2 perc olvasási idő

Futballláz: Hogyan hajtja az Euro 2024 a kiadásokat az Egyesült Királyságban

Ahogy közeledünk az UEFA Euro 2024 félidejéhez, a futballrajongók felkészülnek a szórakozás és a költekezés nyarára.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
Futballláz: Hogyan hajtja az Euro 2024 a kiadásokat az Egyesült Királyságban
Forrás: Depositphotos

Egy nemrégiben készült BRC felmérés megállapította:

  • 13%-unk növelni fogja élelmiszer-, sör-, bor- és szeszesital-kiadásait
  • 9% rendez vagy vesz részt baráti és családi összejöveteleken , hogy megnézze a mérkőzéseket
  • 6% új TV-t vagy elektronikus eszközt vásárol, hogy lépést tartson az akcióval.

Kris Hamer, a BRC politikai igazgatója szerint „a brit kiskereskedők mesterhármast szerezhetnek” élelmiszerekkel, elektronikával és hivatalos árukkal.

Egy külön VoucherCode és GlobalData tanulmány vizsgálta az Euro 2024 hatását az Egyesült Királyság gazdaságára. A kutatás szerint 35,4 millióan nézik majd otthonról, kocsmáikból és éttermeikből a tornát, 30,7 millióan pedig legalább egy meccset, amelyen az angol válogatott szerepel.

Source: Euronews.com

A jelentés becslése szerint az Euro 2024 2,75 milliárd fonttal növeli az Egyesült Királyság gazdaságát , mivel növekszik az élelmiszer- és italértékesítésre, az elektronikára, az ajándéktárgyakra, a kerti főzésre és egyebekre fordított kiadások. Ennek felét ételre és italra fordítják, 1,67 milliárd fontot.

Az italok tekintetében a sör az egyértelmű győztes, várhatóan 82 millió pint kerül elfogyasztásra a verseny során. A bor és az Aperol fröccs is népszerű lesz.

A torna nem csak az Egyesült Királyságban, hanem más európai országokban is növeli a kiadásokat. A GfK x NielsenIQ kutatása szerint idén 110 000 extra tévét adtak el Franciaországban az UEFA Euro és a 2024-es párizsi olimpia miatt. Miután Törökország kvalifikálta magát az Eb-re, az országban jelentősen megnőtt a nagyképernyős TV-eladások.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Négy tinédzser letartóztatták a kibertámadások miatt, amelyek 300 millió fontba kerültek az M&S-nek
3 perc olvasási idő

Négy tinédzser letartóztatták a kibertámadások miatt, amelyek 300 millió fontba kerültek az M&S-nek

A rendőrség letartóztatott négy 17-20 éves személyt a nagy brit kiskereskedőket térdre kényszerítő, pusztító kibertámadásokkal összefüggésben. A gyanúsítottak ellen többek között zsarolás, pénzmosás és szervezett bűnözésben való részvétel miatt emeltek vádat.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Az új német törvény lehetővé teszi, hogy az online megrendeléseket egy kattintással töröljék
3 perc olvasási idő

Az új német törvény lehetővé teszi, hogy az online megrendeléseket egy kattintással töröljék

2026 júniusától minden németországi online kiskereskedőnek egy jól látható, egyetlen kattintással működő „Szerződés felmondása” gombot kell elhelyeznie. A német igazságügyi minisztérium ezt fogyasztóvédelemnek nevezi – az e-kereskedelmi vállalkozások azonban felesleges bürokráciának nevezik.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
A TikTok élelmiszerboltok eladásai idén 120%-kal ugrottak meg
3 perc olvasási idő

A TikTok élelmiszerboltok eladásai idén 120%-kal ugrottak meg

Valami vad dolog történt mostanában a TikTok-on. A Lidl, a német diszkont szupermarket limitált termékeket dobott ki a TikTok Shopra, és ezek gyorsabban fogynak, mint valaha. A Dubai csokiszeleteik – azok a pisztáciával töltöttek, amelyekért mindenki megszállottan rajong – másodpercenként 72 táblát adtak el, és 90 perc alatt elfogyott a készlet. Normál áron. Se kedvezmények, […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU