2 perc olvasási idő

Még az Egyesült Államokban működő kisvállalkozások is felkarolják az e-kereskedelem jövőjét

Az e-kereskedelem jelentősége 2024-ben az egekbe szökik a kisvállalkozások számára az Alibaba legfrissebb kutatása szerint.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
Még az Egyesült Államokban működő kisvállalkozások is felkarolják az e-kereskedelem jövőjét
Forrás: Depositphotos

Az Alibaba felmérése az amerikai kiskereskedők mintáján optimista képet ad a kisvállalkozások e-kereskedelmi környezetéről. A válaszadók 84%-a óvatosan optimista az idei kilátásokat illetően, míg 44%-uk nagyon optimista. Ezzel szemben a válaszadók mindössze 6% -a pesszimista az online üzlet növekedésével kapcsolatban.

A kisvállalkozások tulajdonosai online szeretnének

A felmérésből kiderült, hogy jelenleg csak a válaszadók 53% -a foglalkozik online értékesítéssel. Ennek során 44% még nem használta ezt a csatornát, és csak 3% vonakodik még mindig az online értékesítéstől.

Ami a jövőt illeti, a felmérés azt sugallja, hogy a kisvállalkozások stratégiai fókusza jelentősen eltolódik az e-kereskedelem felé. Valójában a válaszadók 75% -a arra számít, hogy az online üzlet jelentősen nagyobb szerepet fog játszani átfogó stratégiájában 2024-re. Ez a tendencia rávilágít a fejlődő digitális környezetre, valamint az e-kereskedelmi platformok által lehetővé tett szélesebb közönség elérésére és üzleti növekedésére vonatkozó kiaknázatlan lehetőségekre.

Source: Alibaba.com

Emellett a mesterséges intelligencia integrációjának integrációja kulcsfontosságú tényezővé válik. A felmérés válaszadóinak körülbelül kétharmada számolt be arról, hogy használja a gépi tanulás valamilyen formáját, míg mások kifejezik szándékukat, hogy változást kezdeményezzenek az AI térben. Érdekes módon az egyértelmű előnyök ellenére a magas jövedelmű vállalatok körében az elfogadási arány továbbra is lassú.

Source: Alibaba.com

„Az elfogadás rendkívül lassú volt a jól kereső vállalatoknál, a több mint 5 millió dollárt kereső vállalatok válaszadóinak 83% -a nem használja az AI-t” – áll a jelentésben.

Az év fele már majdnem véget ért, és az amerikai vállalkozók a következő lépést vállalkozásuk határokon átnyúló online jelenlétének megerősítésében látják.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Német e-kereskedelmi cselekvési terv: a digitális versenyfeltételek kiegyenlítése
3 perc olvasási idő

Német e-kereskedelmi cselekvési terv: a digitális versenyfeltételek kiegyenlítése

A német kormány határozott lépéseket tesz egy új német e-kereskedelmi cselekvési tervvel a digitális piac versenyfeltételeinek kiegyenlítése érdekében. A Robert Habeck alkancellár által vezetett kezdeményezés célja, hogy tisztességes versenyt biztosítson az európai online kiskereskedők és az olyan ázsiai óriások között, mint a Shein és a Temu. A német e-kereskedelmi cselekvési terv reagál ezeknek a platformoknak […]

Olvasás
Új eszközök a YouTube-on az alkotók és márkák védelmére
3 perc olvasási idő

Új eszközök a YouTube-on az alkotók és márkák védelmére

A YouTube új eszközei forradalmasítják a tartalomvédelmet. A platform deepfake elleni védelme fokozódik, mivel a YouTube innovatív funkciókat vezet be az alkotók és a márkák védelme érdekében. Ezek az új eszközök a YouTube-on figyelmeztetik a felhasználókat az AI által generált tartalmakra, amelyek megpróbálják visszavágni eredeti alkotásaikat. Ez a fejlesztés új lehetőségeket nyit meg a márkavédelem […]

Olvasás
A Google új eladói eszközei növelik az értékesítési csúcsidőszak támogatását
3 perc olvasási idő

A Google új eladói eszközei növelik az értékesítési csúcsidőszak támogatását

A Black Friday és a karácsony a sarkon van. A vásárlási szezon közeledtével a Google számos fontos frissítést vezet be, amelyek célja a siker maximalizálása. A Google Merchant Centerben és a Google Ads szolgáltatásban található új eladói eszközeit úgy alakítottuk ki, hogy naprakész információkkal lássák el az eladókat, javítsák az automatizálást és optimalizálják marketingstratégiáikat.

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+