1 min. čítanie

Lead

A lead kifejezés a marketingben leginkább az új ügyfél szerzését jelzi. Ez is a konverzió egy fajtája.

A lead kifejezés a marketingben leginkább az új ügyfél szerzését jelzi. Ez is a konverzió egy fajtája. Leadnek nevezzük az ügyfelet, aki érdeklődést tanúsított a termékünk vagy szolgáltatásunk iránt. Ezek az ügyfelek a sikeres marketing alapját képezik, és bizonyos társaságok fizetni is hajlandók értük. A lead kifejezés összefügg a Lead Generation marketinggel, amelynek elsődleges célja ezeket az ügyfeleket megszerezni, és a jövőben is értékes vásárlói kapcsolatot kialakítani velük.

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
1 min. čítanie

Trust flow

A Trust flow egy olyan mutató, amely a weboldal hietelességéről ad képet. A MajesticSEO.com weboldal egyik eszköze – bizalmi mutatója.

Prečítať článok
1 min. čítanie

Upselling

Az upselling, vagy felülértékesítés egy értékesítési technika, amelynek célja, hogy a vásárlónak, aki hajlandóságot mutat egy adott termék megvásárlására, drágább terméket adjunk el, mint amit előre kiválasztott magának. Kínálhatunk neki magasabb termékkategóriát, ezzel együtt magasabb árat, vagy további szolgáltatásokat, mint például biztosítás vagy ingyenes szállítás. Hasonló technika, mint a cross-selling (keresztértékesítés), amelynél azonban nem feltétlenül […]

Prečítať článok
1 min. čítanie

UX

UX, vagyis a user experience, azaz a felhasználói élmény különböző technikákat és módszereket jelent, amelyeket felhasználói felületek tervezésénél használnak. Vizsgálja azt, hogy a felhasználók mit szeretnének, milyen érzéseik vannak a felületből, milyen a hozzáállásuk a különböző termékekhez, szolgáltatásokhoz. A célja, hogy segítségével úgy alakítsuk ki a weboldalt, hogy a felhasználó elégedett legyen, és megtalálja, amit […]

Prečítať článok