
Az üzleten belüli digitális média növeli a fogyasztók elkötelezettségét
Az USA-ban a fogyasztók több mint 74% -a találkozott digitális formátumokkal a fizikai üzletekben, például televízió-képernyőkkel, hűtött vitrinekkel és pénztárakkal. A fiatalabb generációk, különösen a Z generáció, nagyobb valószínűséggel lépnek kapcsolatba ezekkel a formátumokkal, míg a baby boomerek kevésbé ismerik őket.
A fogyasztók nem csak ezeket a médiákat veszik észre – 61,6% számolt be arról, hogy olyan terméket vásárolt, amelyet ilyen módon mutattak be az üzletben. 66% -uk azonnal vásárolt. A digitális feliratok azonnali fogyasztói döntésekre ösztönöznek, így hatékony eszközt kínálnak a kiskereskedők és a márkák számára.
Megnövekedett kiadások és bolti látogatások
A fogyasztók közel 66%-a állítja, hogy az üzletekben a digitális formátumok befolyásolják kiadásaikat. Sokan hajlandóak többet költeni, vagy üzleteket választani ezen formátumok elérhetősége alapján. A városi területeken élő vásárlók különösen pozitívan reagálnak ezekre a formátumokra, többet költenek, és gyakrabban látogatják a digitális feliratokkal ellátott üzleteket.

Source: Emarketer
Generációs és demográfiai trendek
Az Y generáció és az X generáció reagál a legpozitívabban a boltok digitális formátumaira, jelentősen növelve a kiadásokat és a márka elkötelezettségét. A baby boomerek alacsonyabb elkötelezettséget mutatnak, de ha a digitális média befolyásolja az üzletben, akkor nagy valószínűséggel azonnal vásárolnak.
Ezenkívül a városi és magasabb jövedelmű ügyfelek nagyobb valószínűséggel lépnek kapcsolatba a digitális médián keresztül népszerűsített termékekkel és vásárolnak a kiskereskedelemben. A jövedelem és a helyszín befolyásolja a fogyasztói magatartást.

Source: Emarketer
Hosszú távon felmelegszik a digitális média a fizikai üzletekben?
A kiskereskedelmi média kiadásai várhatóan 46,5% -kal nőnek 2025-ben, elérve az 540 millió dollárt. Bár még mindig a korai szakaszban vagyunk, egyértelmű, hogy a fizikai üzletek a média interakcióinak terévé is válnak.
A digitális formátumok egyre gyakoribbak az üzletekben. A márkáknak így egyedülálló lehetőségük van arra, hogy közvetlenül az értékesítés helyén befolyásolják a vásárlási döntéseket.
A digitális média integrálása a fizikai üzletekbe a szélesebb körű omnichannel stratégiákba kulcsfontosságú lesz a fogyasztók figyelmének megragadásához online és offline egyaránt. Ez a formátum javíthatja az ügyfélutat, növelheti a bevételt és alakíthatja a vásárlás jövőjét.