1 min. čítanie

CPO

CPO, azaz a Cost per order kifejezés az adott rendelés árát jelenti, egy fogalom, amely a kampány vagy internetes reklám költségeit jelöli. Ezt a számot úgy kapjuk meg, hogy a reklámra szánt költségek számát elosztjuk a sikeres megrendelésekkel.

CPO, azaz a Cost per order kifejezés az adott rendelés árát jelenti, egy fogalom, amely a kampány vagy internetes reklám költségeit jelöli. Ezt a számot úgy kapjuk meg, hogy a reklámra szánt költségek számát elosztjuk a sikeres megrendelésekkel. A CPO kiszámolásának célja, hogy megállapítsuk, milyen költségekre van szükségünk egy megrendelés megszerzésére. Ha a marketing ezen formájának fő célja az értékesítés/eladás generálása, akkor ezen adatok mérésének preferált módja a megrendelésenkénti ár.

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
1 min. čítanie

Trust flow

A Trust flow egy olyan mutató, amely a weboldal hietelességéről ad képet. A MajesticSEO.com weboldal egyik eszköze – bizalmi mutatója.

Prečítať článok
1 min. čítanie

Upselling

Az upselling, vagy felülértékesítés egy értékesítési technika, amelynek célja, hogy a vásárlónak, aki hajlandóságot mutat egy adott termék megvásárlására, drágább terméket adjunk el, mint amit előre kiválasztott magának. Kínálhatunk neki magasabb termékkategóriát, ezzel együtt magasabb árat, vagy további szolgáltatásokat, mint például biztosítás vagy ingyenes szállítás. Hasonló technika, mint a cross-selling (keresztértékesítés), amelynél azonban nem feltétlenül […]

Prečítať článok
1 min. čítanie

UX

UX, vagyis a user experience, azaz a felhasználói élmény különböző technikákat és módszereket jelent, amelyeket felhasználói felületek tervezésénél használnak. Vizsgálja azt, hogy a felhasználók mit szeretnének, milyen érzéseik vannak a felületből, milyen a hozzáállásuk a különböző termékekhez, szolgáltatásokhoz. A célja, hogy segítségével úgy alakítsuk ki a weboldalt, hogy a felhasználó elégedett legyen, és megtalálja, amit […]

Prečítať článok