2 perc olvasási idő

Futballláz: Hogyan hajtja az Euro 2024 a kiadásokat az Egyesült Királyságban

Ahogy közeledünk az UEFA Euro 2024 félidejéhez, a futballrajongók felkészülnek a szórakozás és a költekezés nyarára.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
Futballláz: Hogyan hajtja az Euro 2024 a kiadásokat az Egyesült Királyságban
Forrás: Depositphotos

Egy nemrégiben készült BRC felmérés megállapította:

  • 13%-unk növelni fogja élelmiszer-, sör-, bor- és szeszesital-kiadásait
  • 9% rendez vagy vesz részt baráti és családi összejöveteleken , hogy megnézze a mérkőzéseket
  • 6% új TV-t vagy elektronikus eszközt vásárol, hogy lépést tartson az akcióval.

Kris Hamer, a BRC politikai igazgatója szerint „a brit kiskereskedők mesterhármast szerezhetnek” élelmiszerekkel, elektronikával és hivatalos árukkal.

Egy külön VoucherCode és GlobalData tanulmány vizsgálta az Euro 2024 hatását az Egyesült Királyság gazdaságára. A kutatás szerint 35,4 millióan nézik majd otthonról, kocsmáikból és éttermeikből a tornát, 30,7 millióan pedig legalább egy meccset, amelyen az angol válogatott szerepel.

Source: Euronews.com

A jelentés becslése szerint az Euro 2024 2,75 milliárd fonttal növeli az Egyesült Királyság gazdaságát , mivel növekszik az élelmiszer- és italértékesítésre, az elektronikára, az ajándéktárgyakra, a kerti főzésre és egyebekre fordított kiadások. Ennek felét ételre és italra fordítják, 1,67 milliárd fontot.

Az italok tekintetében a sör az egyértelmű győztes, várhatóan 82 millió pint kerül elfogyasztásra a verseny során. A bor és az Aperol fröccs is népszerű lesz.

A torna nem csak az Egyesült Királyságban, hanem más európai országokban is növeli a kiadásokat. A GfK x NielsenIQ kutatása szerint idén 110 000 extra tévét adtak el Franciaországban az UEFA Euro és a 2024-es párizsi olimpia miatt. Miután Törökország kvalifikálta magát az Eb-re, az országban jelentősen megnőtt a nagyképernyős TV-eladások.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Online áruházat indít? Könnyebb, mint gondolnád
5 perc olvasási idő

Online áruházat indít? Könnyebb, mint gondolnád

Néhány évvel ezelőtt egy online bolt elindítása azt jelentette, hogy egy hónapot töltöttem egy fejlesztővel, és néhány ezer dollárt dobtam előre. Ma? Egy délután alatt működőképes üzlet lehet, és gyakorlatilag semmibe sem kerül az indítás. Ha gondolkodott azon, hogy saját online vállalkozást indítson, de a technológiai dolgok vagy az indítási költségek visszatartottak, akkor jó hírem […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
A Pinterest ünnepi vásárlási adataiból kiderül, hogy az emberek valójában milyen ajándékokat szeretnének idén
3 perc olvasási idő

A Pinterest ünnepi vásárlási adataiból kiderül, hogy az emberek valójában milyen ajándékokat szeretnének idén

A Pinterest nemrég dobta el az Ünnepi Szezon Szerkesztését – egy több száz ajándékkalauzból álló gyűjteményt, amely teljes egészében arra épül, amit felhasználók milliói keresnek és mentenek el. A számok pedig nagyon érdekes történeteket mesélnek el a 2025-ös ünnepi vásárlásról. A platform elemezte a keresési mintákat, a mentési viselkedést és a vásárlási kattintásokat, hogy 17 […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU