2 perc olvasási idő

Brüsszel vs. alku: az EU kipukkasztja a kínai bevásárlóbuborékot?

Hallottad már a legújabb zümmögést ezekről az olcsó kínai online boltokról? Úgy tűnik, hogy az Európai Bizottság arra készül, hogy csavarkulcsot dobjon a munkájába!

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
Brüsszel vs. alku: az EU kipukkasztja a kínai bevásárlóbuborékot?
Forrás: Depositphotos

Tehát itt van az üzlet: jelenleg, ha valamit rendel az EU-n kívülről, ami 150 euró alatt van, akkor nem fizet vámot. Édes, igaz? Nos, az Európai Bizottság azon gondolkodik, hogy kihúzza a dugót ebből a kis előnyből.

Nem titok, hogy a Shein, a Temu és az AliExpress jelentősen felülmúlta az európai online boltokat, gyakran az európai vállalkozások kárára. Része a titkos szószuknak? A kínai kormány állja az olcsó légi közlekedés számláját.

Csak tavaly 2,3 milliárd olcsó csomag landolt Európa küszöbén. És április? Olyan volt, mintha korán jött volna a karácsony 350 millió csomaggal! De még ne tartsa vissza a lélegzetét a változásokért. A vámosok már a szemgolyójukig dolgoznak.

És ne felejtsük el: Ezek a kínai e-kereskedelmi marketing sztárok már egy ideje forró vízben vannak. A megkérdőjelezhető termékbiztonságtól a hamisításig több problémájuk van, mint egy magazintartónak. Csak a múlt hónapban fogyasztói felügyelők egy csoportja lecsapta Temu-t, mert gyors és laza volt az információkkal, és megkérdőjelezhető értékesítési taktikákat alkalmazott.

Temu válasza? Ó, tudod, a régi „újak vagyunk itt, még mindig tanuljuk a köteleket” rutin. Klasszikus lépés, igaz?

Szóval, csatoljátok be, emberek! Lehet, hogy a piszok olcsó online vásárlás napjai meg vannak számlálva. De hé, a jó oldalon, talán végre láthatunk néhány tisztességes játékot az e-kereskedelmi marketing játékban.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
A német e-kereskedelmi piac jelentős váltás előtt áll, mivel a kínai platformok teret nyernek
3 perc olvasási idő

A német e-kereskedelmi piac jelentős váltás előtt áll, mivel a kínai platformok teret nyernek

Az ECDB (E-commerce Data Base) szerint az európai e-kereskedelmi tájkép drámai változáson megy keresztül, mivel a kínai platformok a piac egyre nagyobb részét foglalják el. Mivel a belföldi e-kereskedelem növekedése Kínában 2023-ra mindössze 3,5%-ra lassul – ami kevesebb, mint a top 10 globális piac legtöbbjének növekedése -, a kínai óriáscégek egyre inkább nyugat felé keresik […]

Olvasás
58% megosztja az e-mailt a kedvezményekért, de védi a közösségi adatokat
3 perc olvasási idő

58% megosztja az e-mailt a kedvezményekért, de védi a közösségi adatokat

A kiskereskedők azt tapasztalják, hogy bár a vásárlók szeretik a kedvezményeket, személyes adataik megosztásakor aggódnak a magánéletük miatt is. A Daemon digitális transzformációs tanácsadó cég nemrégiben készült tanulmánya szerint a promóciós ajánlatok és a kedvezményekért küldött e-mailek továbbra is nagy vonzerővel bírnak a generációk között; az ezredfordulósok 67%-kal vezetnek, őket követik a Baby Boomerek 65%-kal, […]

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+