Brand, magyarul márka, egy speciális elnevezés, jelkép vagy logó, amely a piacon megkülönbözteti egymástól a konkurenseket. Eltérő formákkal próbálják megkülönböztetni magukat egymástól a piacon. A márka hatékony és minőségi kihasználása segítheti az értékesítés növelését. A vállalatok különböző stratégiákat használnak márkájuk építésére, amelyek a vállalkozás különböző aspektusait is érinti. Függetlenül attól, hogy a vállalat saját nevéről vagy termékeiről van szó, megpróbálják úgy létrehozni, hogy könnyen megkülönböztethetők legyenek. A könnyű megkülönböztetés révén nagyon egyszerűen kommunikálnak, és nagy érzelmi befolyásoltsággal rendelkeznek, amellyel felhívják magukra a felhasználók vagy a média figyelmét. Napjainkban a márkáknak nagy befolyásuk van, ezért akár gazdasági is politikiai szimbólumokká is válhatnak.
Trust flow
A Trust flow egy olyan mutató, amely a weboldal hietelességéről ad képet. A MajesticSEO.com weboldal egyik eszköze – bizalmi mutatója.