3 perc olvasási idő

Az üzleten belüli digitális média átalakítja a vásárlási élményt

Az eMarketer and Placer.ai új jelentése betekintést nyújt a kiskereskedelem növekvő trendjébe - a bolti digitális média növekedésébe. A fogyasztók egyre inkább közvetlenül a fizikai üzletekben lépnek kapcsolatba a digitális médiával. Ez az üzleten belüli digitális média lehetőség új módot kínál a vásárlókkal való kapcsolattartásra a fizikai üzletekben, ahol az Egyesült Államokban a kiskereskedelmi értékesítés több mint 80% -a még mindig zajlik. Bár 2024-ben a bolti digitális média a teljes kiskereskedelmi médiakiadás kevesebb mint 1%-át teszi ki, az ezen a területen megvalósuló beruházások várhatóan gyorsan növekedni fognak.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
Az üzleten belüli digitális média átalakítja a vásárlási élményt
Forrás: Depositphotos

Az üzleten belüli digitális média növeli a fogyasztók elkötelezettségét

Az USA-ban a fogyasztók több mint 74% -a találkozott digitális formátumokkal a fizikai üzletekben, például televízió-képernyőkkel, hűtött vitrinekkel és pénztárakkal. A fiatalabb generációk, különösen a Z generáció, nagyobb valószínűséggel lépnek kapcsolatba ezekkel a formátumokkal, míg a baby boomerek kevésbé ismerik őket.

A fogyasztók nem csak ezeket a médiákat veszik észre – 61,6% számolt be arról, hogy olyan terméket vásárolt, amelyet ilyen módon mutattak be az üzletben. 66% -uk azonnal vásárolt. A digitális feliratok azonnali fogyasztói döntésekre ösztönöznek, így hatékony eszközt kínálnak a kiskereskedők és a márkák számára.

Megnövekedett kiadások és bolti látogatások

A fogyasztók közel 66%-a állítja, hogy az üzletekben a digitális formátumok befolyásolják kiadásaikat. Sokan hajlandóak többet költeni, vagy üzleteket választani ezen formátumok elérhetősége alapján. A városi területeken élő vásárlók különösen pozitívan reagálnak ezekre a formátumokra, többet költenek, és gyakrabban látogatják a digitális feliratokkal ellátott üzleteket.

Nearly 66% of consumers claim that digital formats in shops influence their spending. Many are willing to spend more or choose shops based on the availability of these formats. Customers from urban areas respond particularly positively to these formats, spending more and visiting shops with digital signage more frequently.

Source: Emarketer

Generációs és demográfiai trendek

Az Y generáció és az X generáció reagál a legpozitívabban a boltok digitális formátumaira, jelentősen növelve a kiadásokat és a márka elkötelezettségét. A baby boomerek alacsonyabb elkötelezettséget mutatnak, de ha a digitális média befolyásolja az üzletben, akkor nagy valószínűséggel azonnal vásárolnak.

Ezenkívül a városi és magasabb jövedelmű ügyfelek nagyobb valószínűséggel lépnek kapcsolatba a digitális médián keresztül népszerűsített termékekkel és vásárolnak a kiskereskedelemben. A jövedelem és a helyszín befolyásolja a fogyasztói magatartást.

In-store digital media boosts retail engagement. 74% of US shoppers interact, driving sales. Discover its impact on modern shopping.

Source: Emarketer

Hosszú távon felmelegszik a digitális média a fizikai üzletekben?

A kiskereskedelmi média kiadásai várhatóan 46,5% -kal nőnek 2025-ben, elérve az 540 millió dollárt. Bár még mindig a korai szakaszban vagyunk, egyértelmű, hogy a fizikai üzletek a média interakcióinak terévé is válnak.

A digitális formátumok egyre gyakoribbak az üzletekben. A márkáknak így egyedülálló lehetőségük van arra, hogy közvetlenül az értékesítés helyén befolyásolják a vásárlási döntéseket.

A digitális média integrálása a fizikai üzletekbe a szélesebb körű omnichannel stratégiákba kulcsfontosságú lesz a fogyasztók figyelmének megragadásához online és offline egyaránt. Ez a formátum javíthatja az ügyfélutat, növelheti a bevételt és alakíthatja a vásárlás jövőjét.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
A Shein 48%-os növekedéssel veri Európa legnagyobb divatcégeit, míg az Asos csökken
3 perc olvasási idő

A Shein 48%-os növekedéssel veri Európa legnagyobb divatcégeit, míg az Asos csökken

Az új adatok hatalmas szakadékot mutatnak az európai divatkiskereskedelemben. A Shein eladásai éves szinten 31,6%-kal nőttek, és csak decemberben 48%-ot értek el. Eközben az olyan bevált márkák, mint a H&M stagnáltak, az ASOS pedig 16,2%-kal zuhant. A számokból kiderül, mely márkák nyernek az európai vásárlókért folytatott harcban.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Az EU az olcsó online importot veszi célba: Napi 12 millió csomagot érintenek az új szabályok
3 perc olvasási idő

Az EU az olcsó online importot veszi célba: Napi 12 millió csomagot érintenek az új szabályok

Naponta 12 millió kis csomag érkezik Európába nem uniós online áruházakból. A legtöbbjüket szándékosan alulértékelik, hogy kikerüljék az adókat, és sokuk nem biztonságos termékeket tartalmaz. Az Európai Parlament most új szabályokkal akarja megváltoztatni a játékot, amelyek átformálhatják az online vásárlás módját.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Bye Bye E-kereskedelem? 2030-ra 70%-a a TikTok-on fog vásárolni
3 perc olvasási idő

Bye Bye E-kereskedelem? 2030-ra 70%-a a TikTok-on fog vásárolni

A számok megdöbbentőek. Egy világszerte 24 000 vásárló körében végzett új tanulmány szerint 2030-ra a vásárlók 70%-a a közösségi médián keresztül fogja a legtöbbet vásárolni. Ez azt jelenti, hogy a ma domináló Amazon típusú e-kereskedelmi oldalak öt éven belül relikviává válhatnak. A közösségi vásárlás forradalma nem jön – már itt van.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU