Alibaba legfrissebb kutatása szerint.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
Még az Egyesült Államokban működő kisvállalkozások is felkarolják az e-kereskedelem jövőjét
Forrás: Depositphotos

Az Alibaba felmérése az amerikai kiskereskedők mintáján optimista képet ad a kisvállalkozások e-kereskedelmi környezetéről. A válaszadók 84%-a óvatosan optimista az idei kilátásokat illetően, míg 44%-uk nagyon optimista. Ezzel szemben a válaszadók mindössze 6% -a pesszimista az online üzlet növekedésével kapcsolatban.

A kisvállalkozások tulajdonosai online szeretnének

A felmérésből kiderült, hogy jelenleg csak a válaszadók 53% -a foglalkozik online értékesítéssel. Ennek során 44% még nem használta ezt a csatornát, és csak 3% vonakodik még mindig az online értékesítéstől.

Ami a jövőt illeti, a felmérés azt sugallja, hogy a kisvállalkozások stratégiai fókusza jelentősen eltolódik az e-kereskedelem felé. Valójában a válaszadók 75% -a arra számít, hogy az online üzlet jelentősen nagyobb szerepet fog játszani átfogó stratégiájában 2024-re. Ez a tendencia rávilágít a fejlődő digitális környezetre, valamint az e-kereskedelmi platformok által lehetővé tett szélesebb közönség elérésére és üzleti növekedésére vonatkozó kiaknázatlan lehetőségekre.

Source: Alibaba.com

Emellett a mesterséges intelligencia integrációjának integrációja kulcsfontosságú tényezővé válik. A felmérés válaszadóinak körülbelül kétharmada számolt be arról, hogy használja a gépi tanulás valamilyen formáját, míg mások kifejezik szándékukat, hogy változást kezdeményezzenek az AI térben. Érdekes módon az egyértelmű előnyök ellenére a magas jövedelmű vállalatok körében az elfogadási arány továbbra is lassú.

Source: Alibaba.com

„Az elfogadás rendkívül lassú volt a jól kereső vállalatoknál, a több mint 5 millió dollárt kereső vállalatok válaszadóinak 83% -a nem használja az AI-t” – áll a jelentésben.

Az év fele már majdnem véget ért, és az amerikai vállalkozók a következő lépést vállalkozásuk határokon átnyúló online jelenlétének megerősítésében látják.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Melyek az omnichannel marketing trendek 2025-ben?
2 perc olvasási idő

Melyek az omnichannel marketing trendek 2025-ben?

2025-ben az online kiskereskedők példátlan kihívással néznek szembe: a fogyasztók figyelme számtalan alkalmazás, platform és eszköz között oszlik meg. A legújabb tanulmányok a fogyasztói magatartás drámai változását mutatják – a lineáris televíziónézés a teljes képernyőidő 50%-a alá esett.

Olvasás
Trump új vámokkal fenyegeti az EU-t
2 perc olvasási idő

Trump új vámokkal fenyegeti az EU-t

A Reuters szerint Donald Trump amerikai elnök „nagyon, nagyon rossznak” nevezte az EU kereskedelmi gyakorlatát az Egyesült Államok számára, és bejelentette, hogy január 21-én újabb vámokat tervez kivetni az EU-ra. Az amerikai-EU kereskedelemben potenciálisan jelentős változást eredményezhet, hogy Trump a Fehér Házban kijelentette, hogy a vámok „az egyetlen mód” a tisztességes kereskedelmi kapcsolatok elérésére.

Olvasás
Miért csak 26% értékeli kiválónak a digitális élményeket, és hogyan lehet javítani rajta?
4 perc olvasási idő

Miért csak 26% értékeli kiválónak a digitális élményeket, és hogyan lehet javítani rajta?

Az ügyfeleknek mindössze 26%-a értékeli kiválónak a digitális élményeket. Mit lehet tenni? A tavalyi évben rengeteg hír szólt az egységesített adatokról és a generatív mesterséges intelligenciáról, amelyek mindkettő képes átalakítani az ügyfélélményt. Miért nem sikerül gyakran a személyre szabás? És mi különbözteti meg a piacvezetőket a többi vállalattól? Az Adobe Digital Trends 2024 jelentés ezekre […]

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+