3 perc olvasási idő

Divat E-kereskedelmi siker: Egyesült Államok, Németország és az Egyesült Királyság konverziós arányának elemzése

Az ECDB platform adatainak vizsgálata során a divat e-kereskedelmi vásárlásának változó területe érdekes rejtélyt vet fel - annak ellenére, hogy az amerikai fogyasztók buzgósága, hogy termékeket tegyenek a digitális kosarukba, ellentétben a német és brit vásárlók konzervatívabb megközelítésével, minden régiónak sikerül hasonló konverziós arányokat elérnie, ami rávilágít a globális vásárlási szokások egyedi árnyalataira.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
Divat E-kereskedelmi siker: Egyesült Államok, Németország és az Egyesült Királyság konverziós arányának elemzése
Forrás: Depositphotos

.

A mennyiség és a hatékonyság ellentéte

A divatipar a kiskereskedelmi piac vezető szegmensévé vált, 2023-ban 1,2 billió dolláros éves bevétellel. Az erős piacokat Kína, az Egyesült Államok, az Egyesült Királyság és Németország alkotja. 2023-ban 214,8 milliárd dolláros bevételével azEgyesült Államok jelenti a második legnagyobb divatpiacot Kína után (639,5 milliárd dollár). Az amerikai piac a teljes konverziós tölcsérben átlagon felüli értékeket mutat. Az add-to-cart arány eléri a 13,6%-ot, a kosárelhagyási arány pedig a 10,6%-ot, ami jelentősen meghaladja a 12,3%-os és 9,8%-os globális átlagot.

Németország és Nagy-Britannia

Ezzel szemben a német piac, amely 2023-ban 27,7 milliárd dollár bevételt generált, a globális átlaghoz képest alacsonyabb add-to-cart arányt (10,9%) és kosárelhagyási arányt (7,9%) mutat. Hasonló tendencia figyelhető meg az Egyesült Királyságban is, ahol a kosárba helyezési arány 11,5%, a kosárelhagyási arány pedig 8,3%. Érdekes módon a vásárlói magatartásban mutatkozó különbségek ellenére mindhárom piac hasonló, 3,0% és 3,2% közötti konverziós arányt ér el, ami meghaladja a 2,5%-os globális átlagot.

Fashion E-commerce Success: US, Germany & UK Conversion Rate Analysis

Source: ECDB

Mi az oka ezeknek az eltéréseknek?

A német és a brit fogyasztók a jelek szerint elszántan és céltudatosan vásárolnak, mivel hajlamosak arra, hogy a vásárlás egyértelmű szándékával tegyenek termékeket a kosarukba. Ezzel szemben az Egyesült Államokban a fogyasztók esetleg csak úgy mellékesen tesznek termékeket az online bevásárlókosarukba. Például azért, hogy „megmentsenek” egy bizonyos ruhát, vagy hogy összehasonlítsák a különböző üzletek által kínált árakat.

A fizetéssel kapcsolatos aggodalmak, az előre nem látható díjak vagy a korlátozott fizetési módok szintén szerepet játszhatnak abban, hogy az emberek vásárlás nélkül hagyják a kosarukat.

A vásárlási szokásokban megfigyelt eltérések aláhúzzák a piacokhoz igazított megközelítések jelentőségét. Az amerikai online áruházak előnyösnek találhatják a pénztári folyamat egyszerűsítését, míg a német és brit online áruházak a termékek kosárba helyezésének növelésére összpontosíthatnak. A konverziós stratégiák piacokon belüli eltérései a társadalmi és gazdasági hatásokból, valamint a fogyasztói cselekvéseket jelentősen befolyásoló kulturális elemek ből erednek. A hagyományok és vásárlási szokások ismerete szerepet játszik a globális terjeszkedés hatékonyságában.

Következtetés

Míg a vásárlói utak a konverziós tölcsér folyamatát tekintve eltérőek lehetnek a különböző piacokon, a végső eredmény – a konverziós ráta – mindegyiküknél egységesnek tűnik, ami azt jelzi, hogy az e-kereskedelemben a siker elérése különböző stratégiákkal és módszerekkel közelíthető meg.

Cikk megosztása
Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU

Partnership Manager & E-commerce Content Writer with 10+ years of international experience. Former Groupon Team Lead. Connects European companies with Slovak and Czech markets through partnerships and content marketing.

Hasonló cikkek
Költségmegtakarítás #1 Mérőszám: Hogyan mérik a vállalatok az AI automatizálás sikerét
2 perc olvasási idő

Költségmegtakarítás #1 Mérőszám: Hogyan mérik a vállalatok az AI automatizálás sikerét

A TikTok és a NewtonX új kutatása megmutatja, hogy a vállalkozások hogyan használják az AI-automatizálást a marketingben és az értékesítésben. A vezetők 90%-a úgy gondolja, hogy az AI automatizálása elősegíti vállalatuk növekedését. A beruházások gyorsan emelkednek, és mindenki várja az eredményeket.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Mi ösztönzi a mai termékvisszaküldéssel való elégedettséget
4 perc olvasási idő

Mi ösztönzi a mai termékvisszaküldéssel való elégedettséget

Évekig az egyszerű visszaküldés volt a nagyszerű ügyfélszolgálat jellemzője – gyors visszatérítés, nincs kérdés, nincs gond. De ez változik. A visszaküldés ma már a vásárlók és a márkák közötti bizalom próbája. A nemzetközi adatok azt mutatják, hogy miközben a visszaküldési arányok csökkennek, az ügyfelek egyre érzékenyebbek a folyamatra, mint egy évvel ezelőtt.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge