3 perc olvasási idő

Idén várhatóan 121 milliárd fontot költenek kiskereskedelmi médiára

Ahogy a kiskereskedelmi környezet tovább fejlődik, a márkák fogyasztókkal való kapcsolatának módja is változik. A Warc "A digitális kereskedelem jövője" című új jelentéséből kiderül, hogy a kiskereskedelmi médiakiadások várhatóan elérik a 121,1 milliárd fontot (153,3 milliárd dollárt) az év végére, ami 13,7% -os növekedést jelent a tavalyi évhez képest.

Idén várhatóan 121 milliárd fontot költenek kiskereskedelmi médiára
Forrás: Depositphotos

E növekedés egyik fő mozgatórugója a mesterséges intelligencia (AI) növekvő alkalmazása a kiskereskedelmi médiában. Az AI-alapú eszközök lehetővé teszik a hiperszemélyre szabott kampányokat, a prediktív előrejelzést és az optimalizált marketingstratégiákat. Ezenkívül a mesterséges intelligenciát különböző adatkészletek integrálására használják, átfogóbb képet nyújtva a fogyasztói magatartásról.

A jelentés kiemeli az omnichannel növekedés fontosságát is, mivel a kiskereskedelmi médiahirdetések személyre szabott cselekvésre ösztönzést tartalmaznak, ami 42% -kal magasabb konverziós arányt eredményez az általános verziókhoz képest. A személyre szabott élmények hangsúlyozása kulcsfontosságú trend az iparágban, mivel a márkák arra törekszenek, hogy kitűnjenek a zsúfolt piacon, és erős kapcsolatokat építsenek ki ügyfeleikkel.

A növekedés másik területe a játékkereskedelem, ahol egyre több márka működik együtt olyan platformokkal, mint a Roblox , hogy magával ragadó márkaélményeket hozzon létre. Ez a formátum egyedülálló lehetőséget kínál a hirdetők számára, hogy új és innovatív módon lépjenek kapcsolatba a fogyasztókkal.

Source: Depositphotos

A harmadik féltől származó cookie-k fokozatos kivezetésével azonban az adatok mérése a márkák egyik fő prioritásává válik. Ennek a kihívásnak a kezelése érdekében sok vállalat az adattiszta szobákhoz fordul. Ezek a platformok összesített és anonimizált felhasználói információkat szolgáltatnak, védik a felhasználók magánéletét, miközben a hirdetők számára személyazonosításra nem alkalmas információkat biztosítanak.

Áprilisban az IAB Europe új irányelveket tett közzé a kiskereskedelmi médiabefektetésekre vonatkozóan, amelyek célja, hogy keretet biztosítsanak a márkák számára a kiskereskedelmi médiaköltéseik hatásának összehasonlításához. Az irányelveket 15 kiskereskedelmi médiacéggel együttműködve dolgozták ki, és azt követően születtek, hogy a vásárlók 70% -a a kiskereskedelmi médiabefektetések szabványainak hiányáról számolt be.

A kiskereskedelmi média jövője fényesnek tűnik, az AI-alapú eszközök, az omnichannel növekedés és a játékkereskedelem mind ösztönzik a növekedést és az innovációt. A harmadik féltől származó cookie-k fokozatos kivonásával azonban a márkáknak alkalmazkodniuk kell az új adatmérési stratégiákhoz a folyamatos siker biztosítása érdekében. Az adatok, tisztaterek és más innovatív megoldások kihasználásával a márkák továbbra is erős kapcsolatokat építhetnek ki ügyfeleikkel, és ösztönözhetik az üzleti növekedést.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Gyakorlati tanácsok a Pinteresten való hirdetéshez
3 perc olvasási idő

Gyakorlati tanácsok a Pinteresten való hirdetéshez

A Pinterest egyre népszerűbb digitális marketing platformmá válik, különösen azon márkák és vállalkozások számára, amelyek vizuálisan szeretnék inspirálni ügyfeleiket. A Pinterest hirdetések számos előnyt kínálnak, amelyek vonzóvá teszik a platformot a hirdetők számára.

Olvasás
Hogyan alakítja át az e-kereskedelmi mesterséges intelligencia az üzletmenetet?
2 perc olvasási idő

Hogyan alakítja át az e-kereskedelmi mesterséges intelligencia az üzletmenetet?

Az e-kereskedelem térnyerése forradalmasította a vállalkozások működését, és a mesterséges intelligencia (AI) kulcsszerepet játszik ennek az új tájnak a kialakításában. Ahogy a fogyasztói magatartás és elvárások folyamatosan fejlődnek, az AI-alapú megoldások segítenek az e-kereskedelmi vállalatoknak abban, hogy a görbe előtt maradjanak és ösztönözzék a növekedést.

Olvasás
A brexit rejtett hatása az e-kereskedelemre
3 perc olvasási idő

A brexit rejtett hatása az e-kereskedelemre

Ahogy az Egyesült Királyság e-kereskedelmi környezete tovább fejlődik, új valóság jelent meg: a brexit jelentős zavarokat okozott az iparágban, különösen a brit márkák és kiskereskedők számára, akik az egész EU-ban ki akarják terjeszteni elérhetőségüket. A Retail Economics és a Tradebyte közelmúltbeli jelentése szerint az Egyesült Királyságból az EU-ba irányuló nem élelmiszer-kiskereskedelmi export értéke 5,9 milliárd […]

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+