Az impression kifejezés a reklám megjelenítését jelenti. A megjelenítést leginkább bannerreklámoknál használják fel, ahol a megjelenítésekért fizet a hirdető. A click-rate (click-through rate, CTR), vagyis az átkattintási arány százalékban fejezi ki, hogy a honlap látogatói közül hányan kattintottak a bannerre. Ezek lehetnek klasszikus bannerreklámok a weboldalon, de akár e-mail kampányok is. Minél magasabb az átkattintás aránya, annál jobb, azaz, annál hatékonyabb a reklám. Ez az adat viszont nem mindig objektív, mivel a reklám puszta ámítás is lehet. Ez pedig azt eredményezi, hogy annak ellenére, hogy a látogatottság magas lesz, arányosan nem fog konverziókat hozni a hirdető számára.
Trust flow
A Trust flow egy olyan mutató, amely a weboldal hietelességéről ad képet. A MajesticSEO.com weboldal egyik eszköze – bizalmi mutatója.