A kulcsszavak megértése
A kulcsszavak olyan szavak és mondatok, amelyeket online tartalom létrehozására és javítására használnak. Néha SEO kulcsszavaknak is nevezik őket. Egy lehetséges ügyfél szemében ezek azok a szavak, amelyeket a keresősávba helyeznek, amelyek a legjobban leírják a megtalálni kívánt árukat vagy szolgáltatásokat, vagy a kérdést, amelyet fel akarnak tenni. A marketingszakemberek számára a gondosan kiválasztott kulcsszavak tájékoztatják a keresőmotorokat az oldal tartalmáról, és segítenek nekik rangsorolni és javasolni azt.
A kulcsszavak sokat elárulhatnak arról, hogyan gondolkodik és érez a közönség, valamint mit akarnak és mire van szükségük – kulcsszó szándék. A megfelelő kulcsszavak használata az írásban nagyban javíthatja vállalkozásának sikerét. A kulcsszavakat általában keresőoptimalizáláshoz (SEO) vagy általános marketinghez használják. A cél az, hogy az ügyfél keresési kifejezései megegyezzenek a webhelyen található kulcsszavakkal.
Miért fontos a kulcsszókutatás?
A webhelyén található feltételek leírják vállalkozását és azt, hogy mit értékesít. De az olyan keresőmotorok, mint a Google, a tartalomban szereplő kulcsszavak számát és minőségét használják annak eldöntésére, hogy hová helyezzék webhelyét a keresőmotorok eredményoldalán (SERP). A nagyobb forgalom és expozíció a magasabb SERP-rangsorból származik. Valójában az összes kattintás körülbelül 32% -a a Google-keresés első eredményére kerül.
Kulcsszókutatással megtalálhatja a legjobb kifejezéseket, amelyek népszerűek és specifikusak. Így már azelőtt kielégítheti az ügyfelek igényeit, hogy tudnák. A jó kulcsszavak használata blogbejegyzésekben, cikkekben vagy termékadatokban segíthet webhelyének magasabb rangsorolásában, ami több látogatót vonz, és segít legyőzni versenytársait.
Hogyan kezdjünk el kulcsszókutatást végezni
Mielőtt elkezdené a kulcsszókutatást az írás javítása érdekében, meg kell ismerkednie néhány alapvető ötlettel:
- A fókuszkulcsszavak azok a fő kifejezések, amelyek alapján rangsorolni szeretne, és szándékosan szerepeltetni őket a címben, az URL-ben, a metaleírásban és a szövegben
- A long-tail kulcsszavak olyan három vagy több szóból álló konkrét kifejezések, amelyeket a vásárlási ciklusban előrébb járó vásárlók gyakran használnak
- A felhasználó keresési lekérdezése céljának megértését kulcsszójelentésnek nevezzük
- A havi keresési mennyiség (MSV) az egy kulcsszóra történő keresések átlagos száma havonta
- A tematikus tekintély azt jelenti, hogy webhelye tudását részletes tartalommal mutatja be, amely más tartalmakhoz kapcsolódik
Kulcsszavak kutatása
A kívánt emberek vonzásához és egy erős kulcsszóstratégia kialakításához szükséges kulcsszavak megtalálásához kövesse az alábbi lépéseket:
- Írja be a résszel kapcsolatos általános kérdéseket
- Adjon hozzá olyan keresési kifejezéseket, amelyek segítségével az emberek megtalálhatják az egyes témaköröket
- Keresse meg a hozzá tartozó keresési szavakat
- A kulcsszavak erősségének ellenőrzése
- Tudja meg, hogyan áll a saját területén
- A keresési cél ellenőrzése
A kulcsszavak rangsorolásának egyenletes fenntartása
A kulcsszótalálatok magas szinten tartása érdekében ismerje meg az algoritmus változásait, és gyakran frissítse a tartalmat. Keressen új lehetőségeket és népszerű kulcsszavakat, amelyek segíthetnek a tartalom magasabb rangsorolásában.
Ne felejtsük el, hogy a kulcsszótanulás csak az első lépés a SEO tervben. Győződjön meg arról, hogy minden tartalma hasznos, könnyen olvasható és teljes, ha valóban ki akar tűnni. Az on-page SEO fontos, és webhelyének egyszerűen használhatónak kell lennie, és jól kell működnie a telefonokon.
A tolerancia, ahogy lassan felfelé halad a SERP-ken, fontos az organikus SEO számára, ami időbe telik. Idővel webhelye forgalma és expozíciója javulni fog, ha továbbra is rajta van, és a megfelelő módszereket használja.