3 perc olvasási idő

Idén várhatóan 121 milliárd fontot költenek kiskereskedelmi médiára

Ahogy a kiskereskedelmi környezet tovább fejlődik, a márkák fogyasztókkal való kapcsolatának módja is változik. A Warc "A digitális kereskedelem jövője" című új jelentéséből kiderül, hogy a kiskereskedelmi médiakiadások várhatóan elérik a 121,1 milliárd fontot (153,3 milliárd dollárt) az év végére, ami 13,7% -os növekedést jelent a tavalyi évhez képest.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
Idén várhatóan 121 milliárd fontot költenek kiskereskedelmi médiára
Forrás: Depositphotos

E növekedés egyik fő mozgatórugója a mesterséges intelligencia (AI) növekvő alkalmazása a kiskereskedelmi médiában. Az AI-alapú eszközök lehetővé teszik a hiperszemélyre szabott kampányokat, a prediktív előrejelzést és az optimalizált marketingstratégiákat. Ezenkívül a mesterséges intelligenciát különböző adatkészletek integrálására használják, átfogóbb képet nyújtva a fogyasztói magatartásról.

A jelentés kiemeli az omnichannel növekedés fontosságát is, mivel a kiskereskedelmi médiahirdetések személyre szabott cselekvésre ösztönzést tartalmaznak, ami 42% -kal magasabb konverziós arányt eredményez az általános verziókhoz képest. A személyre szabott élmények hangsúlyozása kulcsfontosságú trend az iparágban, mivel a márkák arra törekszenek, hogy kitűnjenek a zsúfolt piacon, és erős kapcsolatokat építsenek ki ügyfeleikkel.

A növekedés másik területe a játékkereskedelem, ahol egyre több márka működik együtt olyan platformokkal, mint a Roblox , hogy magával ragadó márkaélményeket hozzon létre. Ez a formátum egyedülálló lehetőséget kínál a hirdetők számára, hogy új és innovatív módon lépjenek kapcsolatba a fogyasztókkal.

Source: Depositphotos

A harmadik féltől származó cookie-k fokozatos kivezetésével azonban az adatok mérése a márkák egyik fő prioritásává válik. Ennek a kihívásnak a kezelése érdekében sok vállalat az adattiszta szobákhoz fordul. Ezek a platformok összesített és anonimizált felhasználói információkat szolgáltatnak, védik a felhasználók magánéletét, miközben a hirdetők számára személyazonosításra nem alkalmas információkat biztosítanak.

Áprilisban az IAB Europe új irányelveket tett közzé a kiskereskedelmi médiabefektetésekre vonatkozóan, amelyek célja, hogy keretet biztosítsanak a márkák számára a kiskereskedelmi médiaköltéseik hatásának összehasonlításához. Az irányelveket 15 kiskereskedelmi médiacéggel együttműködve dolgozták ki, és azt követően születtek, hogy a vásárlók 70% -a a kiskereskedelmi médiabefektetések szabványainak hiányáról számolt be.

A kiskereskedelmi média jövője fényesnek tűnik, az AI-alapú eszközök, az omnichannel növekedés és a játékkereskedelem mind ösztönzik a növekedést és az innovációt. A harmadik féltől származó cookie-k fokozatos kivonásával azonban a márkáknak alkalmazkodniuk kell az új adatmérési stratégiákhoz a folyamatos siker biztosítása érdekében. Az adatok, tisztaterek és más innovatív megoldások kihasználásával a márkák továbbra is erős kapcsolatokat építhetnek ki ügyfeleikkel, és ösztönözhetik az üzleti növekedést.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Melyek az omnichannel marketing trendek 2025-ben?
2 perc olvasási idő

Melyek az omnichannel marketing trendek 2025-ben?

2025-ben az online kiskereskedők példátlan kihívással néznek szembe: a fogyasztók figyelme számtalan alkalmazás, platform és eszköz között oszlik meg. A legújabb tanulmányok a fogyasztói magatartás drámai változását mutatják – a lineáris televíziónézés a teljes képernyőidő 50%-a alá esett.

Olvasás
Trump új vámokkal fenyegeti az EU-t
2 perc olvasási idő

Trump új vámokkal fenyegeti az EU-t

A Reuters szerint Donald Trump amerikai elnök „nagyon, nagyon rossznak” nevezte az EU kereskedelmi gyakorlatát az Egyesült Államok számára, és bejelentette, hogy január 21-én újabb vámokat tervez kivetni az EU-ra. Az amerikai-EU kereskedelemben potenciálisan jelentős változást eredményezhet, hogy Trump a Fehér Házban kijelentette, hogy a vámok „az egyetlen mód” a tisztességes kereskedelmi kapcsolatok elérésére.

Olvasás
Miért csak 26% értékeli kiválónak a digitális élményeket, és hogyan lehet javítani rajta?
4 perc olvasási idő

Miért csak 26% értékeli kiválónak a digitális élményeket, és hogyan lehet javítani rajta?

Az ügyfeleknek mindössze 26%-a értékeli kiválónak a digitális élményeket. Mit lehet tenni? A tavalyi évben rengeteg hír szólt az egységesített adatokról és a generatív mesterséges intelligenciáról, amelyek mindkettő képes átalakítani az ügyfélélményt. Miért nem sikerül gyakran a személyre szabás? És mi különbözteti meg a piacvezetőket a többi vállalattól? Az Adobe Digital Trends 2024 jelentés ezekre […]

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+