2 perc olvasási idő

Hogyan előzi meg a labdarúgás földje Európát az online játékban?

Hallottál már a digitális online marketing forradalomról, amely Brazíliában zajlik? Ez az új jelentés most jelent meg "Hogyan digitalizálja a világot" címmel, és mindenki beszélt. Brazília már nem csak a karneválról és a futballról szól - megölik a digitális játékban!

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
Hogyan előzi meg a labdarúgás földje Európát az online játékban?
Forrás: Depositphotos

Képzelje el ezt: 215 millió ember, és ők vezetik a digitális elkötelezettség diagramjait. Olyan, mintha az egész ország úgy döntött volna, hogy egyik napról a másikra online lesz!

A jelentés egy csomó országot vizsgált, köztük néhány nagy európai szereplőt. Az Egyesült Királyságról, Franciaországról, Németországról, Olaszországról, Hollandiáról, Spanyolországról beszélünk – az egész bandáról.

Most azt gondolná, hogy ezek a technikailag hozzáértő európaiak vezetik a csomagot, igaz? Rossz! Brazília átlagosan napi 12 digitális tevékenységet végez. Az Egyesült Királyság, amely szépen ül középen, csak 9,2-nél tart. Japán pedig mindössze 4,2-vel hozza fel a hátsó részt.

Source: PYMNTS Intelligence

Ez azonban nem csak arról szól, hogy milyen gyakran vannak online. Ez az, amit csinálnak. Streaming videók, mobil bankolás, játék – nevezd meg. A brazilok megőrülnek az online és digitális marketingért – mindannyian benne vannak!

De Európát még ne számítsuk ki. A francia Z generáció tagjai napi közel 15,5 tevékenységgel futnak mindenkinek a pénzéért. Ez még több, mint a brazilok!

Digitális tevékenység összes napja havonta: országok és generációk összehasonlítása

Source: PYMNTS Intelligence

Lenyűgöző látni, hogy a különböző országok hogyan fogadják el a digitális világot. Brazília vezeti a mezőnyt, de Európa sincs sokkal lemaradva. És ki tudja? Talán jövőre azt látjuk, hogy Olaszország vagy Spanyolország fut Brazíliának a pénzéért.

Egy dolog biztos – a digitális táj gyorsan változik, és már nem csak a szokásos gyanúsítottak vezetik az utat. Ez egy szép új digitális világ, és Brazília megmutatja mindannyiunknak, hogyan kell csinálni!

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
A legjobb digitális marketing stratégiák a kisvállalkozások számára 2025-ben
22 perc olvasási idő

A legjobb digitális marketing stratégiák a kisvállalkozások számára 2025-ben

A számos webáruházzal szerzett tapasztalatok azt mutatják, hogy a technológia és a kapcsolatok hogyan segítik a növekedést. 2025 esetében a bevált stratégiák közé tartozik a SEO, az AI, a tartalommarketing, a PPC és a közösségépítés – a legtöbbjük csak időt és erőfeszítést igényel, nem pedig nagy költségvetést. Mivel az AI ma már elengedhetetlen a versenyképesség […]

Jan Janouškovec Jan Janouškovec
CEO, Selltoro
Olvasás
58% megosztja az e-mailt a kedvezményekért, de védi a közösségi adatokat
3 perc olvasási idő

58% megosztja az e-mailt a kedvezményekért, de védi a közösségi adatokat

A kiskereskedők azt tapasztalják, hogy bár a vásárlók szeretik a kedvezményeket, személyes adataik megosztásakor aggódnak a magánéletük miatt is. A Daemon digitális transzformációs tanácsadó cég nemrégiben készült tanulmánya szerint a promóciós ajánlatok és a kedvezményekért küldött e-mailek továbbra is nagy vonzerővel bírnak a generációk között; az ezredfordulósok 67%-kal vezetnek, őket követik a Baby Boomerek 65%-kal, […]

Olvasás
Digitális pénztárcabérletek: Fokozza az e-kereskedelmi eladásokat mobilkuponokkal
4 perc olvasási idő

Digitális pénztárcabérletek: Fokozza az e-kereskedelmi eladásokat mobilkuponokkal

Az egyszerű beszállókártyáktól a hatékony marketingeszközökig a digitális társkártyák jelentős fejlődésen mentek keresztül. Az olyan mobiltárca-alkalmazásokon belül, mint az Apple Wallet, a Google Pay és a Samsung Pay, ezek a digitális ábrázolások a beszállókártyáktól és jegyektől kezdve a tagsági kártyákig, hűségkártyákig és kuponokig bármit tartalmazhatnak.

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+