2 perc olvasási idő

Futballláz: Hogyan hajtja az Euro 2024 a kiadásokat az Egyesült Királyságban

Ahogy közeledünk az UEFA Euro 2024 félidejéhez, a futballrajongók felkészülnek a szórakozás és a költekezés nyarára.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
Futballláz: Hogyan hajtja az Euro 2024 a kiadásokat az Egyesült Királyságban
Forrás: Depositphotos

Egy nemrégiben készült BRC felmérés megállapította:

  • 13%-unk növelni fogja élelmiszer-, sör-, bor- és szeszesital-kiadásait
  • 9% rendez vagy vesz részt baráti és családi összejöveteleken , hogy megnézze a mérkőzéseket
  • 6% új TV-t vagy elektronikus eszközt vásárol, hogy lépést tartson az akcióval.

Kris Hamer, a BRC politikai igazgatója szerint „a brit kiskereskedők mesterhármast szerezhetnek” élelmiszerekkel, elektronikával és hivatalos árukkal.

Egy külön VoucherCode és GlobalData tanulmány vizsgálta az Euro 2024 hatását az Egyesült Királyság gazdaságára. A kutatás szerint 35,4 millióan nézik majd otthonról, kocsmáikból és éttermeikből a tornát, 30,7 millióan pedig legalább egy meccset, amelyen az angol válogatott szerepel.

Source: Euronews.com

A jelentés becslése szerint az Euro 2024 2,75 milliárd fonttal növeli az Egyesült Királyság gazdaságát , mivel növekszik az élelmiszer- és italértékesítésre, az elektronikára, az ajándéktárgyakra, a kerti főzésre és egyebekre fordított kiadások. Ennek felét ételre és italra fordítják, 1,67 milliárd fontot.

Az italok tekintetében a sör az egyértelmű győztes, várhatóan 82 millió pint kerül elfogyasztásra a verseny során. A bor és az Aperol fröccs is népszerű lesz.

A torna nem csak az Egyesült Királyságban, hanem más európai országokban is növeli a kiadásokat. A GfK x NielsenIQ kutatása szerint idén 110 000 extra tévét adtak el Franciaországban az UEFA Euro és a 2024-es párizsi olimpia miatt. Miután Törökország kvalifikálta magát az Eb-re, az országban jelentősen megnőtt a nagyképernyős TV-eladások.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
A Meta AI Európában is megjelenik
3 perc olvasási idő

A Meta AI Európában is megjelenik

A technológiai óriás Meta ezen a héten hozta nyilvánosságra, hogy társalgási AI eszközét 41 európai országban, köztük az Európai Unióban, valamint 21 tengerentúli területen fogják alkalmazni – ez a Meta AI eddigi legnagyobb globális terjeszkedését jelenti.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Olvasás
Balkáni E-kereskedelmi Csúcstalálkozó: Globális vezetők gyűlnek össze Szófiában, 2025. április 20.
3 perc olvasási idő

Balkáni E-kereskedelmi Csúcstalálkozó: Globális vezetők gyűlnek össze Szófiában, 2025. április 20.

A Balkan Ecommerce Summit 2025, a régió egyik legjelentősebb digitális kereskedelmi eseménye április 29-30-án, 2025. április 29-30-án az Arena Sofia-ban az egész balkáni régió e-kereskedelmi központjává alakítja Szófiát. Ez a mérföldkőnek számító esemény több mint 4000 résztvevőt hoz össze több mint 20 országból, köztük az Egyesült Államokból és Indiából.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Olvasás
A Meta hivatalosan is felváltja a tényellenőrzést a közösségi jegyzetrendszerrel
4 perc olvasási idő

A Meta hivatalosan is felváltja a tényellenőrzést a közösségi jegyzetrendszerrel

Ettől a héttől kezdve a Meta alapvetően megváltoztatja az információk ellenőrzésének módját a Facebookon, az Instagramon és a Szálakon. Ahelyett, hogy független tényellenőrzőkkel működnének együtt, bevezetik a közösségi jegyzeteket, egy crowdsourcing-alapú mechanizmust. Ez a változtatás ellentmondásos, de a Meta úgy mutatja be, mint az elfogultság csökkentésének módját. A márkák számára ez új realitást jelent – […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+