3 perc olvasási idő

Betekintés a Z generációs vásárlási viselkedésbe

A SheerID legutóbbi kutatása a Z generációs fogyasztók vásárlási preferenciáira és gazdasági hangulatára összpontosított az Egyesült Államokban és az Egyesült Királyságban. Íme a legfontosabb pontok:

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
Betekintés a Z generációs vásárlási viselkedésbe

A gazdasági megfontolások dominálnak a kiadásokban

2023-ban az amerikai gazdaság 2,5%-kal nőtt, az infláció pedig 3,4%-ra csökkent. A javuló gazdaságról szóló jelentések ellenére a Z generációs fogyasztók mindössze 30% -a optimista az előző évhez képest. Az óvatosság még hangsúlyosabb Európában, ahol a gazdaság szinte nulla növekedést tapasztal. Az Egyesült Királyság Z generációja 25% -kal pesszimistább, mint Amerikában.

„Ez megmagyarázza, hogy a TikTok miért van tele a „hangos költségvetésről” szóló videókkal, ahol az emberek nyíltan beszélnek pénzterveikről és erőfeszítéseikről, hogy kevesebbet költsenek. Ez a tendencia oda vezet, hogy a Z generáció közel egyharmada megpróbál pénzt megtakarítani, olcsóbb dolgokat és kevesebb felesleges dolgot vásárolni.”

A Z generációs válaszadók 36% -a azt mondja, hogy kevesebbet költ. Különösen az olyan kategóriák érintik őket, mint az elvihető ételek, a játékok, az elektronika és az online hírek. A Z generációs főiskolai hallgatók körében a hangulat még rosszabb, 45% pesszimista a gazdaság jövőjét illetően, és 77% küzd azzal, hogy költségvetését ezen aggodalmak figyelembevételével módosítsa.

Hogyan lehet bevonni a Z generációt?

Az Instagram, a TikTok és a Snapchat kulcsszerepet játszik az új márkák bevezetésében. A válaszadók 68% -a azt mondta, hogy a közösségi média a márka felfedezésének fő forrása. A barátok és a család ajánlásai szintén jelentős hatással vannak.

Az exkluzív ajánlatok jelentős tényezőnek bizonyultak a Z generáció figyelmének felkeltésében. A főiskolai hallgatók akár 91% -a vásárlás előtt kedvezményeket keres. Ezenkívül az exkluzív ajánlatok hatékonyabbnak bizonyultak, mint más taktikák. Ezek közé tartozik például a Buy Now Pay Later (BNPL) vagy a meghosszabbított visszatérési időszak.

Az exkluzív kedvezmények nemcsak a vásárlási magatartást, hanem a márkahűséget is ösztönzik. A válaszadók jelentős része azt mondta, hogy exkluzív ajánlatért váltana egy másik márkára, vagy kedvezményért cserébe feliratkozna egy hűségprogramra.

Az ingyenes ajándékokat és az ingyenes szállítást azonosították a legvonzóbb exkluzív ajánlatokként, amelyeket a vásárlási kedvezmények követtek. Meglepő módon az e-mail vált az ajánlatok küldésének preferált kommunikációs csatornájává, amelyet szorosan követtek a szöveges üzenetek.

Az elviteles/kiszállítási megrendelések az első helyen álltak azon termékkategóriák között, amelyeket a Z generáció kedvezménnyel vásárolna. Ezt követte a ruházat, a kozmetika/testápolás, a játékok és az elektronika. A legkevésbé népszerű választás az online hírek voltak, jelezve, hogy a Z generáció előnyben részesíti az ingyenes információforrásokat.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
TikTok keresési hirdetési kampány: Növelje e-kereskedelmi értékesítését
3 perc olvasási idő

TikTok keresési hirdetési kampány: Növelje e-kereskedelmi értékesítését

A TikTok egy új TikTok Search Ads Campaign funkció elindításával bővíti hirdetési lehetőségeit. Célja, hogy elérje azokat a felhasználókat, akik nagy valószínűséggel vásárolnak a TikTok alkalmazás keresési eredményein keresztül. Az emberek egyre inkább a közösségi platformokat használják termékek keresésére a hagyományos keresőmotorok helyett. A TikTok lehetővé kívánja tenni a hirdetők számára, hogy pontosan akkor célozzák […]

Olvasás
Az élő vásárlás Németországban lassan elfogadottá válik
2 perc olvasási idő

Az élő vásárlás Németországban lassan elfogadottá válik

Az ECC Köln közelmúltbeli trendfelmérése azt mutatja, hogy Németországban az élő vásárlás , más néven „in-stream vásárlás” egyre elismertebb. Tízből hat német fogyasztó már érti a koncepciót, ami megduplázta a három évvel ezelőtti tudatossági szintet. Az élő vásárlás elfogadási aránya azonban Németországban továbbra is alacsony.

Olvasás
Az OpenAI bevétele 1700% -kal emelkedik a 7 milliárd dolláros adománygyűjtés közepette
3 perc olvasási idő

Az OpenAI bevétele 1700% -kal emelkedik a 7 milliárd dolláros adománygyűjtés közepette

A havi bevétel 2023 eleje óta bekövetkezett 1700%-os növekedésével az OpenAI igazi sikertörténettel büszkélkedhet. A generatív AI hullámát ügyesen meglovagolva a kaliforniai startup biztosítja, hogy pénzügyei kiváló állapotban vannak, és előkészíti a talajt egy jelentős adománygyűjtő kör biztosítására. Az OpenAI arra készül, hogy új finanszírozási körben szerezzen forrásokat, és a New York Times által vizsgált […]

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+