2 perc olvasási idő

Hollandia vezeti a globális online vásárlást, az UNCTAD jelentése

Az ENSZ Kereskedelmi és Fejlesztési Konferenciájának (UNCTAD) jelentése kimutatta, hogy Hollandiában a legmagasabb az online vásárlók aránya. Európa más vezető országai közé tartozik az Egyesült Királyság, Svédország és Dánia.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
Hollandia vezeti a globális online vásárlást, az UNCTAD jelentése
Forrás: Depositphotos

A szervezet összeállított egy rangsort, amely megmutatja az online vásárlók arányát a kiválasztott országokban. Nem kevesebb, mint 7 európai állam került be a TOP 10-be.

„2017 és 2021 között az e-kereskedelem használata a legkevésbé fejlett országokban 140%-kal nőtt. Ez azonban még mindig csak az online vásárlók 5,8% -át jelenti, szemben a fejlett országok 62% -ával” – áll a jelentésben.

Európán kívül Kína, Kanada és Dél-Korea jelentős pozícióval rendelkezik az UNCTAD listáján, az első tíz országban rangsorolva, ahol a legmagasabb az e-kereskedelem penetrációja. Kína erejével és online dominanciájával csak az ötödik helyen áll. Ez azért van, mert bár az országban magas az internethasználók aránya, a lakosság nagy része még nem digitálisan aktív.

Source: UNCTAD

A hollandok első helyezésükkel érett piacot képviselnek, ahol a lakosság nagy része online vásárlással foglalkozik. Ezt a növekedést megkönnyítette a nagysebességű internet-hozzáférés jelenléte az egész országban.

Dél-Európában az e-kereskedelem penetrációja még mindig meglehetősen alacsony. Ezt a tényt azonban a bővítés lehetőségeként is értelmezhetjük. Az ezekre a piacokra való összpontosítás jelentős növekedést eredményezhet. A fejlődő országok egyedülálló lehetőségeket kínálnak a digitális fejlődés kiaknázására.

Ezzel szemben az olyan fejlett piacokon, mint Hollandia, az Egyesült Királyság vagy Németország, nagyon fontos megérteni a versenykörnyezetet. Ha azt tervezi, hogy vállalkozását ezekbe az országokba költözteti, javasoljuk, hogy összpontosítson kínálatának megkülönböztetésére és a helyi vezetők taktikáinak követésére.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
A Facebook frissíti az élő videók tárolási szabályzatát
3 perc olvasási idő

A Facebook frissíti az élő videók tárolási szabályzatát

A Facebook jelentős bejelentéseket tett azzal kapcsolatban, hogy hogyan fogja kezelni az élő videókat a hálózatán. Az egyik jelentős változás ma, 2025. február 19-én lép életbe: minden új élő adás csak az adás után 30 napig lesz elérhető a platformon. Ezen idő leteltével automatikusan törlődnek a vállalat szervereiről.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Olvasás
A Google javítja a GA4 és a Search Console integrációját
3 perc olvasási idő

A Google javítja a GA4 és a Search Console integrációját

A Google új dokumentációt adott ki, amely javítja a Google Analytics (GA4) és a Search Console adatainak integrációját a jobb webhelyteljesítmény és a SEO-elemzés érdekében. Ezt a frissítést különösen azok a vállalatok fogják értékelni, amelyek növelni szeretnék az organikus forgalmat és javítani a felhasználói élményt.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+