Nehéz idők járnak, nézzünk szembe a tényekkel. A brit szülők például tavaly közel 1335 millió fontot költöttek az iskolakezdési alapismeretekre , de keresniük kellett az akciókat és szigorítaniuk kellett a filléreket. Bár úgy tűnik, hogy a dolgok idén némileg javulnak, a fogyasztók továbbra is figyelik pénztárcájukat. Az olyan nagyvállalatok, mint az M&S, ezért egységesen tartják fenn az árakat.
Hogyan biztosíthatja, hogy a válogatós tanulók és a stresszes szülők először az Ön e-kereskedelmi áruházához forduljanak? Fedezzünk fel néhány játékot megváltoztató, e-kereskedelmi marketing taktikát , amelyek lehetővé teszik, hogy minden eddiginél gyorsabban csengessen az értékesítés.
Az iskolakezdési vásárlói gondolkodásmód megértése
Először is lépjünk be ügyfeleink fejébe. A szülők és a gyermekek megoldásokat keresnek ezekre az égető aggodalmakra:
- Ez klassz? (mert senki sem akar az a fiatal lenni, aki a „rossz” táskát cipeli)
- Indokolt-e a kiadás?
- A kulcs a minőség és az érték; Elfér?
- Környezetbarát? (A fenntarthatóság manapság túlmutat a puszta divatos szóhasználaton)
Társadalmi bizonyíték: A csendes fegyvered
Itt és most kezdenek érdekessé válni a dolgok – társadalmi bizonyíték üzenetküldés. Ez az okos eszköz valós idejű vásárlási trendeket és viselkedéseket vizsgál, majd releváns információkat nyújt a fogyasztóknak. Minden ügyfél számára ez olyan, mintha egy folyamatosan aktív, szuperéles értékesítési asszisztens lenne. Így használhatja:
- Trend üzenetküldés: Mutasd be trendi dolgaidat! Mondja el a szülőknek, hogy mely termékek – például „36 vásárolt az elmúlt órában” – repülnek le a virtuális polcokról. Ez egy egyszerű megközelítés a nagyon lényeges elemek azonosítására.
- Tulajdonítsa az üzenetküldést a pozitív hangsúly hangsúlyozásával. Mutasson rá az olyan fontos jellemzőkre, mint az „organikus pamut” vagy a „szivárgásmentes”, hogy az ügyfeleket pontosan arra irányítsa, amire szükségük van.
- Véleményezze az üzeneteket: Hagyja, hogy elégedett fogyasztói magukért beszéljenek! A Share összegyűjtött értékelési statisztikákat, például „74% szerint a méret nagy”, hogy növelje a bizalmat és csökkentse a hozamot.
- A részvényüzenetek segítenek sürgősnek lenni! Mondja el az ügyfeleknek, ha a nagyon keresett termékek elfogynak. Bízzon bennünk; Senki sem akarja kihagyni az ideális első napi ruhát.
Hogy működjön az Ön számára
A társadalmi bizonyíték üzenetének szépsége sokoldalúsága. Testre szabhatja, hogy megfeleljen márkája stílusának és ügyfelei igényeinek. Akár a költségvetés-tudatos családokat, akár az ökoharcosokat célozza meg, ezek az üzenetek segíthetnek a vásárlóknak könnyedén navigálni az üzletben.
Ne feledje, hogy az iskolába való bevásárlás stresszes lehet, de ezekkel a stratégiákkal az eszköztárában Ön lesz a hős, aki szellővé teszi. Boldog eladást, és itt egy sikeres iskolakezdési szezon!