3 perc olvasási idő

Az európai e-kereskedelmi logisztika változó környezete

Az ebben a cikkben bemutatott betekintések a Parcelmonitor, az e-kereskedelmi logisztikai elemzések vezető hatóságának adatain alapulnak. Tegyünk egy forgószél túrát az Egyesült Királyságban, Németországban és Hollandiában - a trió vezeti a töltést ebben a digitális kiskereskedelmi forradalomban.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
Az európai e-kereskedelmi logisztika változó környezete
Forrás: Depositphotos

A teljes kép: az európai e-kereskedelem fellendülése

Mielőtt belemerülnénk a lényegbe, állítsuk be a színpadot. Az európai e-kereskedelmi szektor lángokban áll, és itt nem csak egy kis lángról beszélünk. Az idei évre 632,70 milliárd dolláros várható bevételt várunk, és a várakozások szerint 2029-re közel megduplázódik, 977,40 milliárd dollárra.

Az évtized végére 446,1 millió online vásárlóra számítunk Európa-szerte. Ez olyan, mintha az Egyesült Államok teljes lakossága, majd néhányan a kanapéjukról kattintanának a „vásárlás most” gombra.

Egyesült Királyság: The E-commerce Crown Jewel

Kezdjük utunkat az Egyesült Királyságban, az európai e-kereskedelmi piac uralkodó bajnokában.

  • Az Egyesült Királyság nem játszik az online vásárlással. A 2024-re tervezett 129,70 milliárd dolláros bevétellel és olyan éves növekedési ütemmel, amely minden befektető szívét kihagyná – 7,80%! 2029-re ez 188,80 milliárd dollárra emelkedhet.
  • Ki hajtja ezt a növekedést? Nos, 2029-re 62,7 millió online vásárlót keresünk az Egyesült Királyságban. Ez szinte az ország teljes lakossága, mindannyian magukévá teszik a digitális vásárlási forradalmat.
  • A logisztikai szolgáltatók – ezek az emberek gondoskodnak arról, hogy impulzusvásárlásai és alapvető vásárlásai egyaránt rekordidő alatt megérkezzenek a küszöbére.

1. DPD Magyarország
– Átlagos tranzitidő: 1,11 nap (villog, és a csomagja ott van!)
– Pontos szállítási arány: 88.24%

2. Evri
– Első próbálkozás sikeres kézbesítése: 97,61% (felülmúlva mind a DPD-t, mind a Royal Mailt)

3. Királyi levél
– Fuvarozói kibocsátási arány: 0,77% (A legalacsonyabb a csomóban!)
– Bizonyítva, hogy néha az öreg kutya ismeri a legjobb trükköket.

Source: Depositphotos

Németország: Az e-kereskedelem hatékony motorja

Európai e-kereskedelmi logisztikánk következő állomása: Németország!

  • A számok játéka – Németország e-kereskedelmi piaca megfeszíti izmait, 2024-re 98,31 milliárd dolláros bevételt prognosztizál. És ez nem lassul, a 8,23% -os éves növekedési ütem 2029-re potenciálisan 146,00 milliárd dollárra tolja.
  • A vásárlók – 2029-re arra számítanak, hogy 51,8 millió német felhasználó tölti meg virtuális bevásárlókosarát.

1. DHL csomag

– Első próbálkozás sikeres kézbesítése: 94,79%
– Nemrég nyitották meg Németország legnagyobb, teljesen automatizált robotikus fulfillment központját.

2. GLS Németország
– Átlagos tranzitidő: 1,32 nap
– Naponta közel 6000 jármű közlekedik az utakon.

3. DPD
– Miközben 10,13%-os kibocsátási aránnyal szembesülnek bizonyos kihívásokkal, keményen dolgoznak azon, hogy javítsák a játékukat.

Hollandia: Kis ország, nagy e-kereskedelem Energia

Végül, de nem utolsósorban, ugorjunk át a holland logisztikára.

  • Dutch Dynamics – Hollandia 2024-re 33,62 milliárd dolláros e-kereskedelmi bevételt prognosztizál. 9,05%-os növekedési ütemével 2029-re elérheti az 51,84 milliárd dollárt.
  • A digitális holland – 2029-re várhatóan 13,8 millió holland felhasználó lesz az online vásárlás rajongója. Ez az ország lakosságának közel 80% -a!

1. PostNL
– Átlagos tranzitidő: 1,13 nap

2. DHL
– Első próbálkozás sikeres kézbesítése: 98,24%

3. DPD
– Fuvarozói kibocsátási arány: 1,56% (Hollandiában a legalacsonyabb)
– Nemrég koronázták meg a legjobb futárt a MoneySavingExpert szavazásán.

Csomagolás

Európa minden eddiginél gyorsabb, megbízhatóbb és izgalmasabb e-kereskedelmi jövő alapjait készíti elő. Ahogy haladunk egy olyan jövő felé, ahol az online vásárlás a király, és az aznapi kézbesítés a norma, egy dolog biztos – az európai e-kereskedelmi logisztikai szektort figyelni kell. Akár fogyasztó, akár cégtulajdonos, akár csak alkalmi megfigyelő – Nagyszerű utazás lesz!

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
A fogyasztói magatartás változása nyilvánvaló az Egyesült Királyság visszatérési tájképében
3 perc olvasási idő

A fogyasztói magatartás változása nyilvánvaló az Egyesült Királyság visszatérési tájképében

Az ünnepek közeledtével az új adatok a kiskereskedelmi forgalomban az Egyesült Királyságban tapasztalható visszatérési tendenciák változását mutatják. A DHL e-kereskedelem és a ZigZag közös elemzése szerint a visszaküldések volumene 2024 szeptembere és októbere között 2024 és 2023 között csekély mértékben, 3%-kal nőtt, a fizetett visszaküldéseké azonban jelentősebb mértékben, 6%-kal emelkedett.

Olvasás
Fuvarszervezés: Növelje az ellátási lánc hatékonyságát
3 perc olvasási idő

Fuvarszervezés: Növelje az ellátási lánc hatékonyságát

Az áruszállítás és az árukezelés a logisztika kritikus szempontja, amely magában foglalja az objektumok helyek közötti mozgásának tervezését, végrehajtását és nyomon követését. Ennek a folyamatnak a célja az áruk időben történő, költséghatékony és hatékony szállításának biztosítása. Különböző elemeket foglal magában, mint például a fuvarozó kiválasztása, az útvonaltervezés, a dokumentációkezelés és a szállítmánykövetés. A hatékony fuvarszervezés […]

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+