2 perc olvasási idő

Maradjon a versenytársak előtt: A legjobb e-kereskedelmi webhelyfejlesztési trendek

Egy jól megtervezett e-kereskedelmi webhely elengedhetetlen minden online vállalkozás számára, mivel formálja az ügyfelek hűségét és elkötelezettségét. A fogyasztók 80% -a előnyben részesíti a személyre szabott élményeket kínáló vállalkozásokat, ezért fontos a személyre szabás az ügyfelek elkötelezettségének és hűségének növelésében.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
Maradjon a versenytársak előtt: A legjobb e-kereskedelmi webhelyfejlesztési trendek
Forrás: Depositphotos

A hangalapú keresés egyre népszerűbbé válik , mint az e-kereskedelmi webhelyeket érintő technológiával való interakció kihangosított módja. A természetes nyelvi feldolgozás (NLP) funkciói elengedhetetlenek az e-kereskedelmi webhelyeken történő hangalapú kereséshez, valamint a termékajánlásokhoz és a keresési eredményekhez. A hiperperszonalizáció akár 15%-kal is növelheti a bevételt a böngészési előzmények, a vásárlási trendek és az ügyféladatok felhasználásával.

Az ügyfeleknek küldött és korábbi böngészési viselkedésük alapján válogatott termékkatalógusok nagyszerű módja annak, hogy újra megszólítsa az ügyfeleket. Az e-mail marketing lehetővé teszi a személyre szabott termékjavaslatokat, és az ügyfél érdeklődése alapján releváns termékeket mutat be.

A felhasználói élmény optimalizálása az eszközök között

A vállalkozások megváltoztatták az ügyfelekkel való kapcsolattartás módját a WhatsApp-integrációval , amely valós idejű nyomon követési adatokat és értesítéseket biztosít az ügyfelek WhatsApp postafiókjaihoz. Az emberek különbözőképpen lépnek kapcsolatba az online platformokkal a mobileszközök széles körű használata miatt, ezért zökkenőmentes élményre van szükség több eszközön – különösen okostelefonokon – keresztül. A mobilközpontú tervezők ismerik a mobil szörfözés egyedi viselkedését, és optimalizálják a menüket, a felület összetevőit és a tartalmat, hogy a lehető leghasznosabbak legyenek a kisebb képernyőkön.

A vállalkozások kezdik előnyben részesíteni az egységes hűségprogramokat , amelyek fizikai és online áruházakban működnek. A kosárelhagyási arány csökkentése és a bevétel növelése a gyors és biztonságos fizetési folyamattól függ. A vállalkozásoknak be kell fektetniük a kreatív és felhasználóközpontú e-kereskedelmi webhelyek fejlesztésébe , ha egy darabot akarnak kapni ebből a növekvő piacból.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
A cookie-mentes jövő felkarolása vegyes marketingmodellezéssel
2 perc olvasási idő

A cookie-mentes jövő felkarolása vegyes marketingmodellezéssel

A harmadik féltől származó cookie-k közel 30 éve képezik az online és felhasználói követés gerincét, értékes betekintést nyújtva a vállalkozásoknak a felhasználói viselkedésbe. A növekvő adatvédelmi szabályozások miatt azonban a cookie-k jövője bizonytalan. A vállalkozásoknak a hozzájárulásra, a megfelelő adatgyűjtésre és a kampányok teljesítményének mérésére kell összpontosítaniuk, mivel a fogyasztók egyre jobban aggódnak amiatt, hogy […]

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+