2 perc olvasási idő

Hogyan előzi meg a labdarúgás földje Európát az online játékban?

Hallottál már a digitális online marketing forradalomról, amely Brazíliában zajlik? Ez az új jelentés most jelent meg "Hogyan digitalizálja a világot" címmel, és mindenki beszélt. Brazília már nem csak a karneválról és a futballról szól - megölik a digitális játékban!

Hogyan előzi meg a labdarúgás földje Európát az online játékban?
Forrás: Depositphotos

Képzelje el ezt: 215 millió ember, és ők vezetik a digitális elkötelezettség diagramjait. Olyan, mintha az egész ország úgy döntött volna, hogy egyik napról a másikra online lesz!

A jelentés egy csomó országot vizsgált, köztük néhány nagy európai szereplőt. Az Egyesült Királyságról, Franciaországról, Németországról, Olaszországról, Hollandiáról, Spanyolországról beszélünk – az egész bandáról.

Most azt gondolná, hogy ezek a technikailag hozzáértő európaiak vezetik a csomagot, igaz? Rossz! Brazília átlagosan napi 12 digitális tevékenységet végez. Az Egyesült Királyság, amely szépen ül középen, csak 9,2-nél tart. Japán pedig mindössze 4,2-vel hozza fel a hátsó részt.

Source: PYMNTS Intelligence

Ez azonban nem csak arról szól, hogy milyen gyakran vannak online. Ez az, amit csinálnak. Streaming videók, mobil bankolás, játék – nevezd meg. A brazilok megőrülnek az online és digitális marketingért – mindannyian benne vannak!

De Európát még ne számítsuk ki. A francia Z generáció tagjai napi közel 15,5 tevékenységgel futnak mindenkinek a pénzéért. Ez még több, mint a brazilok!

Digitális tevékenység összes napja havonta: országok és generációk összehasonlítása

Source: PYMNTS Intelligence

Lenyűgöző látni, hogy a különböző országok hogyan fogadják el a digitális világot. Brazília vezeti a mezőnyt, de Európa sincs sokkal lemaradva. És ki tudja? Talán jövőre azt látjuk, hogy Olaszország vagy Spanyolország fut Brazíliának a pénzéért.

Egy dolog biztos – a digitális táj gyorsan változik, és már nem csak a szokásos gyanúsítottak vezetik az utat. Ez egy szép új digitális világ, és Brazília megmutatja mindannyiunknak, hogyan kell csinálni!

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
A felhasználók elutasítják a célzott hirdetéseket egy új európai közvélemény-kutatásban
3 perc olvasási idő

A felhasználók elutasítják a célzott hirdetéseket egy új európai közvélemény-kutatásban

Képzelje el, hogy végiggörgeti a közösségi média hírcsatornáját, és minden hirdetés, amelyet lát, kísértetiesen személyre szabottnak tűnik. Ez a mai internet valósága, amelyet személyre szabott hirdetések működtetnek. Míg az olyan technológiai óriások, mint a Facebook, ragaszkodnak ahhoz, hogy szeretjük ezt a „személyre szabott élményt”, legutóbbi közvélemény-kutatásunk más képet fest.

Olvasás
A Googling csökkenőben van: egyre inkább keresünk a közösségi hálózatokon
3 perc olvasási idő

A Googling csökkenőben van: egyre inkább keresünk a közösségi hálózatokon

Az amerikaiak egyharmada kizárólag okostelefonokon keresztül fér hozzá az internethez. Egyre többet használjuk az internetet mobiltelefonokon, és a számítógépek háttérbe szorulnak. Hogyan használják tehát a fogyasztók az online teret? Mit jelent ez a változás a digitális és online marketing szempontjából?

Olvasás
Mit mutatnak az ázsiai és csendes-óceáni globális trendek?
4 perc olvasási idő

Mit mutatnak az ázsiai és csendes-óceáni globális trendek?

A KPMG friss jelentése az ázsiai-csendes-óceáni térség vásárlási szokásairól és trendjeiről értékes betekintést nyújt, amelyet más európai e-kereskedelmi vállalatok is hasznosíthatnak. A tanulmány földrajzi fókusza ellenére a fogyasztói magatartás és preferenciák világszerte releváns trendeket mutatnak. Ezek megértése segíthet a vállalatoknak alkalmazkodni és gyarapodni.

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+