A hangalapú keresés egyre népszerűbbé válik , mint az e-kereskedelmi webhelyeket érintő technológiával való interakció kihangosított módja. A természetes nyelvi feldolgozás (NLP) funkciói elengedhetetlenek az e-kereskedelmi webhelyeken történő hangalapú kereséshez, valamint a termékajánlásokhoz és a keresési eredményekhez. A hiperperszonalizáció akár 15%-kal is növelheti a bevételt a böngészési előzmények, a vásárlási trendek és az ügyféladatok felhasználásával.
Az ügyfeleknek küldött és korábbi böngészési viselkedésük alapján válogatott termékkatalógusok nagyszerű módja annak, hogy újra megszólítsa az ügyfeleket. Az e-mail marketing lehetővé teszi a személyre szabott termékjavaslatokat, és az ügyfél érdeklődése alapján releváns termékeket mutat be.
A felhasználói élmény optimalizálása az eszközök között
A vállalkozások megváltoztatták az ügyfelekkel való kapcsolattartás módját a WhatsApp-integrációval , amely valós idejű nyomon követési adatokat és értesítéseket biztosít az ügyfelek WhatsApp postafiókjaihoz. Az emberek különbözőképpen lépnek kapcsolatba az online platformokkal a mobileszközök széles körű használata miatt, ezért zökkenőmentes élményre van szükség több eszközön – különösen okostelefonokon – keresztül. A mobilközpontú tervezők ismerik a mobil szörfözés egyedi viselkedését, és optimalizálják a menüket, a felület összetevőit és a tartalmat, hogy a lehető leghasznosabbak legyenek a kisebb képernyőkön.
A vállalkozások kezdik előnyben részesíteni az egységes hűségprogramokat , amelyek fizikai és online áruházakban működnek. A kosárelhagyási arány csökkentése és a bevétel növelése a gyors és biztonságos fizetési folyamattól függ. A vállalkozásoknak be kell fektetniük a kreatív és felhasználóközpontú e-kereskedelmi webhelyek fejlesztésébe , ha egy darabot akarnak kapni ebből a növekvő piacból.