Piacvezetők
Amazon
Az Amazon uralja Európa e-kereskedelmi környezetét, havi 1,2 milliárd látogatót vonzva csak az első öt országból. Az európai piacokon több mint 86 000 aktív harmadik féltől származó eladóval és percenként eladott lenyűgöző 2 700 termékkel az Amazon gyors szállítási lehetőségekkel és versenyképes árakkal vezet.
eBay
Ezt követően az eBay a második helyet foglalja el 463 millió havi látogatóval, különösen erős az Egyesült Királyságban, amelyet 147,8 millió Németországból, 46,9 millió Olaszországból, 24,2 millió Franciaországból és 11,7 millió Spanyolországból követ.
Allegro
Az Allegro a harmadik helyet szerezte meg, B2B és C2B szolgáltatásokat kínálva különböző kategóriákban. A rendelkezésre álló 290 millió termékkel az Allegro havi 209 millió látogatót vonz, és 10% -os konverziós arányt tart fenn.
Zalando
A Zalando uralja a divatszektort, mint Európa negyedik legnagyobb piaca, havi 121 millió látogatóval. Európa nagy részén működik, több mint 2,500 márka 600,000+ termékét tartalmazza, és havi 430 millió megtekintést generál. Nevezetesen, a forgalom 80% -a mobil eszközökről származik.
Kaufland
Kaufland.de Németország vezető élelmiszer- és italpiacává válik, nyolc országban 1,000+ üzletet üzemeltet. Sikeresen terjeszkedtek az élelmiszereken túl, hogy kihívást jelentsenek az olyan bevált játékosok számára, mint az Amazon.
Főbb piaci statisztikák országonként
Egyesült Királyság: Vezető szerepet tölt be az online vásárlásban, az Amazon és az eBay az online értékesítés mintegy 90% -át ellenőrzi
Németország: A második legnagyobb piac, 2023-ra 109 milliárd eurót prognosztizál
- 67,9 millió online vásárló
- Kulcsszereplők: AliExpress, Cdiscount, eBay, Fnac/Darty, La Redoute, Veepee
Spanyolország: 33,82 millió felhasználó
Piacvezetők: Amazon, El Corte Inglés, AliExpress, Temu
Olaszország: Erős piaci jelenlét, amelyet az Amazon és a Temu ural
Iparági trendek
- Európa a világ harmadik legnagyobb e-kereskedelmi ágazata
- A B2B online piacterek növekvő népszerűsége
- A globális piac vonzerejének növelése a kiskereskedők számára
- A mobilvásárlás dominanciája
- Az értékeléskezelő platformok növekvő fontossága a piaci betekintéshez
- Gyors növekedési előrejelzések minden szegmensben
Az európai e-kereskedelmi környezet ötvözi a már működő óriásokat az innovatív újonnan érkezőkkel, dinamikus piacot hozva létre, amely a régiók és kategóriák különböző fogyasztói igényeit szolgálja ki.