1 min. čítanie

Breadcrumb navigation

A breadcrumb navigation, magyarul webmorzsa (webmorzsa navigáció) egy olyan eszköz, amely segítségül szolgál a felhasználónak eligazodni a weboldalon, vagy egyéb programokban, dokumentumokban. Tekinthető a tényezők egyikének, amelyek befolyásolják a keresőoptimalizálást.

A breadcrumb navigation, magyarul webmorzsa (webmorzsa navigáció) egy olyan eszköz, amely segítségül szolgál a felhasználónak eligazodni a weboldalon, vagy egyéb programokban, dokumentumokban. Tekinthető a tényezők egyikének, amelyek befolyásolják a keresőoptimalizálást. Navigája a felhasználót a korábban meglátogatott oldalakra, és segít tájékozódni az adott oldalon. A kifejezés a Jancsi és Juliska című mesére vezethető vissza, ahol a két főszereplő morzsákkal jelölte a hazafelé vezető utat. Az oldalakon háromfelé navigációt találhatunk, első az utat mutatja, amelyen keresztül eljutottunk az aktuális oldalhoz, a másik a helyet, ahol látható, hogy az oldal hol helyezkedik el a web hierarchiájában, harmadik pedig az attribútum, amely olyan információkkal lát el, amelyek mutatják az irányt az adott oldalra.

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
1 min. čítanie

Trust flow

A Trust flow egy olyan mutató, amely a weboldal hietelességéről ad képet. A MajesticSEO.com weboldal egyik eszköze – bizalmi mutatója.

Prečítať článok
1 min. čítanie

Upselling

Az upselling, vagy felülértékesítés egy értékesítési technika, amelynek célja, hogy a vásárlónak, aki hajlandóságot mutat egy adott termék megvásárlására, drágább terméket adjunk el, mint amit előre kiválasztott magának. Kínálhatunk neki magasabb termékkategóriát, ezzel együtt magasabb árat, vagy további szolgáltatásokat, mint például biztosítás vagy ingyenes szállítás. Hasonló technika, mint a cross-selling (keresztértékesítés), amelynél azonban nem feltétlenül […]

Prečítať článok
1 min. čítanie

UX

UX, vagyis a user experience, azaz a felhasználói élmény különböző technikákat és módszereket jelent, amelyeket felhasználói felületek tervezésénél használnak. Vizsgálja azt, hogy a felhasználók mit szeretnének, milyen érzéseik vannak a felületből, milyen a hozzáállásuk a különböző termékekhez, szolgáltatásokhoz. A célja, hogy segítségével úgy alakítsuk ki a weboldalt, hogy a felhasználó elégedett legyen, és megtalálja, amit […]

Prečítať článok