3 perc olvasási idő

Fogyasztói preferenciák a személyre szabott ajánlatok korában

Képzelje el, hogy besétál a kedvenc üzletébe, és olyan ajánlattal fogadják, amely úgy érzi, mintha csak Önnek készült volna. Jól hangzik, igaz? Nos, a PYMNTS legújabb kutatása szerint a vásárlók pontosan erre vágynak - de sok vállalkozás hiányzik a jelből.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
Fogyasztói preferenciák a személyre szabott ajánlatok korában
Forrás: Depositphotos

Ez a tanulmány rávilágít egy lenyűgöző trendre: a fogyasztók közel fele készen áll arra, hogy olyan kereskedőkhöz ugorjon, akik relevánsabb ajánlatokat tudnak kiszolgálni. És ha Ön Y-generációs, akkor még valószínűbb, hogy keresi ezeket a tökéletes, személyre szabott ajánlatokat.

De itt van a rúgó – a fogyasztók mindössze 44% -a érzi úgy, hogy az ajánlatok, amelyeket kapnak, valóban eltalálták. Olyan, mintha zoknit kapnál a születésnapodra, amikor abban reménykedtél, hogy megkapod azt a csillogó új kütyüt. A vállalkozásoknak fokozniuk kell játékukat, és valóban meg kell ismerniük ügyfeleiket, ha azt akarják, hogy visszatérjenek.

Most már nem csak arról van szó, hogy mit kínálsz, hanem arról is, hogy hogyan kínálod. A kutatás azt mutatja, hogy ha könnyű megragadni ezt az üzletet, az ügyfelek nagyobb valószínűséggel adnak esélyt egy új kereskedőnek. A fiatalabbak mind ezekről a digitális ajánlatokról szólnak – gondolj a szövegekre, alkalmazásokra és még azokra a bosszantó előugró ablakokra is.

A tanulmány azt is feltárja, hogy az arcfelismerés és a személyre szabott ajánlatok egyre menőbb gyerekekké válnak a blokkban, a vásárlók egyharmada szerint kulcsfontosságúak a vásárlási élmény szempontjából. És ha az ezredfordulós vagy magas jövedelmű kategóriába tartozol, akkor még valószínűbb, hogy minden a személyre szabott életről szól.

Source: PYMNTS Intelligence

De itt válik bonyolulttá a vállalkozások számára. Nem elég, ha csak akarva-akaratlanul küldünk ajánlatokat. A titkos szósz az adatokban van. A vállalatoknak okosan kell elemezniük az összes lédús fogyasztói információt, hogy olyan ajánlatokat hozzanak létre, amelyek valóban minden vásárlóhoz szólnak.

És bár mindenki szereti a jó kedvezményeket, a kutatások azt mutatják, hogy a nem pénzbeli juttatások ugyanolyan csábítóak lehetnek a hűség kiépítéséhez. Gondoljon exkluzív hozzáférésre az új termékekhez vagy a személyre szabott ajánlásokhoz. Olyan, mintha egy titkos klub tagja lennél, és ki ne szeretné ezt az érzést?

Különböző vonások különböző emberek számára. A tanulmány megállapította, hogy az alacsony jövedelmű fogyasztók a monetáris megtakarításokról szólnak, különösen az ingyenes szállításról. Eközben a Z generáció és az ezredfordulósok nagyobb valószínűséggel izgulnak a nem monetáris ajánlatok miatt, mint például az új termékek első dibjei.

Source: PYMNTS Intelligence

A személyre szabás a játék neve a mai bevásárlóvilágban. De nem mindig könnyű lehúzni. A vállalkozásoknak fel kell venniük a nyomozói kalapjukat, bele kell merülniük az adatokba, és valóban meg kell érteniük, mi készteti ügyfeleiket.

Tehát legközelebb, amikor olyan ajánlatot kapsz, amely úgy érzi, mintha csak neked készült volna, tudd, hogy rengeteg tudomány és stratégia van a tökéletes, személyre szabott pitch mögött. A vállalkozások számára pedig egyértelmű az üzenet: személyeskedjenek, vagy maradjanak le!

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Az Instagram elindítja a szerkesztéseket: Mit kínál ez az új videószerkesztő eszköz?
3 perc olvasási idő

Az Instagram elindítja a szerkesztéseket: Mit kínál ez az új videószerkesztő eszköz?

Az Instagram hivatalosan is bemutatta Edits – saját videószerkesztő alkalmazását. Ezt különösen a tartalomkészítők és a kis márkák fogják értékelni, akik videókészítésüket szeretnék skálázni. Ez közvetlen válasz a népszerű CapCut eszközre, amely a ByteDance alá tartozik. Miben különböznek ezek az alkalmazások, és milyen potenciál rejlik bennük az e-kereskedelem számára?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
TV Evolution: Márkák: Változó nézési szokások és a márkára gyakorolt hatások
4 perc olvasási idő

TV Evolution: Márkák: Változó nézési szokások és a márkára gyakorolt hatások

Hogyan néznek ma az emberek videótartalmakat? Mit tekintenek „televíziónak”, és hol működik a legjobban a reklám? A CTV (Connected TV) még nem áll az e-kereskedelem középpontjában, de a külföldi fejlemények arra utalnak, hogy ez hamarosan megváltozhat. Az RTL AdAlliance új tanulmánya egyértelmű adatokkal és figyelemre méltó trendekkel szolgál. És azt mutatja, hogy a videók sikerét […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
Meta tekercsek: A reklámozás átalakítása kulcsfontosságú adatokkal és gyakorlatokkal
3 perc olvasási idő

Meta tekercsek: A reklámozás átalakítása kulcsfontosságú adatokkal és gyakorlatokkal

A Meta legújabb útmutatójában felfedezzük, hogyan használhatják a márkák hatékonyan a Meta Reels-t marketingkampányaik erősítésére és valódi eredmények elérésére. Íme, a legfontosabb tények és ajánlások összefoglalása, amelyeket minden online kiskereskedőnek tudnia kell erről az erőteljes videóformátumról.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+