1 min. čítanie

B2C

A B2C (Business to customer) azt jelöli, amikor a vállalkozás magánszemélynek értékesít, vagyis azt a marketingmodellt nevezzük így, ahol a vállalkozó és az ügyfél (azaz a végfelhasználó) üzleti kapcsolatából áll. Ez a fogalom gyakran az online területen való kereskedést jelöli.

A B2C (Business to customer) azt jelöli, amikor a vállalkozás magánszemélynek értékesít, vagyis azt a marketingmodellt nevezzük így, ahol a vállalkozó és az ügyfél (azaz a végfelhasználó) üzleti kapcsolatából áll. Ez a fogalom gyakran az online területen való kereskedést jelöli. Az egyik leggyakoribb és legnépszerűbb internetes marketingmodell.

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
1 min. čítanie

Trust flow

A Trust flow egy olyan mutató, amely a weboldal hietelességéről ad képet. A MajesticSEO.com weboldal egyik eszköze – bizalmi mutatója.

Prečítať článok
1 min. čítanie

Upselling

Az upselling, vagy felülértékesítés egy értékesítési technika, amelynek célja, hogy a vásárlónak, aki hajlandóságot mutat egy adott termék megvásárlására, drágább terméket adjunk el, mint amit előre kiválasztott magának. Kínálhatunk neki magasabb termékkategóriát, ezzel együtt magasabb árat, vagy további szolgáltatásokat, mint például biztosítás vagy ingyenes szállítás. Hasonló technika, mint a cross-selling (keresztértékesítés), amelynél azonban nem feltétlenül […]

Prečítať článok
1 min. čítanie

UX

UX, vagyis a user experience, azaz a felhasználói élmény különböző technikákat és módszereket jelent, amelyeket felhasználói felületek tervezésénél használnak. Vizsgálja azt, hogy a felhasználók mit szeretnének, milyen érzéseik vannak a felületből, milyen a hozzáállásuk a különböző termékekhez, szolgáltatásokhoz. A célja, hogy segítségével úgy alakítsuk ki a weboldalt, hogy a felhasználó elégedett legyen, és megtalálja, amit […]

Prečítať článok