2 perc olvasási idő

Az Instagram nyilvánosságra hozza a 2025-re vonatkozó stratégiai prioritásokat

A Meta-szintű irányelvek változásai és az elfogadható beszéd körüli heves viták után az Instagram stratégiai prioritásokat mutat be. Adam Mosseri vezérigazgató felvázolja a platform 2025-re vonatkozó ambiciózus vízióját, amely nagymértékben az új kreatív eszközökre és a jobb felhasználói kapcsolatokra összpontosít.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
Az Instagram nyilvánosságra hozza a 2025-re vonatkozó stratégiai prioritásokat
Forrás: Depositphotos

A kreatív eszközök fejlesztése az AI segítségével

A platform ígéretet tett arra, hogy jelentősen megváltoztatja eszközeit a kreativitás szempontjából.

„Az Instagramot valóban arra az ötletre alapozták, hogy bárki megoszthasson valami kreatívat, amit büszkén oszt meg, és ezért ezt szeretnénk megduplázni azzal, hogy biztosítjuk, hogy a kreatív eszközeink mindenhol a legjobbak legyenek, ami jelenleg nem így van” – mondja Mosseri

. Kiemeli, hogy az AI-technológiák javítani fogják a jelenlegi eszközeiket, hogy segítsék az alkotókat a magasabb kaliberű tartalmak előállításában. Az Instagram tavaly áprilisban kezdte előnyben részesíteni a kisebb alkotókat a tartalomaggregátorokkal szemben, amit jelentős algoritmikus változások követtek.

Az üzenetküldés a tartalommegosztás elsődleges módjaként jelenik meg

A második lényeges pillér a felhasználói kommunikáció. Meglepő módon a platform fő csatornája a tartalom megosztására most az üzenetküldés. Ez a kutatás megváltoztatja a hagyományos sikerességi mérőszámok megítélését; a közvetlen kommunikáció fontosabbá válik, mint a like-ok és a követők.

„A barátokkal való kapcsolat szempontjából megduplázzuk az üzenetküldést, ami egyébként ma az emberek elsődleges megosztási módja az Instagramon, még akkor is, ha sokan nem így gondolnak ránk” – mondta Mosseri a platform üzenetküldésre helyezett hangsúlyára utalva.

Érdekes, hogy az Instagram feedjeiben található tartalmak több mint fele AI-ajánlásokból származik, különösen a Reels formátumból, tekintettel a Meta elfogadható beszédre és tényellenőrzésre vonatkozó irányelveinek közelmúltbeli változásaira. Mosseri szerint a platform újszerű interakciós módokat kíván kipróbálni a felhasználók számára.

Zobrazit příspěvek na Instagramu

Příspěvek sdílený Adam Mosseri (@mosseri)

A tartalom sikertényezői a felhasználói viselkedéssel együtt változnak

Bár még mindig nem világos, hogyan kell kategorizálni az AI által generált tartalmakat, a tartalomkészítőknek továbbra is az eredetiséget kell előtérbe helyezniük. A kutatások szerint a legnagyobb valószínűséggel azok a tartalmak terjednek vírusként és növelik a konverziókat, amelyek a dominancia, az izgalom és az öröm érzését keltik. Ezek a változások egybeesnek a közösségi média felhasználói viselkedésének jelentős változásával, amely a privátabb tartalommegosztási módszerek felé mozdul el.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Online áruházat indít? Könnyebb, mint gondolnád
5 perc olvasási idő

Online áruházat indít? Könnyebb, mint gondolnád

Néhány évvel ezelőtt egy online bolt elindítása azt jelentette, hogy egy hónapot töltöttem egy fejlesztővel, és néhány ezer dollárt dobtam előre. Ma? Egy délután alatt működőképes üzlet lehet, és gyakorlatilag semmibe sem kerül az indítás. Ha gondolkodott azon, hogy saját online vállalkozást indítson, de a technológiai dolgok vagy az indítási költségek visszatartottak, akkor jó hírem […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
A Pinterest ünnepi vásárlási adataiból kiderül, hogy az emberek valójában milyen ajándékokat szeretnének idén
3 perc olvasási idő

A Pinterest ünnepi vásárlási adataiból kiderül, hogy az emberek valójában milyen ajándékokat szeretnének idén

A Pinterest nemrég dobta el az Ünnepi Szezon Szerkesztését – egy több száz ajándékkalauzból álló gyűjteményt, amely teljes egészében arra épül, amit felhasználók milliói keresnek és mentenek el. A számok pedig nagyon érdekes történeteket mesélnek el a 2025-ös ünnepi vásárlásról. A platform elemezte a keresési mintákat, a mentési viselkedést és a vásárlási kattintásokat, hogy 17 […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU