1 min. čítanie

CPI

A CPI a Cost per impresion rövidítése, ami a megjelenítés (impression) árát jelenti. Ez a fogalom az online forgalommal és az internetes reklámmal függ össze.

A CPI a Cost per impresion rövidítése, ami a megjelenítés (impression) árát jelenti. Ez a fogalom az online forgalommal és az internetes reklámmal függ össze. Azt az árat jelöli, a,elyet a hirdető fizet, minden reklámmegjelenítésért. Hasonló fogalom a CPM, amely szintén összefüggésben van a megjelenítés árával. A CPM, azaz cost per mille ezer megjelnítés árát jelöli. Ezeket a fogalmakat az online reklámok hatékonyság és a nyereség megállapítására használják. Hasonló módszerrel fizetünk más médiában is a reklámért (például. rádióban, televízióban). Ezek esetében a reklámot a becsült nézőszám/hallgatószám alapján értékesítik.

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
1 min. čítanie

Trust flow

A Trust flow egy olyan mutató, amely a weboldal hietelességéről ad képet. A MajesticSEO.com weboldal egyik eszköze – bizalmi mutatója.

Prečítať článok
1 min. čítanie

Upselling

Az upselling, vagy felülértékesítés egy értékesítési technika, amelynek célja, hogy a vásárlónak, aki hajlandóságot mutat egy adott termék megvásárlására, drágább terméket adjunk el, mint amit előre kiválasztott magának. Kínálhatunk neki magasabb termékkategóriát, ezzel együtt magasabb árat, vagy további szolgáltatásokat, mint például biztosítás vagy ingyenes szállítás. Hasonló technika, mint a cross-selling (keresztértékesítés), amelynél azonban nem feltétlenül […]

Prečítať článok
1 min. čítanie

UX

UX, vagyis a user experience, azaz a felhasználói élmény különböző technikákat és módszereket jelent, amelyeket felhasználói felületek tervezésénél használnak. Vizsgálja azt, hogy a felhasználók mit szeretnének, milyen érzéseik vannak a felületből, milyen a hozzáállásuk a különböző termékekhez, szolgáltatásokhoz. A célja, hogy segítségével úgy alakítsuk ki a weboldalt, hogy a felhasználó elégedett legyen, és megtalálja, amit […]

Prečítať článok