2 perc olvasási idő

Az előrejelzés a kiskereskedelmi médiát a televíziós hirdetések elé helyezi

A kiskereskedelmi média közvetlenül az értékesítés helyén érheti el az ügyfeleket. Vegyük például a Tesco láncot, amely jelentősen bővítette a digitális képernyőket üzleteiben.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
Az előrejelzés a kiskereskedelmi médiát a televíziós hirdetések elé helyezi
Forrás: Depositphotos

A Nemzeti Kiskereskedelmi Szövetség adatai szerint a kiskereskedelmi média hirdetésekre fordított globális kiadások 2025-re meghaladják a 100 milliárd dollárt, meghaladva a televíziós hirdetési kiadásokat.

A Tesco azt tervezi, hogy az év végéig 6000-re bővíti digitális képernyőhálózatát, ezzel Európa legnagyobb hálózatává válva. Ezt a lépést támogatja a személyre szabás és a fejlett technológiák széles körű használata, beleértve a mesterséges intelligenciát és a Dunnhumby divízió adatelemzését.

Felkészülés a hiperperszonalizációra

A Tesco egyik legfontosabb projektje a következő generációs kézi szkennerek bevezetése, amelyek lehetővé teszik a hiperszemélyre szabott hirdetéseket. Ezek a szkennerek kombinálják a Tesco Clubcard adatait a mesterséges intelligenciával, lehetővé téve a célzottabb és hatékonyabb hirdetési kampányokat.

Az Egyesült Királyságban már folyamatban van a projekt kísérleti szakasza, amelyben több ezer vásárló vesz részt. A kiskereskedelmi lánc így személyre szabott betekintést nyújthat , amely segít a beszállítóknak hatékonyabban elérni az ügyfeleket.

A Tesco szerint a digitális képernyőket használó kampányok 33% -os növekedést mutathatnak az értékesítésben és 34% -os növekedést a vásárlók számában. A mozgó elemek beépítésének köszönhetően a reklám 2, 5-szer hatékonyabb, mint a statikus kijelzők.

Az omnichannel megközelítés egyesíti a különböző médiacsatornákat a maximális hatás elérése érdekében. A kutatások azt mutatják, hogy a több csatornának kitett ügyfelek sokkal nagyobb valószínűséggel vásárolnak. A három csatornának kitett ügyfelek 3,8-szor, míg a négy csatornának kitett ügyfelek 5,3-szor nagyobb valószínűséggel vásárolnak.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
10 e-kereskedelmi trend, amely forradalmasítja az európai piacokat 2025-ben
5 perc olvasási idő

10 e-kereskedelmi trend, amely forradalmasítja az európai piacokat 2025-ben

2025-ben várhatóan számos jelentős tendencia fogja befolyásolni az európai e-kereskedelmi piacot. Az AI-alapú automatizálástól a fenntartható gyakorlatokig ezek a fejlesztések azt ígérik, hogy forradalmasítják a fogyasztók vásárlását és a vállalkozások működését. A mesterséges intelligencia széles körű elterjedésével és a gyorsan növekvő AR/VR piacokkal, valamint a fenntarthatóságra való erőteljes törekvéssel, ahol a fogyasztók 68%-a részesíti előnyben […]

Olvasás
E-kereskedelem Spanyolországban: 77% vásárol online, de a korkülönbség növekszik
2 perc olvasási idő

E-kereskedelem Spanyolországban: 77% vásárol online, de a korkülönbség növekszik

A spanyolországi e-kereskedelem érdekes változásokat mutat 2024-ben, az internethasználók 77% -a vásárol online, de kevesebbet vásárol, mint tavaly. Bár az általános elfogadás stabil maradt, a legújabb kutatások különböző mintákat tárnak fel a különböző korcsoportokban – a fiatalabb fogyasztók meglepő módon előnyben részesítik a fizikai üzleteket, míg az idősebb vásárlók aktívabban használják az online csatornákat. A […]

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+