3 perc olvasási idő

Az üzleten belüli digitális média átalakítja a vásárlási élményt

Az eMarketer and Placer.ai új jelentése betekintést nyújt a kiskereskedelem növekvő trendjébe - a bolti digitális média növekedésébe. A fogyasztók egyre inkább közvetlenül a fizikai üzletekben lépnek kapcsolatba a digitális médiával. Ez az üzleten belüli digitális média lehetőség új módot kínál a vásárlókkal való kapcsolattartásra a fizikai üzletekben, ahol az Egyesült Államokban a kiskereskedelmi értékesítés több mint 80% -a még mindig zajlik. Bár 2024-ben a bolti digitális média a teljes kiskereskedelmi médiakiadás kevesebb mint 1%-át teszi ki, az ezen a területen megvalósuló beruházások várhatóan gyorsan növekedni fognak.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
Az üzleten belüli digitális média átalakítja a vásárlási élményt
Forrás: Depositphotos

Az üzleten belüli digitális média növeli a fogyasztók elkötelezettségét

Az USA-ban a fogyasztók több mint 74% -a találkozott digitális formátumokkal a fizikai üzletekben, például televízió-képernyőkkel, hűtött vitrinekkel és pénztárakkal. A fiatalabb generációk, különösen a Z generáció, nagyobb valószínűséggel lépnek kapcsolatba ezekkel a formátumokkal, míg a baby boomerek kevésbé ismerik őket.

A fogyasztók nem csak ezeket a médiákat veszik észre – 61,6% számolt be arról, hogy olyan terméket vásárolt, amelyet ilyen módon mutattak be az üzletben. 66% -uk azonnal vásárolt. A digitális feliratok azonnali fogyasztói döntésekre ösztönöznek, így hatékony eszközt kínálnak a kiskereskedők és a márkák számára.

Megnövekedett kiadások és bolti látogatások

A fogyasztók közel 66%-a állítja, hogy az üzletekben a digitális formátumok befolyásolják kiadásaikat. Sokan hajlandóak többet költeni, vagy üzleteket választani ezen formátumok elérhetősége alapján. A városi területeken élő vásárlók különösen pozitívan reagálnak ezekre a formátumokra, többet költenek, és gyakrabban látogatják a digitális feliratokkal ellátott üzleteket.

Nearly 66% of consumers claim that digital formats in shops influence their spending. Many are willing to spend more or choose shops based on the availability of these formats. Customers from urban areas respond particularly positively to these formats, spending more and visiting shops with digital signage more frequently.

Source: Emarketer

Generációs és demográfiai trendek

Az Y generáció és az X generáció reagál a legpozitívabban a boltok digitális formátumaira, jelentősen növelve a kiadásokat és a márka elkötelezettségét. A baby boomerek alacsonyabb elkötelezettséget mutatnak, de ha a digitális média befolyásolja az üzletben, akkor nagy valószínűséggel azonnal vásárolnak.

Ezenkívül a városi és magasabb jövedelmű ügyfelek nagyobb valószínűséggel lépnek kapcsolatba a digitális médián keresztül népszerűsített termékekkel és vásárolnak a kiskereskedelemben. A jövedelem és a helyszín befolyásolja a fogyasztói magatartást.

In-store digital media boosts retail engagement. 74% of US shoppers interact, driving sales. Discover its impact on modern shopping.

Source: Emarketer

Hosszú távon felmelegszik a digitális média a fizikai üzletekben?

A kiskereskedelmi média kiadásai várhatóan 46,5% -kal nőnek 2025-ben, elérve az 540 millió dollárt. Bár még mindig a korai szakaszban vagyunk, egyértelmű, hogy a fizikai üzletek a média interakcióinak terévé is válnak.

A digitális formátumok egyre gyakoribbak az üzletekben. A márkáknak így egyedülálló lehetőségük van arra, hogy közvetlenül az értékesítés helyén befolyásolják a vásárlási döntéseket.

A digitális média integrálása a fizikai üzletekbe a szélesebb körű omnichannel stratégiákba kulcsfontosságú lesz a fogyasztók figyelmének megragadásához online és offline egyaránt. Ez a formátum javíthatja az ügyfélutat, növelheti a bevételt és alakíthatja a vásárlás jövőjét.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Költségmegtakarítás #1 Mérőszám: Hogyan mérik a vállalatok az AI automatizálás sikerét
2 perc olvasási idő

Költségmegtakarítás #1 Mérőszám: Hogyan mérik a vállalatok az AI automatizálás sikerét

A TikTok és a NewtonX új kutatása megmutatja, hogy a vállalkozások hogyan használják az AI-automatizálást a marketingben és az értékesítésben. A vezetők 90%-a úgy gondolja, hogy az AI automatizálása elősegíti vállalatuk növekedését. A beruházások gyorsan emelkednek, és mindenki várja az eredményeket.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Mi ösztönzi a mai termékvisszaküldéssel való elégedettséget
4 perc olvasási idő

Mi ösztönzi a mai termékvisszaküldéssel való elégedettséget

Évekig az egyszerű visszaküldés volt a nagyszerű ügyfélszolgálat jellemzője – gyors visszatérítés, nincs kérdés, nincs gond. De ez változik. A visszaküldés ma már a vásárlók és a márkák közötti bizalom próbája. A nemzetközi adatok azt mutatják, hogy miközben a visszaküldési arányok csökkennek, az ügyfelek egyre érzékenyebbek a folyamatra, mint egy évvel ezelőtt.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge