2 perc olvasási idő

Az élő vásárlás Németországban lassan elfogadottá válik

Az ECC Köln közelmúltbeli trendfelmérése azt mutatja, hogy Németországban az élő vásárlás , más néven "in-stream vásárlás" egyre elismertebb. Tízből hat német fogyasztó már érti a koncepciót, ami megduplázta a három évvel ezelőtti tudatossági szintet. Az élő vásárlás elfogadási aránya azonban Németországban továbbra is alacsony.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
Az élő vásárlás Németországban lassan elfogadottá válik
Forrás: Depositphotos

A német fogyasztók vonakodnak elfogadni az élő vásárlást

Ahogy az Ecommerce News tájékoztatja, ez a fajta vásárlás Németországban fokozatosan növekszik az elfogadásban. A német fogyasztók mindössze 8% -a próbálta ki, ami magában foglalja a termékek online vásárlását valós idejű demonstrációk során. Ez a szám kétszeres növekedést jelent a 2021-es 4%-hoz képest, ami az élő vásárlás népszerűségének lassú, de folyamatos növekedését jelzi Németországban. A növekedés ellenére azonban az általános elfogadási arány továbbra is alacsony, ami arra utal, hogy ez a fajta vásárlás Németországban továbbra is akadályokba ütközik a mainstream e-kereskedelmi trenddé válásban.

Például a Zara streaming szolgáltatása csak most vált elérhetővé számos európai országban. Annak ellenére, hogy többet láttak élőben vásárolni, a legtöbb német vásárló még mindig habozik kipróbálni.

Ami a jövőt illeti, a németek mindössze 21%-a láthatja magát a jövőben élő vásárlási eseményen. A 18 és 29 év közöttiek egy kicsit jobban érdeklődnek (34% nyitott az ötletre). Ennek ellenére a német fiatalok kétharmada még mindig nem tervezi ezt a vásárlási módot.

Németország lassan elkezdi használni az élő vásárlást, ami nagyon különbözik Ázsiától, különösen Kínától, ahol nagyon gyakori. Ott emberek százmilliói néznek több ezer streamet minden nap, ami azt mutatja, hogy a német piacnak van tere a növekedésre.

Gyakran ismételt kérdések

Miért népszerűbb az élő vásárlás Ázsiában, mint Németországban?

Az éles kontraszt az élő vásárlás ázsiai népszerűsége és langyos németországi fogadtatása között a kulturális különbségeknek, a platformintegrációnak, a fogyasztói magatartásnak és a piaci érettségnek tulajdonítható. Ahhoz, hogy az élő vásárlás vonzóvá váljon Németországban, a kiskereskedőknek fokozniuk kell az érzelmi elkötelezettség aspektusát, és vonzóbb és szórakoztatóbb élményeket kell létrehozniuk, amelyek rezonálnak a fogyasztók inspiráció és interakció iránti preferenciáival.

A TikTok szerepe az élő vásárlás bővítésében

Azt mondják, hogy a TikTok azon döntését, hogy késlelteti a TikTok Shop elindítását a kontinentális Európában , befolyásolta, hogy az élő verzióban történő vásárlást milyen rosszul fogadták ott. Annak ellenére, hogy a vállalat nem mondta biztosan, Spanyolország valószínűleg az első ország Európában, amely az év vége előtt megnyitja a TikTok Shopot. Más európai országok is követni fogják.

Mivel az élő vásárlás népszerűsége lassan növekszik Németországban, az üzleteknek és platformoknak alkalmazkodniuk kell a német vásárlók sajátos igényeihez és igényeihez annak érdekében, hogy minél több ember lépjen kapcsolatba és kövesse ezt az új e-kereskedelmi trendet.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Hogyan növeli a mobil kereskedelmi közösségi marketing a hagyományos csatornákhoz képest a ROI-t?
5 perc olvasási idő

Hogyan növeli a mobil kereskedelmi közösségi marketing a hagyományos csatornákhoz képest a ROI-t?

A mobilalkalmazások az egyik legstabilabb és egyben legjövedelmezőbb évüket élik. A világjárványos fellendülés és az azt követő korrekció után a piac stabilizálódott. A számok azt mutatják, hogy a felhasználók figyelme és pénze minden eddiginél jobban a mobilra koncentrálódik, így a mobil kereskedelmi közösségi marketing a fenntartható növekedésre törekvő márkák számára kulcsfontosságú megkülönböztető tényezővé válik.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
Bár a B2B reklámköltségvetések nőnek, a marketingesek még mindig küzdenek a hatékonysággal
5 perc olvasási idő

Bár a B2B reklámköltségvetések nőnek, a marketingesek még mindig küzdenek a hatékonysággal

A vállalatok többet költenek reklámra, de az eredmények gyakran elmaradnak. A növekvő digitális reklámköltségvetés önmagában nem elég. A vásárlási döntések egyre összetettebbé válnak, a hagyományos megközelítések már nem működnek, és a reklámok célt tévesztenek. Egy új globális felmérésből kiderül, hogy miért nem térül meg a B2B marketingbe fektetett összeg. Nézzük, mit tehetnek ez ellen a […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+