3 perc olvasási idő

Hogyan lehet növelni az iskolakezdési értékesítést?

A szülők az iskolakezdési vásárlási rohamra készülnek az évnek abban az időszakában, amikor az iskola csengői készen állnak a csengőre. Az intelligens üzletek felismerik, hogy soha nem túl korai elkezdeni felkészülni erre a kulcsfontosságú értékesítési szezonra.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
Hogyan lehet növelni az iskolakezdési értékesítést?
Forrás: Depositphotos

Nehéz idők járnak, nézzünk szembe a tényekkel. A brit szülők például tavaly közel 1335 millió fontot költöttek az iskolakezdési alapismeretekre , de keresniük kellett az akciókat és szigorítaniuk kellett a filléreket. Bár úgy tűnik, hogy a dolgok idén némileg javulnak, a fogyasztók továbbra is figyelik pénztárcájukat. Az olyan nagyvállalatok, mint az M&S, ezért egységesen tartják fenn az árakat.

Hogyan biztosíthatja, hogy a válogatós tanulók és a stresszes szülők először az Ön e-kereskedelmi áruházához forduljanak? Fedezzünk fel néhány játékot megváltoztató, e-kereskedelmi marketing taktikát , amelyek lehetővé teszik, hogy minden eddiginél gyorsabban csengessen az értékesítés.

Az iskolakezdési vásárlói gondolkodásmód megértése

Először is lépjünk be ügyfeleink fejébe. A szülők és a gyermekek megoldásokat keresnek ezekre az égető aggodalmakra:

  • Ez klassz? (mert senki sem akar az a fiatal lenni, aki a „rossz” táskát cipeli)
  • Indokolt-e a kiadás?
  • A kulcs a minőség és az érték; Elfér?
  • Környezetbarát? (A fenntarthatóság manapság túlmutat a puszta divatos szóhasználaton)

Társadalmi bizonyíték: A csendes fegyvered

Itt és most kezdenek érdekessé válni a dolgok – társadalmi bizonyíték üzenetküldés. Ez az okos eszköz valós idejű vásárlási trendeket és viselkedéseket vizsgál, majd releváns információkat nyújt a fogyasztóknak. Minden ügyfél számára ez olyan, mintha egy folyamatosan aktív, szuperéles értékesítési asszisztens lenne. Így használhatja:

Source: Wisernotify.com

  • Trend üzenetküldés: Mutasd be trendi dolgaidat! Mondja el a szülőknek, hogy mely termékek – például „36 vásárolt az elmúlt órában” – repülnek le a virtuális polcokról. Ez egy egyszerű megközelítés a nagyon lényeges elemek azonosítására.
  • Tulajdonítsa az üzenetküldést a pozitív hangsúly hangsúlyozásával. Mutasson rá az olyan fontos jellemzőkre, mint az „organikus pamut” vagy a „szivárgásmentes”, hogy az ügyfeleket pontosan arra irányítsa, amire szükségük van.
  • Véleményezze az üzeneteket: Hagyja, hogy elégedett fogyasztói magukért beszéljenek! A Share összegyűjtött értékelési statisztikákat, például „74% szerint a méret nagy”, hogy növelje a bizalmat és csökkentse a hozamot.
  • A részvényüzenetek segítenek sürgősnek lenni! Mondja el az ügyfeleknek, ha a nagyon keresett termékek elfogynak. Bízzon bennünk; Senki sem akarja kihagyni az ideális első napi ruhát.

Hogy működjön az Ön számára

A társadalmi bizonyíték üzenetének szépsége sokoldalúsága. Testre szabhatja, hogy megfeleljen márkája stílusának és ügyfelei igényeinek. Akár a költségvetés-tudatos családokat, akár az ökoharcosokat célozza meg, ezek az üzenetek segíthetnek a vásárlóknak könnyedén navigálni az üzletben.

Ne feledje, hogy az iskolába való bevásárlás stresszes lehet, de ezekkel a stratégiákkal az eszköztárában Ön lesz a hős, aki szellővé teszi. Boldog eladást, és itt egy sikeres iskolakezdési szezon!

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Shein átalakítja a divat kiskereskedelmet
3 perc olvasási idő

Shein átalakítja a divat kiskereskedelmet

A kínai óriás, a Shein egyre fontosabb szereplővé válik az online divatpiacon. Az agresszív árairól és ultragyors divatjáról ismert vállalat olyan mértékben növekszik, ami néhány évvel ezelőtt még elképzelhetetlen volt. Az alábbi adatelemzés az ECDB adatai alapján készült.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Olvasás
GTM Tag Loading Update: Alapvető változások az E-commerce konverziókövetés számára
3 perc olvasási idő

GTM Tag Loading Update: Alapvető változások az E-commerce konverziókövetés számára

Kapott e-mailt arról, hogy 2025. április 10-től megváltozik a Google Tag Manager (GTM) Google Ads és Floodlight címkék betöltése? Ez a frissítés hatással lehet a konverziókövetésre, a remarketingre és arra, hogy hogyan kezeli a címkéket a GTM-ben. Pontosan mi változik, miért történik ez, és mit kell tennie? Nézzük meg.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
Növelje TikTok Shop Performance Score-ját az új kategória benchmarkokkal
2 perc olvasási idő

Növelje TikTok Shop Performance Score-ját az új kategória benchmarkokkal

Tegnapi hatállyal, 2025. március 13-án a TikTok befejezte a Shop Performance Score rendszerének jelentős frissítését. Az új megközelítés mostantól az Ön eladói teljesítményét nem a piactér egészéhez, hanem az azonos terméklistázási kategóriában lévő többi eladóhoz hasonlítja.

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+