3 perc olvasási idő

Az északi e-kereskedelem a fiatal vásárlók miatt változik

A PostNord tanulmánya szerint az északi e-kereskedelem gyorsan változik, és a fiatalok vezetik ezt az átalakulást. Az ő vásárlási szokásaik alakítják át a digitális kiskereskedelmet Dániában, Norvégiában, Svédországban és más skandináv országokban.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
Az északi e-kereskedelem a fiatal vásárlók miatt változik
Forrás: Depositphotos

A különböző generációk vásárlási szokásai

A skandináv régióban a különböző korosztályok nagyon eltérő arányban vásárolnak online. A dán (18-29 éves) és a norvég (30-49 éves) emberek a legaktívabb online vásárlók. Ami az idősebb vásárlókat illeti, Svédország és Dánia érdekes. A 65-79 évesek kétszer nagyobb valószínűséggel vásárolnak online hetente egyszer, mint a többi északi ország lakosai.Svédország azon kevés északi országok egyike, ahol az életkor nem befolyásolja annyira, hogy az emberek milyen gyakran vásárolnak. A régió egészében azonban az 50 év felettiek hetente ritkábban vásárolnak online, ami azt mutatja, hogy az e-kereskedelem használata egyértelműen eltér a generációk között.

Hogyan várják a különböző generációk, hogy a dolgokat kézbesítsék

A fiataloknak a rugalmasság és a kevés emberi interakció iránti erős vágya megváltoztatja, hogy mit várnak el az emberek a kézbesítő szolgáltatásokkal szemben. Idősebb társaikkal ellentétben meglepően nyitottak az olyan új ötletekre, mint a csomagmegőrző és a csomagok kézbesítésének új módjai. Ez nagyban különbözik az idősebb fogyasztóktól, akiknek fontosabb a biztonság és az ismertség, és általában a hagyományos szolgáltatóhelyeket és a házhozszállítást választják.

Nordic e-commerce : Consumers shopping online at least weekly

Source: Postnord

A fiatalok vezetik az új fizetési ötleteket

A legnagyobb különbség talán abban van, hogy az emberek hogyan fizetnek. A fiatalok élen járnak a mobilfizetési lehetőségek használatában. Az emberek fizetési szokásai azért változnak, mert kedvelik az olyan azonnali fizetési lehetőségeket, mint a Swish, a Vipps és a MobilePay, valamint az olyan digitális pénztárcákat, mint az Apple Pay és a Google Pay.A skandináv országokban a fiatalok kétszer nagyobb valószínűséggel használnak mobilfizetést, mint az idősebbek. Ez azt jelenti, hogy a jövőben a mobilfizetés a kivétel helyett a normává válhat.

Preffered payment method

Source: Postnord

Egy pillantás előre

Az északi e-kereskedelem jövője szempontjából fontos megérteni ezeket a generációk közötti különbségeket. A fiatalabb fogyasztók ízlése, különösen az, hogy mennyire nyitottak a digitális megoldásokra és a rugalmasságra, sokat elárulhat arról, hogy az online vásárlás a jövőben merre fog haladni a régióban. Ahogy ezek a fiatalabb vásárlók egyre nagyobb vásárlóerőre tesznek szert, az ő ízlésük valószínűleg meghatározza majd az online vásárlás színvonalát az északi országokban.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
A Facebook egyszerűsíti a videót: Minden tartalom hamarosan tekercs lesz
6 perc olvasási idő

A Facebook egyszerűsíti a videót: Minden tartalom hamarosan tekercs lesz

Íme egy platformfrissítés, amely megváltoztatja a videók megosztásának módját. A Facebook egyszerűsíti a videók készítését, és most bejelentette, hogy az elkövetkező hónapokban minden, a platformra feltöltött videó automatikusan tekercs lesz. Nincs többé választás a formátumok között – mostantól minden egységes. Vegyük sorra, mit is jelent ez a lépés valójában bárki számára, aki tartalmat készít.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
A Leroy Merlin 3 millió eurós beruházást követően megnyitja 23. romániai üzletét
4 perc olvasási idő

A Leroy Merlin 3 millió eurós beruházást követően megnyitja 23. romániai üzletét

Ami egy romániai bevásárlóközpontba történő 3 millió eurós befektetésnek indult, az valójában valami sokkal nagyobb dolog része. Miközben a legtöbb kiskereskedő leépít, a Leroy Merlin francia barkácsóriás megduplázza kelet-európai tevékenységét egy olyan tervvel, amely átformálhatja az egész barkácspiacot.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
A Microsoft hirdetése komolyra fordul: jelentős frissítések, amelyek valóban számítanak
4 perc olvasási idő

A Microsoft hirdetése komolyra fordul: jelentős frissítések, amelyek valóban számítanak

A Microsoft Advertising most dobta be az elmúlt hónapok legnagyobb frissítéseit, amelyek a hirdetőket frusztráló fő problémákat kezelik. Ezek a változtatások végre komoly Google Ads-alternatívává tehetik a platformot. A felülvizsgált jelentéstételtől kezdve a Performance Max logikai váltásain át a jelentős Performance Max logikai változásokig és az egyszerűsített platformok közötti importálásig – íme, mi minden számít […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+