2 perc olvasási idő

Az Instagram nyilvánosságra hozza a 2025-re vonatkozó stratégiai prioritásokat

A Meta-szintű irányelvek változásai és az elfogadható beszéd körüli heves viták után az Instagram stratégiai prioritásokat mutat be. Adam Mosseri vezérigazgató felvázolja a platform 2025-re vonatkozó ambiciózus vízióját, amely nagymértékben az új kreatív eszközökre és a jobb felhasználói kapcsolatokra összpontosít.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
Az Instagram nyilvánosságra hozza a 2025-re vonatkozó stratégiai prioritásokat
Forrás: Depositphotos

A kreatív eszközök fejlesztése az AI segítségével

A platform ígéretet tett arra, hogy jelentősen megváltoztatja eszközeit a kreativitás szempontjából.

„Az Instagramot valóban arra az ötletre alapozták, hogy bárki megoszthasson valami kreatívat, amit büszkén oszt meg, és ezért ezt szeretnénk megduplázni azzal, hogy biztosítjuk, hogy a kreatív eszközeink mindenhol a legjobbak legyenek, ami jelenleg nem így van” – mondja Mosseri

. Kiemeli, hogy az AI-technológiák javítani fogják a jelenlegi eszközeiket, hogy segítsék az alkotókat a magasabb kaliberű tartalmak előállításában. Az Instagram tavaly áprilisban kezdte előnyben részesíteni a kisebb alkotókat a tartalomaggregátorokkal szemben, amit jelentős algoritmikus változások követtek.

Az üzenetküldés a tartalommegosztás elsődleges módjaként jelenik meg

A második lényeges pillér a felhasználói kommunikáció. Meglepő módon a platform fő csatornája a tartalom megosztására most az üzenetküldés. Ez a kutatás megváltoztatja a hagyományos sikerességi mérőszámok megítélését; a közvetlen kommunikáció fontosabbá válik, mint a like-ok és a követők.

„A barátokkal való kapcsolat szempontjából megduplázzuk az üzenetküldést, ami egyébként ma az emberek elsődleges megosztási módja az Instagramon, még akkor is, ha sokan nem így gondolnak ránk” – mondta Mosseri a platform üzenetküldésre helyezett hangsúlyára utalva.

Érdekes, hogy az Instagram feedjeiben található tartalmak több mint fele AI-ajánlásokból származik, különösen a Reels formátumból, tekintettel a Meta elfogadható beszédre és tényellenőrzésre vonatkozó irányelveinek közelmúltbeli változásaira. Mosseri szerint a platform újszerű interakciós módokat kíván kipróbálni a felhasználók számára.

Zobrazit příspěvek na Instagramu

Příspěvek sdílený Adam Mosseri (@mosseri)

A tartalom sikertényezői a felhasználói viselkedéssel együtt változnak

Bár még mindig nem világos, hogyan kell kategorizálni az AI által generált tartalmakat, a tartalomkészítőknek továbbra is az eredetiséget kell előtérbe helyezniük. A kutatások szerint a legnagyobb valószínűséggel azok a tartalmak terjednek vírusként és növelik a konverziókat, amelyek a dominancia, az izgalom és az öröm érzését keltik. Ezek a változások egybeesnek a közösségi média felhasználói viselkedésének jelentős változásával, amely a privátabb tartalommegosztási módszerek felé mozdul el.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Több mint 7000 marketinges tart Budapestre – itt van miért
3 perc olvasási idő

Több mint 7000 marketinges tart Budapestre – itt van miért

Az Affiliate World Europe 2025. szeptember 4-5-én érkezik Budapestre, a Hungexpo Budapesti Kongresszusi és Kiállítási Központba. Ez a vezető affiliate marketing konferencia az iparág vezető marketingesei, hirdetői és technológiai innovátorai számára két napra összehozza a hálózatépítést, tanulást és üzleti növekedést.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
A Meta AI Opportunity Score mostantól minden hirdetési fiókban elérhető
2 perc olvasási idő

A Meta AI Opportunity Score mostantól minden hirdetési fiókban elérhető

A Meta befejezte Opportunity Score funkciójának globális bevezetését az összes hirdetési fiókban, az év elején megkezdett kezdeti tesztelési fázisokat követően. A mesterséges intelligencia által vezérelt optimalizációs eszköz célja, hogy szisztematikus ajánlásokkal segítse a hirdetőket kampányaik teljesítményének javításában.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+