CPA, vagyis Cost per Action a cselekvés alapú árazást jelenti. Ez a közvetített konverzióért fizetett összeg, amelyet a hirdető fizet a tartalomgyártónak, ha a látogató konverziót hajt végre a weboldalán, tehát például vásárol a webshopjában. Az online marketing egyik formája, amely során a hirdető csak azért és annyit fizet a tartalomgyártónak, ahány általa közvetített felhasználó végez valamiféle “cselekvést” a weboldalán (pl. vásárlás). Ez a reklámtípus nagyon előnyös lehet a hirdető számára, mivel csak azokért a leadekért fizet, amelyek bevételt hoznak neki, és olyanért nem fizet, ami semmit nem hoz neki. Pontosan ez motiválja az affiliate tartalomgyártókat is a különböző webshopokra történő megfelelő forgalom generálásában.
Trust flow
A Trust flow egy olyan mutató, amely a weboldal hietelességéről ad képet. A MajesticSEO.com weboldal egyik eszköze – bizalmi mutatója.