Marketing

A HASHTAG NEM VALÓ MINDENKINEK. GONDOLD ÁT, MIELŐTT HASZNÁLNÁD
6 min. čítanie

A HASHTAG NEM VALÓ MINDENKINEK. GONDOLD ÁT, MIELŐTT HASZNÁLNÁD

Eleinte sokan azt hitték, hogy az Y generáció pillanatnyi trendjéről van szó, de ma már az egész világ aktívan használja őket. A jól ismert „rács” annyira elvarázsolt bennünket, hogy gyakran ott is használjuk őket, ahol nem kell. Szinte szükségszerűvé vált – ha a bejegyzésünkben nem szerepel hashtag, akkor mintha nem is létezne. De tényleg minden […]

Prečítať článok
ÁRKÉPZÉS ÉS AZ ÁRAK VÁLTOZÁSA
9 min. čítanie

ÁRKÉPZÉS ÉS AZ ÁRAK VÁLTOZÁSA

Az árképzés egy olyan folyamat, amelynek fő célja egy olyan stratégia meghatározása, amellyel maximalizálhatjuk a bevételeinket. Ugyanakkor azonban az egyik legnehezebb feladatról van szó az egész üzletben: a szolgáltatás helytelen árképzésével elveszítjük az ügyfelet, valamint a személyes és vállalati jó hírnevünket is. Három alapstratégia létezik az árképzésre, mi pedig eláruljuk neked, hogy hogyan szerezhetsz új […]

Prečítať článok
HOGY HATÁROZZUK MEG ONLINE MARKETING STRATÉGIÁNKAT?
7 min. čítanie

HOGY HATÁROZZUK MEG ONLINE MARKETING STRATÉGIÁNKAT?

Az online marketing egy eszköz arra, hogyan adhatunk el manapság valamit. Még mindig csak az offline környezetben tevékenykedsz? Akkor lehet, hogy elkerülte a figyelmed, hogy a vásárlóid már online élnek, és a hagyományos boltodba úgy mennek be, hogy már eldöntötték, hogy mit szeretnének. Szólítsd meg őket hamarabb, mielőtt döntenének és a konkurenciádhoz mennének!

Prečítať článok