2 perc olvasási idő

Hogyan előzi meg a labdarúgás földje Európát az online játékban?

Hallottál már a digitális online marketing forradalomról, amely Brazíliában zajlik? Ez az új jelentés most jelent meg "Hogyan digitalizálja a világot" címmel, és mindenki beszélt. Brazília már nem csak a karneválról és a futballról szól - megölik a digitális játékban!

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
Hogyan előzi meg a labdarúgás földje Európát az online játékban?
Forrás: Depositphotos

Képzelje el ezt: 215 millió ember, és ők vezetik a digitális elkötelezettség diagramjait. Olyan, mintha az egész ország úgy döntött volna, hogy egyik napról a másikra online lesz!

A jelentés egy csomó országot vizsgált, köztük néhány nagy európai szereplőt. Az Egyesült Királyságról, Franciaországról, Németországról, Olaszországról, Hollandiáról, Spanyolországról beszélünk – az egész bandáról.

Most azt gondolná, hogy ezek a technikailag hozzáértő európaiak vezetik a csomagot, igaz? Rossz! Brazília átlagosan napi 12 digitális tevékenységet végez. Az Egyesült Királyság, amely szépen ül középen, csak 9,2-nél tart. Japán pedig mindössze 4,2-vel hozza fel a hátsó részt.

Source: PYMNTS Intelligence

Ez azonban nem csak arról szól, hogy milyen gyakran vannak online. Ez az, amit csinálnak. Streaming videók, mobil bankolás, játék – nevezd meg. A brazilok megőrülnek az online és digitális marketingért – mindannyian benne vannak!

De Európát még ne számítsuk ki. A francia Z generáció tagjai napi közel 15,5 tevékenységgel futnak mindenkinek a pénzéért. Ez még több, mint a brazilok!

Digitális tevékenység összes napja havonta: országok és generációk összehasonlítása

Source: PYMNTS Intelligence

Lenyűgöző látni, hogy a különböző országok hogyan fogadják el a digitális világot. Brazília vezeti a mezőnyt, de Európa sincs sokkal lemaradva. És ki tudja? Talán jövőre azt látjuk, hogy Olaszország vagy Spanyolország fut Brazíliának a pénzéért.

Egy dolog biztos – a digitális táj gyorsan változik, és már nem csak a szokásos gyanúsítottak vezetik az utat. Ez egy szép új digitális világ, és Brazília megmutatja mindannyiunknak, hogyan kell csinálni!

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Holland e-kereskedelmi növekedési trendek: A szolgáltatások növelik az online kiadásokat
3 perc olvasási idő

Holland e-kereskedelmi növekedési trendek: A szolgáltatások növelik az online kiadásokat

Annak ellenére, hogy kevesebb terméket vásároltak, a holland e-kereskedelem növekedési trendjei az online kiskereskedelem 6% -os növekedését mutatják, elérve a 17,5 milliárd eurót. A szolgáltatások, különösen az egészség- és kárbiztosítás voltak a növekedés fő mozgatórugói. Ezek az eredmények a Thuiswinkel Markt Monitor tanulmányból származnak, amelyet a GfK készített a Thuiswinkel.org és a Retail Insiders számára […]

Olvasás
Meta Advertising: Turbózd fel stratégiádat új funkciókkal
5 perc olvasási idő

Meta Advertising: Turbózd fel stratégiádat új funkciókkal

A lelkes vásárlás szezonjának közeledtével a Meta hirdetési innovációi forradalmasítják az e-kereskedelmi vállalkozások ügyfelekkel való elérését. Az értékesítés fokozására és a marketingstratégiák optimalizálására tervezett új eszközökkel a Meta legújabb funkciói kreatívabb hirdetési lehetőségeket, személyre szabott kedvezménykiemeléseket és fejlett helyalapú célzást kínálnak. Ezek a frissítések hatékonyabb megközelítést ígérnek a potenciális ügyfelek bevonására, biztosítva, hogy e-kereskedelmi stratégiája […]

Olvasás
Értékesítés a TikTok-on: Bemutatták a spanyol bolti útmutatót
3 perc olvasási idő

Értékesítés a TikTok-on: Bemutatták a spanyol bolti útmutatót

A TikTok átfogó útmutatót adott ki a TikTokon történő értékesítéshez, miközben felkészül a TikTok Shop elindítására Spanyolországban. Ez a kiterjedt forrás feltárja a TikTok piac belső működését, és kulcsfontosságú betekintést nyújt azoknak a kereskedőknek, akik szívesen kezdenek el értékesíteni a platformon. Azok a spanyol eladók, akik elsajátítják ezeket a kulcsfontosságú funkciókat, jelentős versenyelőnyre tehetnek szert […]

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+