3 perc olvasási idő

Idén várhatóan 121 milliárd fontot költenek kiskereskedelmi médiára

Ahogy a kiskereskedelmi környezet tovább fejlődik, a márkák fogyasztókkal való kapcsolatának módja is változik. A Warc "A digitális kereskedelem jövője" című új jelentéséből kiderül, hogy a kiskereskedelmi médiakiadások várhatóan elérik a 121,1 milliárd fontot (153,3 milliárd dollárt) az év végére, ami 13,7% -os növekedést jelent a tavalyi évhez képest.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
Idén várhatóan 121 milliárd fontot költenek kiskereskedelmi médiára
Forrás: Depositphotos

E növekedés egyik fő mozgatórugója a mesterséges intelligencia (AI) növekvő alkalmazása a kiskereskedelmi médiában. Az AI-alapú eszközök lehetővé teszik a hiperszemélyre szabott kampányokat, a prediktív előrejelzést és az optimalizált marketingstratégiákat. Ezenkívül a mesterséges intelligenciát különböző adatkészletek integrálására használják, átfogóbb képet nyújtva a fogyasztói magatartásról.

A jelentés kiemeli az omnichannel növekedés fontosságát is, mivel a kiskereskedelmi médiahirdetések személyre szabott cselekvésre ösztönzést tartalmaznak, ami 42% -kal magasabb konverziós arányt eredményez az általános verziókhoz képest. A személyre szabott élmények hangsúlyozása kulcsfontosságú trend az iparágban, mivel a márkák arra törekszenek, hogy kitűnjenek a zsúfolt piacon, és erős kapcsolatokat építsenek ki ügyfeleikkel.

A növekedés másik területe a játékkereskedelem, ahol egyre több márka működik együtt olyan platformokkal, mint a Roblox , hogy magával ragadó márkaélményeket hozzon létre. Ez a formátum egyedülálló lehetőséget kínál a hirdetők számára, hogy új és innovatív módon lépjenek kapcsolatba a fogyasztókkal.

Source: Depositphotos

A harmadik féltől származó cookie-k fokozatos kivezetésével azonban az adatok mérése a márkák egyik fő prioritásává válik. Ennek a kihívásnak a kezelése érdekében sok vállalat az adattiszta szobákhoz fordul. Ezek a platformok összesített és anonimizált felhasználói információkat szolgáltatnak, védik a felhasználók magánéletét, miközben a hirdetők számára személyazonosításra nem alkalmas információkat biztosítanak.

Áprilisban az IAB Europe új irányelveket tett közzé a kiskereskedelmi médiabefektetésekre vonatkozóan, amelyek célja, hogy keretet biztosítsanak a márkák számára a kiskereskedelmi médiaköltéseik hatásának összehasonlításához. Az irányelveket 15 kiskereskedelmi médiacéggel együttműködve dolgozták ki, és azt követően születtek, hogy a vásárlók 70% -a a kiskereskedelmi médiabefektetések szabványainak hiányáról számolt be.

A kiskereskedelmi média jövője fényesnek tűnik, az AI-alapú eszközök, az omnichannel növekedés és a játékkereskedelem mind ösztönzik a növekedést és az innovációt. A harmadik féltől származó cookie-k fokozatos kivonásával azonban a márkáknak alkalmazkodniuk kell az új adatmérési stratégiákhoz a folyamatos siker biztosítása érdekében. Az adatok, tisztaterek és más innovatív megoldások kihasználásával a márkák továbbra is erős kapcsolatokat építhetnek ki ügyfeleikkel, és ösztönözhetik az üzleti növekedést.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Gyakorlati útmutató a jövő heti Balkan Ecommerce Summit résztvevői számára
3 perc olvasási idő

Gyakorlati útmutató a jövő heti Balkan Ecommerce Summit résztvevői számára

Már csak néhány nap van hátra a várva várt Balkan Ecommerce Summit 2025-ig, amely 2025. április 29-30-án az Arena Sofia-ban a balkáni régió e-kereskedelmi központjává teszi Szófiát. Az esemény közeledtével ez a Balkan Ecommerce Summit részvételi útmutatója mindent elmond, amit tudnia kell ahhoz, hogy a lehető legtöbbet hozza ki ebből a legfontosabb digitális kereskedelmi találkozóból.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Olvasás
Az Instagram elindítja a szerkesztéseket: Mit kínál ez az új videószerkesztő eszköz?
3 perc olvasási idő

Az Instagram elindítja a szerkesztéseket: Mit kínál ez az új videószerkesztő eszköz?

Az Instagram hivatalosan is bemutatta Edits – saját videószerkesztő alkalmazását. Ezt különösen a tartalomkészítők és a kis márkák fogják értékelni, akik videókészítésüket szeretnék skálázni. Ez közvetlen válasz a népszerű CapCut eszközre, amely a ByteDance alá tartozik. Miben különböznek ezek az alkalmazások, és milyen potenciál rejlik bennük az e-kereskedelem számára?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
TV Evolution: Márkák: Változó nézési szokások és a márkára gyakorolt hatások
4 perc olvasási idő

TV Evolution: Márkák: Változó nézési szokások és a márkára gyakorolt hatások

Hogyan néznek ma az emberek videótartalmakat? Mit tekintenek „televíziónak”, és hol működik a legjobban a reklám? A CTV (Connected TV) még nem áll az e-kereskedelem középpontjában, de a külföldi fejlemények arra utalnak, hogy ez hamarosan megváltozhat. Az RTL AdAlliance új tanulmánya egyértelmű adatokkal és figyelemre méltó trendekkel szolgál. És azt mutatja, hogy a videók sikerét […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+