3 perc olvasási idő

DAZE: Az új Gen Z üzenetküldő alkalmazás vírusossá válik, 48 millió megtekintéssel az indítás előtt

A DAZE egy új üzenetküldő alkalmazás, amelyet a Z generációs fogyasztók kifejező igényeinek kielégítésére terveztek. 2024. november 4-én indult, máris jelentős figyelmet kapott, több mint 187 000 felhasználóval büszkélkedhet.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
DAZE: Az új Gen Z üzenetküldő alkalmazás vírusossá válik, 48 millió megtekintéssel az indítás előtt
Forrás: TikTok

Az alkalmazás egy erős, túlnyomórészt organikus közösségi média stratégiának köszönheti zümmögést. Influencerek vagy fizetett hirdetések használata helyett az alkalmazás termékbemutató videókon keresztül hívta fel magára a figyelmet. Az egyik videó több mint 8 millió megtekintést gyűjtött össze. Összességében a Daze 48 millió megtekintést gyűjtött össze olyan platformokon, mint a TikTok és az Instagram. És ezt meglehetősen nehéz figyelmen kívül hagyni.

Egyedi funkciók az e-kereskedelemre szabva

A kommunikációhoz kreatív vásznat kínáló DAZE megkülönbözteti magát az olyan hagyományos üzenetküldő alkalmazásoktól, mint a WhatsApp és az iMessage. A beszélgetések vizuálisan érdekesek, ha a felhasználók lebegő betűtípusokat, animált GIF-eket és interaktív elemeket tartalmazó üzeneteket küldenek. Ez a fokú kifejezőképesség megfelel a fiatalabb fogyasztóknak , akik értékelik az innovációt kapcsolataikban.

Az ügyfél-interakció javítása

A DAZE lehetőséget kínál az e-kereskedelmi vállalatoknak az ügyfelek bevonásának javítására. Az alkalmazás speciális képességeinek használata segít a vállalatoknak interaktívabb és személyre szabottabb vásárlási környezetet biztosítani. A vállalkozások például a DAZE segítségével esztétikus, de hasznos promóciós üzeneteket küldhetnek, amelyek növelik az ügyfelek interakciós lehetőségeit.

https://www.tiktok.com/@daze.chat/video/7415726395835469102?lang=en

Integráció az e-kereskedelmi platformokkal

Ahogy a DAZE tovább növekszik, integrációt kínálhat a népszerű e-kereskedelmi platformokkal, lehetővé téve a vállalkozások számára, hogy közvetlenül kommunikáljanak az ügyfelekkel az alkalmazáson belül. Ez a következőkben segíthet:

  • Az ügyfélszolgálati interakciók egyszerűsítése
  • A valós idejű támogatás megkönnyítése
  • a kosárelhagyási arányok csökkentése
  • az általános értékesítés javítása

A DAZE hasznos eszköz lesz az e-kereskedelmi vállalatok számára , amelyek fiatalabb közönséget próbálnak elérni az üzenetküldés kreatív megközelítése és a Z generációs fogyasztók körében való nagy vonzereje miatt. Tekintettel eddigi sikereire, a DAZE szponzorált tartalommodellt vagy kreatív hirdetéseket alkalmazhat, amelyek lehetővé teszik a személyre szabott üzenetekkel és grafikai elemekkel való integrációt.

További előnyökkel járhat az olyan mesterségesintelligencia-eszközökkel való potenciális együttműködés , amelyek közvetlenül személyre szabhatják a tartalmat az egyes felhasználók számára, ezáltal bővítve az alkalmazás képességeit az egyedi és interaktív hirdetési kampányokon belüli felhasználói elkötelezettség tekintetében.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
A Meta AI Európában is megjelenik
3 perc olvasási idő

A Meta AI Európában is megjelenik

A technológiai óriás Meta ezen a héten hozta nyilvánosságra, hogy társalgási AI eszközét 41 európai országban, köztük az Európai Unióban, valamint 21 tengerentúli területen fogják alkalmazni – ez a Meta AI eddigi legnagyobb globális terjeszkedését jelenti.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Olvasás
Balkáni E-kereskedelmi Csúcstalálkozó: Globális vezetők gyűlnek össze Szófiában, 2025. április 20.
3 perc olvasási idő

Balkáni E-kereskedelmi Csúcstalálkozó: Globális vezetők gyűlnek össze Szófiában, 2025. április 20.

A Balkan Ecommerce Summit 2025, a régió egyik legjelentősebb digitális kereskedelmi eseménye április 29-30-án, 2025. április 29-30-án az Arena Sofia-ban az egész balkáni régió e-kereskedelmi központjává alakítja Szófiát. Ez a mérföldkőnek számító esemény több mint 4000 résztvevőt hoz össze több mint 20 országból, köztük az Egyesült Államokból és Indiából.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Olvasás
A Meta hivatalosan is felváltja a tényellenőrzést a közösségi jegyzetrendszerrel
4 perc olvasási idő

A Meta hivatalosan is felváltja a tényellenőrzést a közösségi jegyzetrendszerrel

Ettől a héttől kezdve a Meta alapvetően megváltoztatja az információk ellenőrzésének módját a Facebookon, az Instagramon és a Szálakon. Ahelyett, hogy független tényellenőrzőkkel működnének együtt, bevezetik a közösségi jegyzeteket, egy crowdsourcing-alapú mechanizmust. Ez a változtatás ellentmondásos, de a Meta úgy mutatja be, mint az elfogultság csökkentésének módját. A márkák számára ez új realitást jelent – […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+