2 perc olvasási idő

Brüsszel vs. alku: az EU kipukkasztja a kínai bevásárlóbuborékot?

Hallottad már a legújabb zümmögést ezekről az olcsó kínai online boltokról? Úgy tűnik, hogy az Európai Bizottság arra készül, hogy csavarkulcsot dobjon a munkájába!

Brüsszel vs. alku: az EU kipukkasztja a kínai bevásárlóbuborékot?
Forrás: Depositphotos

Tehát itt van az üzlet: jelenleg, ha valamit rendel az EU-n kívülről, ami 150 euró alatt van, akkor nem fizet vámot. Édes, igaz? Nos, az Európai Bizottság azon gondolkodik, hogy kihúzza a dugót ebből a kis előnyből.

Nem titok, hogy a Shein, a Temu és az AliExpress jelentősen felülmúlta az európai online boltokat, gyakran az európai vállalkozások kárára. Része a titkos szószuknak? A kínai kormány állja az olcsó légi közlekedés számláját.

Csak tavaly 2,3 milliárd olcsó csomag landolt Európa küszöbén. És április? Olyan volt, mintha korán jött volna a karácsony 350 millió csomaggal! De még ne tartsa vissza a lélegzetét a változásokért. A vámosok már a szemgolyójukig dolgoznak.

És ne felejtsük el: Ezek a kínai e-kereskedelmi marketing sztárok már egy ideje forró vízben vannak. A megkérdőjelezhető termékbiztonságtól a hamisításig több problémájuk van, mint egy magazintartónak. Csak a múlt hónapban fogyasztói felügyelők egy csoportja lecsapta Temu-t, mert gyors és laza volt az információkkal, és megkérdőjelezhető értékesítési taktikákat alkalmazott.

Temu válasza? Ó, tudod, a régi „újak vagyunk itt, még mindig tanuljuk a köteleket” rutin. Klasszikus lépés, igaz?

Szóval, csatoljátok be, emberek! Lehet, hogy a piszok olcsó online vásárlás napjai meg vannak számlálva. De hé, a jó oldalon, talán végre láthatunk néhány tisztességes játékot az e-kereskedelmi marketing játékban.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Az Egyesült Királyság kkv-i márkaépítő hirdetési stratégiákkal virágoznak
2 perc olvasási idő

Az Egyesült Királyság kkv-i márkaépítő hirdetési stratégiákkal virágoznak

A legfrissebb adatok feltűnő tendenciát mutatnak az Egyesült Királyság kis- és középvállalkozásai (kkv-k) körében: többségük profitál hirdetési és márkaépítési stratégiáiból. Az Amazon Ads tanulmánya azt mutatja, hogy a kkv-k 86% -a a jelenlegi hirdetési megközelítéseiknek tulajdonítja az új ügyfelek sikeres vonzását és a márka ismertségének növelését az elmúlt évben.

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+