Brandingnek nevezzük azt a folyamatot, amelynek célja egy márkáról, azaz brandről alkotott pozitív kép megalkotása az ügyfelek és felhasználók szemében. Több stratégiából áll, például rövid, könnyen megjegyezhető megnevezés kitalálása, az ügyfelek számára könnyen megjegyezhető logó létrehozása, a márkára jellemző szlogen megalkotása. Ezek közé a tevékenységek közé tartozik például a márkánk kiemelése a konkurens márkák közül, valamint az alapértékek meghatározása, amely megkülönbözteti a többi márkától. A brandet leginkább az határolja el a többi márkától, hogy a termék bizonyos jelképévé válnak, vagy egyértelmű, hogy milyen értékeet képviselnek, és ezért nagyon egyszerű megkülönböztetni a konkurens márkáktól.
Trust flow
A Trust flow egy olyan mutató, amely a weboldal hietelességéről ad képet. A MajesticSEO.com weboldal egyik eszköze – bizalmi mutatója.