1 min. čítanie

Célzás (Targeting)

A targeting, azaz a célzás fogalma a reklámok adott célcsoport számára releváns beállítását jelenti. Ezt a lépést a piaci szegmentáció előzi meg, amelynek célja elemezni a piac szerkezetét, majd követi a positioning, azaz a pozicionálás, amellyel megkülönbözteti magát a márka a konkurenciától.

A targeting, azaz a célzás fogalma a reklámok adott célcsoport számára releváns beállítását jelenti. Ezt a lépést a piaci szegmentáció előzi meg, amelynek célja elemezni a piac szerkezetét, majd követi a positioning, azaz a pozicionálás, amellyel megkülönbözteti magát a márka a konkurenciától. A célzás során figyelembe kell venni néhány tulajdonságot, jellemzőt, mint például az adott szegmens mérete, vagy megfelelően attraktív-e az üzlet szempontjából, és van-e benne potenciál a növekedésre. Ezek alapján dönthetünk arról, hogy az adott piac megfelelő-e, előnyös-e vállalatunk számára.

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
1 min. čítanie

Trust flow

A Trust flow egy olyan mutató, amely a weboldal hietelességéről ad képet. A MajesticSEO.com weboldal egyik eszköze – bizalmi mutatója.

Prečítať článok
1 min. čítanie

Upselling

Az upselling, vagy felülértékesítés egy értékesítési technika, amelynek célja, hogy a vásárlónak, aki hajlandóságot mutat egy adott termék megvásárlására, drágább terméket adjunk el, mint amit előre kiválasztott magának. Kínálhatunk neki magasabb termékkategóriát, ezzel együtt magasabb árat, vagy további szolgáltatásokat, mint például biztosítás vagy ingyenes szállítás. Hasonló technika, mint a cross-selling (keresztértékesítés), amelynél azonban nem feltétlenül […]

Prečítať článok
1 min. čítanie

UX

UX, vagyis a user experience, azaz a felhasználói élmény különböző technikákat és módszereket jelent, amelyeket felhasználói felületek tervezésénél használnak. Vizsgálja azt, hogy a felhasználók mit szeretnének, milyen érzéseik vannak a felületből, milyen a hozzáállásuk a különböző termékekhez, szolgáltatásokhoz. A célja, hogy segítségével úgy alakítsuk ki a weboldalt, hogy a felhasználó elégedett legyen, és megtalálja, amit […]

Prečítať článok