A Nemzeti Kiskereskedelmi Szövetség adatai szerint a kiskereskedelmi média hirdetésekre fordított globális kiadások 2025-re meghaladják a 100 milliárd dollárt, meghaladva a televíziós hirdetési kiadásokat.
A Tesco azt tervezi, hogy az év végéig 6000-re bővíti digitális képernyőhálózatát, ezzel Európa legnagyobb hálózatává válva. Ezt a lépést támogatja a személyre szabás és a fejlett technológiák széles körű használata, beleértve a mesterséges intelligenciát és a Dunnhumby divízió adatelemzését.
Felkészülés a hiperperszonalizációra
A Tesco egyik legfontosabb projektje a következő generációs kézi szkennerek bevezetése, amelyek lehetővé teszik a hiperszemélyre szabott hirdetéseket. Ezek a szkennerek kombinálják a Tesco Clubcard adatait a mesterséges intelligenciával, lehetővé téve a célzottabb és hatékonyabb hirdetési kampányokat.
Az Egyesült Királyságban már folyamatban van a projekt kísérleti szakasza, amelyben több ezer vásárló vesz részt. A kiskereskedelmi lánc így személyre szabott betekintést nyújthat , amely segít a beszállítóknak hatékonyabban elérni az ügyfeleket.
A Tesco szerint a digitális képernyőket használó kampányok 33% -os növekedést mutathatnak az értékesítésben és 34% -os növekedést a vásárlók számában. A mozgó elemek beépítésének köszönhetően a reklám 2, 5-szer hatékonyabb, mint a statikus kijelzők.
Az omnichannel megközelítés egyesíti a különböző médiacsatornákat a maximális hatás elérése érdekében. A kutatások azt mutatják, hogy a több csatornának kitett ügyfelek sokkal nagyobb valószínűséggel vásárolnak. A három csatornának kitett ügyfelek 3,8-szor, míg a négy csatornának kitett ügyfelek 5,3-szor nagyobb valószínűséggel vásárolnak.