Cikkek és újdonságok Újság témában

TikTok piaci hatókör: A keresési aktivitás 40%-kal megugrott: Az első ilyen jellegű analitikai platform elindítása
3 perc olvasási idő

TikTok piaci hatókör: A keresési aktivitás 40%-kal megugrott: Az első ilyen jellegű analitikai platform elindítása

Míg a legtöbb márka még mindig pénzt dobál a TikTok hirdetésekre anélkül, hogy tudná, hogy valóban működnek-e, a TikTok most mutatott be egy megoldást, amely mindent megváltoztathat. A TikTok Market Scope egy olyan, a maga nemében első analitikai platform, amely lehetővé teszi a hirdetők számára, hogy azonosítsák, megértsék és aktiválják a közönséget a tölcsér minden […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Az affiliate marketing változik – már nem csak a kuponokról és a cashback-ekről van szó
6 perc olvasási idő

Az affiliate marketing változik – már nem csak a kuponokról és a cashback-ekről van szó

Miközben a legtöbb e-kereskedelmi márka egyre csökkenő megtérüléssel égeti el a reklámköltségvetést, az ügyfélszerzésben csendes váltás zajlik. Azok a vállalkozások, amelyek megértik ezt a változást, hatékonyan méretezik meg magukat – azok, amelyek nem, prémium árakat fizetnek ugyanazért az eredményért, amit kevesebbért is elérhetnének.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Hogyan működik a YouTube élő közvetítések monetizálása: 2025 frissítés az üzleti vállalkozók számára
5 perc olvasási idő

Hogyan működik a YouTube élő közvetítések monetizálása: 2025 frissítés az üzleti vállalkozók számára

A YouTube élő közvetítések monetizálása most kapott jelentős frissítéseket, amelyekről a vállalkozásoknak tudniuk kell. Ha Ön e-kereskedelmi oldalt üzemeltet, és még nem ugrott rá az élő közvetítésre, akkor pénzt hagy az asztalon. A platform legújabb funkciói nem csak fokozatos fejlesztések. Teljesen megváltoztatják azt, ahogyan az alkotók (és a vállalkozók) a legtöbb pénzt hozzák ki az […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
A LinkedIn új posztelemzést vezet be. Fedezze fel, hogy mely posztok hoznak új követőket és kattintásokat a weboldalára.
5 perc olvasási idő

A LinkedIn új posztelemzést vezet be. Fedezze fel, hogy mely posztok hoznak új követőket és kattintásokat a weboldalára.

A LinkedIn új posztelemzést vezet be, amely új szintre emeli a tartalom teljesítményének nyomon követését. Az olyan standard mérőszámokon túl, mint a megtekintések és reakciók, a felhasználók mostantól további adatokat is láthatnak. Megtudhatják például, hogy egy poszt mikor vonzotta a látogatókat a profiljukra, mikor szerzett új követőt, vagy mikor vezetett CTA-kattintáshoz. A felhasználók így pontosabban […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
A romániai e-kereskedelmi piac 2025-ben meghaladja a 8 milliárd eurót
3 perc olvasási idő

A romániai e-kereskedelmi piac 2025-ben meghaladja a 8 milliárd eurót

A MerchantPro bemutatta éves eCommerce Insights 2025 jelentését, amely részletes elemzéssel vizsgálja a romániai e-kereskedelmi piacot. A tanulmány elemzi, hogy az iparág miként bizonyítja ellenálló képességét, miközben bemutatja a fogyasztói szokások alakulását és a kialakulóban lévő digitális kereskedelmi mintákat, amelyek a romániai piaci trendeket alakítják majd.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Google vs AI: Hogyan alakítják át a keresőóriások és a chatbotok a digitális marketinget?
6 perc olvasási idő

Google vs AI: Hogyan alakítják át a keresőóriások és a chatbotok a digitális marketinget?

Az elmúlt két évtizedben a keresőmotorok váltak az információk, termékek és döntések elsődleges kapujává. Az AI chatbotok nem változtatnak ezen a valóságon, de jelentősen előremozdítják azt. A SEMrush adatain alapuló kétéves tanulmány az egyik legátfogóbb képet nyújtja arról, hogyan változik a felhasználók digitális viselkedése, és mit jelent ez a márkák és e-kereskedelmi stratégiájuk számára.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Távvásárlási csalás Európában: Az e-kereskedelem biztonságát fenyegető növekvő veszély
2 perc olvasási idő

Távvásárlási csalás Európában: Az e-kereskedelem biztonságát fenyegető növekvő veszély

A távvásárlási csalások száma ugrásszerűen megnőtt az Egyesült Királyságban, a bűnözők a lopott kártyaadatokat kihasználva jogosulatlan online tranzakciókat hajtanak végre. Ez a riasztó tendencia kritikus veszélyt jelent az európai e-kereskedelmi ágazatra, ami erősebb biztonsági kereteket és fogyasztói oktatási kezdeményezéseket követel.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Hogyan különböznek a határokon átnyúló vásárlási szokások országonként?
3 perc olvasási idő

Hogyan különböznek a határokon átnyúló vásárlási szokások országonként?

Az európai e-kereskedelmi piac érdekes, határokon átnyúló vásárlási szokásokat mutat, ami ellentmond a tipikus online vásárlói magatartásra vonatkozó feltételezéseknek. Az ECDB-adatokon végzett kutatásunk azt mutatja, hogy a főbb európai piacok közötti vásárlási preferenciák sajátos regionális viselkedési formákat hoznak létre, amelyeket az új piacokra belépő kiskereskedőknek meg kell érteniük.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Az EU-díj az ázsiai e-kereskedelmi csomagokat veszi célba
3 perc olvasási idő

Az EU-díj az ázsiai e-kereskedelmi csomagokat veszi célba

Az Európai Bizottság hivatalosan javasolta, hogy az EU-ba érkező olcsó e-kereskedelmi szállítmányokra 2 eurós kezelési díjat vezessenek be. Az új intézkedés a Kínából érkező olcsó import erőteljes növekedésére reagál, és célja, hogy méltányos feltételeket biztosítson az európai eladók számára.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+