3 perc olvasási idő

Hogyan növelték a stratégiai hírlevelek a bevételt 37%-kal

Az Acceleration Partners (AP) összefogott egy vezető kuponos leányvállalattal a közös marketing kihívások kezelése érdekében. Az olyan problémák megoldása érdekében, mint az elérés bővítése, a láthatóság növelése és az értékesítés növelése, a stratégiai hírlevelekre helyezték a hangsúlyt. Ennek eredményeként az AP segített a márkáknak lenyűgöző 37% -os átlagos bevételnövekedést elérni. Ezenkívül a széles közönség és a rugalmas promóciós lehetőségek döntő szerepet játszottak ebben a sikerben.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
Hogyan növelték a stratégiai hírlevelek a bevételt 37%-kal

Innovatív növekedési stratégia

Az AP és a CouponFollow kihasználta partnerségét, hogy exkluzív hírleveleket hozzon létre. 2021-ben két sikeres hírlevéllel indultak, majd 2022-ben bővítették erőfeszítéseiket.

  • Nyár végi kiárusítási hírlevél: Ezt a kampányt egy csendesebb piaci időszakban indították el, kiemelkedő promóciós lehetőséget biztosítva a márkáknak.
  • Iskolakezdési hírlevél: Ez a hírlevél tökéletesen időzítette a vásárlási csúcsszezonra, és a nagy szándékú vásárlókat célozta meg, és számos kiemelt márkát emelt ki.

A CouponFollow rugalmas részvételi lehetőségeket kínált, beleértve az exkluzív kódokat, jutaléknöveléseket vagy kis átalánydíjakat. Ez a stratégia lehetővé tette a márkák számára, hogy hatékonyan elérjék a CouponFollow több mint 30 000 e-mail előfizetőből álló kiterjedt közönségét.

Lenyűgöző eredmények elérése

A Back-to-School hírlevél lenyűgöző eredményeket ért el:

  • 30 000+ e-mail címzett
  • 13%-os átlagos bevételnövekedés a részt vevő márkák esetében
  • 37%-os átlagos bevételnövekedés
  • 56% e-mail megnyitási arány
  • A kattintások átlagos növekedése 10%-kal

AP and CouponFollow harnessed their partnership to create exclusive newsletters. They kicked off with two successful newsletters in 2021 and then expanded their efforts in 2022.

Ez az esettanulmány az Acceleration Partners és a CouponFollow közötti együttműködésről betekintést nyújt a digitális marketing kampányok konkrét megközelítésébe. Az eredmények azt mutatják, hogy:

  1. A kampányok időzítése hatással lehet az eredményekre, amint azt a nyár végi és az iskolakezdési kezdeményezésekre adott különböző válaszok is mutatják.
  2. A különböző részvételi lehetőségek felkínálása növelheti a márka elkötelezettségét a kampányokban.
  3. Az e-mailes hírlevelek továbbra is életképes eszközök a fogyasztók elérésében, a megnyitási arányok és az átkattintási arányok kulcsfontosságú nyomon követhető mutatók.
  4. Bevételnövekedést figyeltek meg, bár fontos megjegyezni, hogy számos tényező befolyásolhatja az ilyen eredményeket.

A tanulmány azt sugallja, hogy a marketing cégek és a nagy előfizetői bázissal rendelkező platformok közötti partnerségek a digitális marketing kihívásainak megközelítésének egyik módja lehetnek. Azonban, mint minden marketingstratégia esetében, az eredmények számos tényezőtől függően változhatnak, beleértve a piaci feltételeket, a fogyasztói magatartást és az egyéni márka pozicionálását.

Ez az eset egy példa a digitális marketing megközelítésre, és hatékonyságát a szélesebb körű marketingkutatás és az egyéni üzleti célok összefüggésében kell figyelembe venni.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Több mint 7000 marketinges tart Budapestre – itt van miért
3 perc olvasási idő

Több mint 7000 marketinges tart Budapestre – itt van miért

Az Affiliate World Europe 2025. szeptember 4-5-én érkezik Budapestre, a Hungexpo Budapesti Kongresszusi és Kiállítási Központba. Ez a vezető affiliate marketing konferencia az iparág vezető marketingesei, hirdetői és technológiai innovátorai számára két napra összehozza a hálózatépítést, tanulást és üzleti növekedést.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
A Meta AI Opportunity Score mostantól minden hirdetési fiókban elérhető
2 perc olvasási idő

A Meta AI Opportunity Score mostantól minden hirdetési fiókban elérhető

A Meta befejezte Opportunity Score funkciójának globális bevezetését az összes hirdetési fiókban, az év elején megkezdett kezdeti tesztelési fázisokat követően. A mesterséges intelligencia által vezérelt optimalizációs eszköz célja, hogy szisztematikus ajánlásokkal segítse a hirdetőket kampányaik teljesítményének javításában.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+