1 min. čítanie

Brand

Brand, magyarul márka, egy speciális elnevezés, jelkép vagy logó, amely a piacon megkülönbözteti egymástól a konkurenseket. Eltérő formákkal próbálják megkülönböztetni magukat egymástól a piacon.

Brand, magyarul márka, egy speciális elnevezés, jelkép vagy logó, amely a piacon megkülönbözteti egymástól a konkurenseket. Eltérő formákkal próbálják megkülönböztetni magukat egymástól a piacon. A márka hatékony és minőségi kihasználása segítheti az értékesítés növelését. A vállalatok különböző stratégiákat használnak márkájuk építésére, amelyek a vállalkozás különböző aspektusait is érinti. Függetlenül attól, hogy a vállalat saját nevéről vagy termékeiről van szó, megpróbálják úgy létrehozni, hogy könnyen megkülönböztethetők legyenek. A könnyű megkülönböztetés révén nagyon egyszerűen kommunikálnak, és nagy érzelmi befolyásoltsággal rendelkeznek, amellyel felhívják magukra a felhasználók vagy a média figyelmét. Napjainkban a márkáknak nagy befolyásuk van, ezért akár gazdasági is politikiai szimbólumokká is válhatnak.

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
1 min. čítanie

Trust flow

A Trust flow egy olyan mutató, amely a weboldal hietelességéről ad képet. A MajesticSEO.com weboldal egyik eszköze – bizalmi mutatója.

Prečítať článok
1 min. čítanie

Upselling

Az upselling, vagy felülértékesítés egy értékesítési technika, amelynek célja, hogy a vásárlónak, aki hajlandóságot mutat egy adott termék megvásárlására, drágább terméket adjunk el, mint amit előre kiválasztott magának. Kínálhatunk neki magasabb termékkategóriát, ezzel együtt magasabb árat, vagy további szolgáltatásokat, mint például biztosítás vagy ingyenes szállítás. Hasonló technika, mint a cross-selling (keresztértékesítés), amelynél azonban nem feltétlenül […]

Prečítať článok
1 min. čítanie

UX

UX, vagyis a user experience, azaz a felhasználói élmény különböző technikákat és módszereket jelent, amelyeket felhasználói felületek tervezésénél használnak. Vizsgálja azt, hogy a felhasználók mit szeretnének, milyen érzéseik vannak a felületből, milyen a hozzáállásuk a különböző termékekhez, szolgáltatásokhoz. A célja, hogy segítségével úgy alakítsuk ki a weboldalt, hogy a felhasználó elégedett legyen, és megtalálja, amit […]

Prečítať článok