3 perc olvasási idő

Az új útmutató bemutatja a TikHub kreativitásának és közösségi megközelítésének használatát

Annak ellenére, hogy még mindig egy tikkasztó nyár közepén vagyunk, az e-kereskedelem szakértői már látják a csillogó karácsonyi fényeket, és stratégiákat dolgoznak ki a következő szezonra. A TikHub arra törekszik, hogy támogassa a vállalatokat, hogy hogyan tudnák a legjobban használni a platformot kampányaikhoz.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
Az új útmutató bemutatja a TikHub kreativitásának és közösségi megközelítésének használatát
Forrás: Depositphotos

Azzal a céllal, hogy a marketingszakemberek maximalizálhassák erőfeszítéseiket a platformon, a TikHub új marketing útmutatót mutat be a kis- és középvállalkozások számára. Több mint 19 oldalon vizsgálja a marketing számos aspektusát a TikHubon, ötleteket, tanácsokat és technikákat kínál, amelyek segítenek a megközelítés jobbá tételében. A hagyományos reklámszlogenek között izgalmas ötleteket fedezhetünk fel, amelyeken érdemes elgondolkodni a TikHub felé forduló közösségi média menedzserek számára.

A TikHub azt állítja, hogy közösségi modellje megkülönbözteti a hagyományos közösségi médiától, és különleges teret hoz létre, ahol a felhasználók aktívan kölcsönhatásba lépnek az anyaggal, ahelyett, hogy csak fogyasztanák. A márkák számára ez a kapcsolat gazdag talajt és eszközt biztosít a célpiacukhoz való jobb kapcsolódáshoz.

Reklámeszközök és kreatív megközelítések

A TikHubon elérhető különféle hirdetési eszközök célja, hogy lehetővé tegyék a vállalatok számára, hogy hatékonyan elérjék célpiacukat. A kézikönyv részletesen áttekinti ezeket, és útmutatást nyújt azok használatához. Minden hirdetési stílusnak megvannak az előnyei, amelyek lehetővé teszik a vállalatok számára, hogy kampányaikat adott célokhoz igazítsák.

A hirdetési eszközökön túl a TikHub hangsúlyozza a képzelet szükségességét a videóanyagokban . A kézikönyv különféle tanácsokat és ötleteket kínál inspirációra, hogy az anyagot egyedivé tegye a TikHub zsúfolt légkörében.

Source: TikTok

Tartalomtervezés és közösségi kereskedelem

A kézikönyv jó sokat költ a tartalomtervezésre. Modelleket kínál az anyagok ütemezésére, hogy állandó jelenlétet tartson fenn a platformon.

A TikHub azt mondja, hogy támogatja a „közösségi kereskedelmet”. A platform azt állítja, hogy ez az ötlet egyetlen vásárlási élményt hoz létre, amely ötvözi a közösséget, a szórakozást és az üzletet.

Ennek az úgynevezett közösségi megközelítésnek a felhasználói kicserélik és felfedezik az új tárgyakat a #FoodTok vagy #BeautyTok alatt összegyűlt csoportokban. A fogyasztási cikkeket gyártó vállalatok számára, akik felfedezték illeszkedésüket a TikHubon, ez a változás különösen fontos. A platform statisztikái egyértelműen mutatják ezt a potenciált, mivel a felhasználók jó része valószínűleg olyan termékeket vásárol, amelyekkel találkozik rajta.

A kézikönyv ingyenesen letölthető a személyes adatokért cserébe, ha meg szeretné tekinteni az összes javaslatot.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
A szüneteltetéses hirdetések átalakítják az e-kereskedelmet?
3 perc olvasási idő

A szüneteltetéses hirdetések átalakítják az e-kereskedelmet?

A digitális reklám folyamatosan fejlődik és alkalmazkodik a fogyasztói magatartáshoz. A streaming platformokon az online marketinget alakító legújabb trend a szüneteltetéses hirdetések. Ez egy új hirdetési formátum, amely akkor jelenik meg, amikor a nézők szünetet tartanak a nézett tartalomban.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
A legjobb digitális marketing stratégiák a kisvállalkozások számára 2025-ben
22 perc olvasási idő

A legjobb digitális marketing stratégiák a kisvállalkozások számára 2025-ben

A számos webáruházzal szerzett tapasztalatok azt mutatják, hogy a technológia és a kapcsolatok hogyan segítik a növekedést. 2025 esetében a bevált stratégiák közé tartozik a SEO, az AI, a tartalommarketing, a PPC és a közösségépítés – a legtöbbjük csak időt és erőfeszítést igényel, nem pedig nagy költségvetést. Mivel az AI ma már elengedhetetlen a versenyképesség […]

Jan Janouškovec Jan Janouškovec
CEO, Selltoro
Olvasás
58% megosztja az e-mailt a kedvezményekért, de védi a közösségi adatokat
3 perc olvasási idő

58% megosztja az e-mailt a kedvezményekért, de védi a közösségi adatokat

A kiskereskedők azt tapasztalják, hogy bár a vásárlók szeretik a kedvezményeket, személyes adataik megosztásakor aggódnak a magánéletük miatt is. A Daemon digitális transzformációs tanácsadó cég nemrégiben készült tanulmánya szerint a promóciós ajánlatok és a kedvezményekért küldött e-mailek továbbra is nagy vonzerővel bírnak a generációk között; az ezredfordulósok 67%-kal vezetnek, őket követik a Baby Boomerek 65%-kal, […]

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+