A kedvezőtlen időjárás és az online kiszállítás egyszerűsége miatt a fogyasztók idén karácsonykor az otthoni vásárlást választják, így az online vásárlás a norma. Míg a bolti vásárlások 2% -kal csökkentek az előző évhez képest, az online kiadások 4% -kal nőttek, ami az e-kereskedelmi értékesítés jelentős növekedését jelzi.
Ez a tendencia várhatóan az év végéig fennmarad, és a fogyasztók vásárlóerejének nagyobb részét fogja kitenni.
A használt termékek vásárlása népszerű trenddé válik, és a fenntartható vásárlás is egyre népszerűbb. A britek ennek a változásnak köszönhetően most az ár töredékéért vásárolhatják meg kedvenc divatcikkeiket, ami szintén csökkenti a környezetre gyakorolt hatást és kiváló értéket kínál.
A teljes értékesítés 21% -os növekedését fedezték fel a használt online piacterek tranzakcióinak elemzése után. A fiatalabb és középkorú generációk is használják ezeket a csatornákat az ajánlatok megtalálására.