Képzelje el ezt: 215 millió ember, és ők vezetik a digitális elkötelezettség diagramjait. Olyan, mintha az egész ország úgy döntött volna, hogy egyik napról a másikra online lesz!
A jelentés egy csomó országot vizsgált, köztük néhány nagy európai szereplőt. Az Egyesült Királyságról, Franciaországról, Németországról, Olaszországról, Hollandiáról, Spanyolországról beszélünk – az egész bandáról.
Most azt gondolná, hogy ezek a technikailag hozzáértő európaiak vezetik a csomagot, igaz? Rossz! Brazília átlagosan napi 12 digitális tevékenységet végez. Az Egyesült Királyság, amely szépen ül középen, csak 9,2-nél tart. Japán pedig mindössze 4,2-vel hozza fel a hátsó részt.
Ez azonban nem csak arról szól, hogy milyen gyakran vannak online. Ez az, amit csinálnak. Streaming videók, mobil bankolás, játék – nevezd meg. A brazilok megőrülnek az online és digitális marketingért – mindannyian benne vannak!
De Európát még ne számítsuk ki. A francia Z generáció tagjai napi közel 15,5 tevékenységgel futnak mindenkinek a pénzéért. Ez még több, mint a brazilok!
Digitális tevékenység összes napja havonta: országok és generációk összehasonlítása
Lenyűgöző látni, hogy a különböző országok hogyan fogadják el a digitális világot. Brazília vezeti a mezőnyt, de Európa sincs sokkal lemaradva. És ki tudja? Talán jövőre azt látjuk, hogy Olaszország vagy Spanyolország fut Brazíliának a pénzéért.
Egy dolog biztos – a digitális táj gyorsan változik, és már nem csak a szokásos gyanúsítottak vezetik az utat. Ez egy szép új digitális világ, és Brazília megmutatja mindannyiunknak, hogyan kell csinálni!