1 min. čítanie

CPA

CPA, vagyis Cost per Action a cselekvés alapú árazást jelenti. Ez a közvetített konverzióért fizetett összeg, amelyet a hirdető fizet a tartalomgyártónak, ha a látogató konverziót hajt végre a weboldalán, tehát például vásárol a webshopjában.

CPA, vagyis Cost per Action a cselekvés alapú árazást jelenti. Ez a közvetített konverzióért fizetett összeg, amelyet a hirdető fizet a tartalomgyártónak, ha a látogató konverziót hajt végre a weboldalán, tehát például vásárol a webshopjában. Az online marketing egyik formája, amely során a hirdető csak azért és annyit fizet a tartalomgyártónak, ahány általa közvetített felhasználó végez valamiféle “cselekvést” a weboldalán (pl. vásárlás). Ez a reklámtípus nagyon előnyös lehet a hirdető számára, mivel csak azokért a leadekért fizet, amelyek bevételt hoznak neki, és olyanért nem fizet, ami semmit nem hoz neki. Pontosan ez motiválja az affiliate tartalomgyártókat is a különböző webshopokra történő megfelelő forgalom generálásában.

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
1 min. čítanie

Trust flow

A Trust flow egy olyan mutató, amely a weboldal hietelességéről ad képet. A MajesticSEO.com weboldal egyik eszköze – bizalmi mutatója.

Prečítať článok
1 min. čítanie

Upselling

Az upselling, vagy felülértékesítés egy értékesítési technika, amelynek célja, hogy a vásárlónak, aki hajlandóságot mutat egy adott termék megvásárlására, drágább terméket adjunk el, mint amit előre kiválasztott magának. Kínálhatunk neki magasabb termékkategóriát, ezzel együtt magasabb árat, vagy további szolgáltatásokat, mint például biztosítás vagy ingyenes szállítás. Hasonló technika, mint a cross-selling (keresztértékesítés), amelynél azonban nem feltétlenül […]

Prečítať článok
1 min. čítanie

UX

UX, vagyis a user experience, azaz a felhasználói élmény különböző technikákat és módszereket jelent, amelyeket felhasználói felületek tervezésénél használnak. Vizsgálja azt, hogy a felhasználók mit szeretnének, milyen érzéseik vannak a felületből, milyen a hozzáállásuk a különböző termékekhez, szolgáltatásokhoz. A célja, hogy segítségével úgy alakítsuk ki a weboldalt, hogy a felhasználó elégedett legyen, és megtalálja, amit […]

Prečítať článok