2 perc olvasási idő

Az egykattintásos funkcióval a Google Ads megkönnyíti a havi számlázásra való váltást

A Google Ads nagy változtatást hajt végre fizetési rendszerében egy egyszerűbb "Váltás havi számlázásra" opció hozzáadásával. Ez az egykattintásos lehetőség azoknak a hirdetőknek szól, akiknek módosítaniuk kell számlázási döntéseiket, mert a Google nemrégiben közölte a nagy költségkerettel rendelkező hirdetőkkel, hogy fel kell hagyniuk a hitel- vagy betéti kártyák használatával a fizetéshez.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
Az egykattintásos funkcióval a Google Ads megkönnyíti a havi számlázásra való váltást
Forrás: Depositphotos

Az új funkció része annak a nagyobb változásnak, amelyet a Google a fizetések működésében hajt végre. Az érintett hirdetőknek 2024. július 31-ig banki alapú döntésekre kellett váltaniuk, különben számláik bezárását kockáztatják. Egyes Google-fiókoknál a továbbiakban nem fogadunk el hitel- és bankkártyákat , valószínűleg ez okozta ezt a változást.

A Google 2024-ig továbbra is küld figyelmeztetéseket, hangsúlyozva, hogy mennyire fontos a gyors cselekvés.

Néhány fontos dolog az új funkcióval kapcsolatban:

  • A határidők világos nézete a számlaoldalon
  • Egyszerűsített átviteli folyamat, amely az e-mailekkel kezdődik
  • Célzott bevezetés az érintett marketingszakemberek számára

A Google beszél az előnyökről, például a nagyobb szabadságról és ellenőrzésről. De néhány ember az üzletben aggódik, hogy a hirdetőknek problémái lehetnek a cash flow-val.

Úgy tűnik, hogy ez az egy kattintásos funkció a Google kísérlete arra, hogy megkönnyítse a váltást az érintett fiókok számára. A hirdetőknek figyelniük kell az értesítésekre, és gyorsan kell cselekedniük, hogy kampányaik ne szakadjanak meg.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
A szüneteltetéses hirdetések átalakítják az e-kereskedelmet?
3 perc olvasási idő

A szüneteltetéses hirdetések átalakítják az e-kereskedelmet?

A digitális reklám folyamatosan fejlődik és alkalmazkodik a fogyasztói magatartáshoz. A streaming platformokon az online marketinget alakító legújabb trend a szüneteltetéses hirdetések. Ez egy új hirdetési formátum, amely akkor jelenik meg, amikor a nézők szünetet tartanak a nézett tartalomban.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
A legjobb digitális marketing stratégiák a kisvállalkozások számára 2025-ben
22 perc olvasási idő

A legjobb digitális marketing stratégiák a kisvállalkozások számára 2025-ben

A számos webáruházzal szerzett tapasztalatok azt mutatják, hogy a technológia és a kapcsolatok hogyan segítik a növekedést. 2025 esetében a bevált stratégiák közé tartozik a SEO, az AI, a tartalommarketing, a PPC és a közösségépítés – a legtöbbjük csak időt és erőfeszítést igényel, nem pedig nagy költségvetést. Mivel az AI ma már elengedhetetlen a versenyképesség […]

Jan Janouškovec Jan Janouškovec
CEO, Selltoro
Olvasás
58% megosztja az e-mailt a kedvezményekért, de védi a közösségi adatokat
3 perc olvasási idő

58% megosztja az e-mailt a kedvezményekért, de védi a közösségi adatokat

A kiskereskedők azt tapasztalják, hogy bár a vásárlók szeretik a kedvezményeket, személyes adataik megosztásakor aggódnak a magánéletük miatt is. A Daemon digitális transzformációs tanácsadó cég nemrégiben készült tanulmánya szerint a promóciós ajánlatok és a kedvezményekért küldött e-mailek továbbra is nagy vonzerővel bírnak a generációk között; az ezredfordulósok 67%-kal vezetnek, őket követik a Baby Boomerek 65%-kal, […]

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+