2 perc olvasási idő

Egyesült Királyság ünnepi vásárlási trendjei: Online és fenntartható kiskereskedelmi fellendülés

Az Experian és a Reward legfrissebb jelentése szerint közeledik az ünnepi szezon, és az üzletek felkészülnek arra, hogy kihasználják az emberek által elköltött extra pénzt. Évről évre az online kiadások 4% -kal nőttek, és az emberek pénztárcájának nagyobb részét vették igénybe.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
Egyesült Királyság ünnepi vásárlási trendjei: Online és fenntartható kiskereskedelmi fellendülés
Forrás: Depositphotos

A kedvezőtlen időjárás és az online kiszállítás egyszerűsége miatt a fogyasztók idén karácsonykor az otthoni vásárlást választják, így az online vásárlás a norma. Míg a bolti vásárlások 2% -kal csökkentek az előző évhez képest, az online kiadások 4% -kal nőttek, ami az e-kereskedelmi értékesítés jelentős növekedését jelzi.

Ez a tendencia várhatóan az év végéig fennmarad, és a fogyasztók vásárlóerejének nagyobb részét fogja kitenni.

A használt termékek vásárlása népszerű trenddé válik, és a fenntartható vásárlás is egyre népszerűbb. A britek ennek a változásnak köszönhetően most az ár töredékéért vásárolhatják meg kedvenc divatcikkeiket, ami szintén csökkenti a környezetre gyakorolt hatást és kiváló értéket kínál.

A 21% increase in overall sales was discovered after transactions at second-hand online marketplaces were analyzed. Younger and middle-aged generations are also using these channels to find deals.

Source: Experian

A teljes értékesítés 21% -os növekedését fedezték fel a használt online piacterek tranzakcióinak elemzése után. A fiatalabb és középkorú generációk is használják ezeket a csatornákat az ajánlatok megtalálására.

Az e-kereskedelem üzenete egyértelmű: mivel az online ünnepi vásárlás válik az új normává, és a fenntarthatóság kerül a középpontba, azok a kiskereskedők, akik ötvözik a digitális kényelmet a környezettudatos kínálattal, nagy győzelmet aratnak az ünnepi vásárlási szezonban.

A használt piacok 21%-os növekedésével soha nem volt jobb alkalom arra, hogy alkalmazkodjunk és tőkét kovácsoljunk ezekből a változó fogyasztói preferenciákból.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
A német e-kereskedelmi piac jelentős váltás előtt áll, mivel a kínai platformok teret nyernek
3 perc olvasási idő

A német e-kereskedelmi piac jelentős váltás előtt áll, mivel a kínai platformok teret nyernek

Az ECDB (E-commerce Data Base) szerint az európai e-kereskedelmi tájkép drámai változáson megy keresztül, mivel a kínai platformok a piac egyre nagyobb részét foglalják el. Mivel a belföldi e-kereskedelem növekedése Kínában 2023-ra mindössze 3,5%-ra lassul – ami kevesebb, mint a top 10 globális piac legtöbbjének növekedése -, a kínai óriáscégek egyre inkább nyugat felé keresik […]

Olvasás
58% megosztja az e-mailt a kedvezményekért, de védi a közösségi adatokat
3 perc olvasási idő

58% megosztja az e-mailt a kedvezményekért, de védi a közösségi adatokat

A kiskereskedők azt tapasztalják, hogy bár a vásárlók szeretik a kedvezményeket, személyes adataik megosztásakor aggódnak a magánéletük miatt is. A Daemon digitális transzformációs tanácsadó cég nemrégiben készült tanulmánya szerint a promóciós ajánlatok és a kedvezményekért küldött e-mailek továbbra is nagy vonzerővel bírnak a generációk között; az ezredfordulósok 67%-kal vezetnek, őket követik a Baby Boomerek 65%-kal, […]

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+