3 perc olvasási idő

Gyakorlati útmutató a jövő heti Balkan Ecommerce Summit résztvevői számára

Már csak néhány nap van hátra a várva várt Balkan Ecommerce Summit 2025-ig, amely 2025. április 29-30-án az Arena Sofia-ban a balkáni régió e-kereskedelmi központjává teszi Szófiát. Az esemény közeledtével ez a Balkan Ecommerce Summit részvételi útmutatója mindent elmond, amit tudnia kell ahhoz, hogy a lehető legtöbbet hozza ki ebből a legfontosabb digitális kereskedelmi találkozóból.

Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
Gyakorlati útmutató a jövő heti Balkan Ecommerce Summit résztvevői számára
Forrás: Balkanecommerce.com

.

Az esemény főbb pontjai

  • Több mint 4000 résztvevő több mint 20 országból, köztük az Egyesült Államokból és Indiából.
  • Több mint 200 vállalkozás állít ki innovatív ötleteket a vásáron
  • Világhírű előadók, akik négy színpadon osztják meg egymással szakértelmüket.
  • Jobb kapcsolatépítési lehetőségek mobilalkalmazáson és kijelölt területekenkeresztül
  • Különleges balkáni parti élőzenével az első nap végén, kizárólag a Full Experience jegy tulajdonosai számára.

Globális szakértelem

A csúcstalálkozón az e-kereskedelem világszintű úttörőinek kiemelkedő névsora szerepel:

  • Jeff Hoffman – világszerte elismert vállalkozó, a Booking.com társalapítója és a Global Entrepreneurship Network igazgatótanácsának elnöke.
  • Pascal Brochier – Az Electronic Arts korábbi vezérigazgatója és több vezető e-kereskedelmi vállalat vezetője.
  • Ahmed Hassan – A Colgate-Palmolive korábbi digitalizációs vezetője, jelenleg a CEO Coaching International partnere.
  • David Henzel – sorozatvállalkozó és az UpCoach alapítója.
  • Martin Greif – üzleti tanácsadó és a SiteTuners.com alapítója.
  • Ken Kralick – a QualiBooth vezérigazgatója és a Moët Hennessy e-kereskedelmi alelnöke, korábban a PUMA Group vezetője volt.

„A Balkan E-commerce Summit nem csupán egy rendezvény; páratlan élményt nyújt minden vállalkozó és e-kereskedelmi szakember számára.” – Nikola Ilchev, a Balkan E-commerce Summit és az E-commerce Academy alapítója.

Főbb témák és ülések

A résztvevők gyakorlati betekintést nyerhetnek több ágazatban:

  • AI és digitális átalakulás
  • Az e-kereskedelem növekedése és határokon átnyúló stratégiák
  • Marketing és márkaépítés
  • Fizetés és logisztika
  • Szabályozási megfelelés
  • Mobil kereskedelem és technológiai innováció
nikola_balkan_ecommerce_summit

Source: balkanecommerce.com

Részvételi útmutató a Balkan Ecommerce Summit 2025-hez

Napi menetrend 1. NAP – április 29.

Regisztráció: (Készítse elő a Paysera e-ticketjét a QR-kóddal a helyszíni beolvasáshoz)Expo Hall & FedEx Networking Area: 10:00 megnyitóÜlések: Kb. 18:00 óráig tart aBalkán Party: 19:30-kor kezdődik (csak a Full Experience jegytulajdonosok számára, belépő szükséges)

KETTEDIK NAP – április 30.

Újraregisztráció: Kezdődik 09:00-kor (hozza magával ugyanazt a jelvényt)Első előadás: Csak a Nagyszínpadon (a 2. napon nincs kiállítás), 10:00-kor kezdődikArea for FedEx Networking: Egész nap rendelkezésre áll

Tanácsok a résztvevőknek

  • A napirenddel kapcsolatos részletekért, partnerinformációkért és a találkozó megtervezéséért telepítse az esemény alkalmazását.
  • Tervezze meg expó körútját; az 1. napon csak a standok vannak nyitva.
  • Keresse az alkalmazással kapcsolatos meghívókat az e-mailjében; szükség esetén ellenőrizze a spam mappát.
  • Frissítési lehetőségek az INFORMÁCIÓS pultnál április 29-én.

„A Balkan E-commerce Summitot az egyik legjobb európai rendezvénynek tartom az e-kereskedelmi szakemberek számára, mivel a régió vezető gondolkodóit és szakembereit hozza össze.” – Marcel Majsan, a Hrvatska E-commerce Association elnöke.

Jegyinformációk

Az early bird határidő lejártával a normál jegyek már kaphatók:

  • Normál jegy: 109 €
  • Teljes élménycsomag: 199 €

EXKLUZÍV KEDVEZMÉNY: Ne hagyja ki ezt a lehetőséget, hogy kapcsolatot teremtsen az iparág vezetőivel, és megismerje az e-kereskedelem legújabb trendjeit. További információért és a helyének biztosításáért látogasson el a balkanecommerce.com weboldalra.

Az Ecommerce Bridge örömmel lesz a Balkan Ecommerce Summit 2025 médiapartnere.
Cikk megosztása
Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU

I lead Ecommerce Bridge magazine for Europe, overseeing our content strategy and European language editions.

Hasonló cikkek
Hogyan növeli a mobil kereskedelmi közösségi marketing a hagyományos csatornákhoz képest a ROI-t?
5 perc olvasási idő

Hogyan növeli a mobil kereskedelmi közösségi marketing a hagyományos csatornákhoz képest a ROI-t?

A mobilalkalmazások az egyik legstabilabb és egyben legjövedelmezőbb évüket élik. A világjárványos fellendülés és az azt követő korrekció után a piac stabilizálódott. A számok azt mutatják, hogy a felhasználók figyelme és pénze minden eddiginél jobban a mobilra koncentrálódik, így a mobil kereskedelmi közösségi marketing a fenntartható növekedésre törekvő márkák számára kulcsfontosságú megkülönböztető tényezővé válik.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
Bár a B2B reklámköltségvetések nőnek, a marketingesek még mindig küzdenek a hatékonysággal
5 perc olvasási idő

Bár a B2B reklámköltségvetések nőnek, a marketingesek még mindig küzdenek a hatékonysággal

A vállalatok többet költenek reklámra, de az eredmények gyakran elmaradnak. A növekvő digitális reklámköltségvetés önmagában nem elég. A vásárlási döntések egyre összetettebbé válnak, a hagyományos megközelítések már nem működnek, és a reklámok célt tévesztenek. Egy új globális felmérésből kiderül, hogy miért nem térül meg a B2B marketingbe fektetett összeg. Nézzük, mit tehetnek ez ellen a […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+