3 perc olvasási idő

Hogyan növelték a stratégiai hírlevelek a bevételt 37%-kal

Az Acceleration Partners (AP) összefogott egy vezető kuponos leányvállalattal a közös marketing kihívások kezelése érdekében. Az olyan problémák megoldása érdekében, mint az elérés bővítése, a láthatóság növelése és az értékesítés növelése, a stratégiai hírlevelekre helyezték a hangsúlyt. Ennek eredményeként az AP segített a márkáknak lenyűgöző 37% -os átlagos bevételnövekedést elérni. Ezenkívül a széles közönség és a rugalmas promóciós lehetőségek döntő szerepet játszottak ebben a sikerben.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
Hogyan növelték a stratégiai hírlevelek a bevételt 37%-kal

Innovatív növekedési stratégia

Az AP és a CouponFollow kihasználta partnerségét, hogy exkluzív hírleveleket hozzon létre. 2021-ben két sikeres hírlevéllel indultak, majd 2022-ben bővítették erőfeszítéseiket.

  • Nyár végi kiárusítási hírlevél: Ezt a kampányt egy csendesebb piaci időszakban indították el, kiemelkedő promóciós lehetőséget biztosítva a márkáknak.
  • Iskolakezdési hírlevél: Ez a hírlevél tökéletesen időzítette a vásárlási csúcsszezonra, és a nagy szándékú vásárlókat célozta meg, és számos kiemelt márkát emelt ki.

A CouponFollow rugalmas részvételi lehetőségeket kínált, beleértve az exkluzív kódokat, jutaléknöveléseket vagy kis átalánydíjakat. Ez a stratégia lehetővé tette a márkák számára, hogy hatékonyan elérjék a CouponFollow több mint 30 000 e-mail előfizetőből álló kiterjedt közönségét.

Lenyűgöző eredmények elérése

A Back-to-School hírlevél lenyűgöző eredményeket ért el:

  • 30 000+ e-mail címzett
  • 13%-os átlagos bevételnövekedés a részt vevő márkák esetében
  • 37%-os átlagos bevételnövekedés
  • 56% e-mail megnyitási arány
  • A kattintások átlagos növekedése 10%-kal

AP and CouponFollow harnessed their partnership to create exclusive newsletters. They kicked off with two successful newsletters in 2021 and then expanded their efforts in 2022.

Ez az esettanulmány az Acceleration Partners és a CouponFollow közötti együttműködésről betekintést nyújt a digitális marketing kampányok konkrét megközelítésébe. Az eredmények azt mutatják, hogy:

  1. A kampányok időzítése hatással lehet az eredményekre, amint azt a nyár végi és az iskolakezdési kezdeményezésekre adott különböző válaszok is mutatják.
  2. A különböző részvételi lehetőségek felkínálása növelheti a márka elkötelezettségét a kampányokban.
  3. Az e-mailes hírlevelek továbbra is életképes eszközök a fogyasztók elérésében, a megnyitási arányok és az átkattintási arányok kulcsfontosságú nyomon követhető mutatók.
  4. Bevételnövekedést figyeltek meg, bár fontos megjegyezni, hogy számos tényező befolyásolhatja az ilyen eredményeket.

A tanulmány azt sugallja, hogy a marketing cégek és a nagy előfizetői bázissal rendelkező platformok közötti partnerségek a digitális marketing kihívásainak megközelítésének egyik módja lehetnek. Azonban, mint minden marketingstratégia esetében, az eredmények számos tényezőtől függően változhatnak, beleértve a piaci feltételeket, a fogyasztói magatartást és az egyéni márka pozicionálását.

Ez az eset egy példa a digitális marketing megközelítésre, és hatékonyságát a szélesebb körű marketingkutatás és az egyéni üzleti célok összefüggésében kell figyelembe venni.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
A Facebook frissíti az élő videók tárolási szabályzatát
3 perc olvasási idő

A Facebook frissíti az élő videók tárolási szabályzatát

A Facebook jelentős bejelentéseket tett azzal kapcsolatban, hogy hogyan fogja kezelni az élő videókat a hálózatán. Az egyik jelentős változás ma, 2025. február 19-én lép életbe: minden új élő adás csak az adás után 30 napig lesz elérhető a platformon. Ezen idő leteltével automatikusan törlődnek a vállalat szervereiről.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Olvasás
A Google javítja a GA4 és a Search Console integrációját
3 perc olvasási idő

A Google javítja a GA4 és a Search Console integrációját

A Google új dokumentációt adott ki, amely javítja a Google Analytics (GA4) és a Search Console adatainak integrációját a jobb webhelyteljesítmény és a SEO-elemzés érdekében. Ezt a frissítést különösen azok a vállalatok fogják értékelni, amelyek növelni szeretnék az organikus forgalmat és javítani a felhasználói élményt.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+